Witam
Zastanawiam się nad jedną rzeczą. Czy aby podczas obniżania auta nie trzeba byłoby popuścić śrub od wahaczy i odkręcić ich w nowej pozycji. Wahacze powinno się dokręcać przy aucie stojącym na kołach. Jeśli auto jest obniżone to pozycja "spoczynku" wahaczy zmieni się. Co o tym myślicie?
[All] Obniżenie a wahacze
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Podejrzewam że będziesz musiał na klocku dokręcić wahacze teraz już nawet na założonych kołach nie ma miejsca żeby dociągnąć górne wahacze a co dopiero jak obniżysz autko i jak najbardziej będzie miało to wpływ na dłuższe użytkowanie wahaczy a tak swoją drogą to jest dobry zarobek na ich wymianie już mi sie zdarzyło paru kolesiom wymieniać jedynie jest problem jak górna śruba łączącą dwa górne sworznie wahacza jest zapieczona to jest troche zabawy żeby ją wybić
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
Brzmi to bardzo sensownie jak piszesz. Likwidujesz te dodatkowe naprężenie na gumach i to na pewno wydłuży ich zużycie. Tak jak z tylnymi amortyzatorami i gumami belki.Labiel pisze: Wahacze powinno się dokręcać przy aucie stojącym na kołach. Jeśli auto jest obniżone to pozycja "spoczynku" wahaczy zmieni się. Co o tym myślicie?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zastanawiam się jeszcze nad jedną rzeczą. Otóż czy po takim zabiegu auto nie pójdzie jeszcze delikatnie niżej bo aktualnie sztywne wahacze mogą nieco "hamować" zejścia auta niżej. Pamiętam jak w A80 podnosiłem auto na lewarek. Z jednej strony tuleje wahacza miałem zerwane i koło szło tak nisko że przy kielichu u góry był luz. Po wymianie tulei koło nie schodziło już tak nisko ponieważ wahacz wychylał się do pewnego stopnia na który pozwalała elastyczność gum w tulejach. Wtedy cała kolumna mimo podniesienia auta była sztywno. Postaram się sprawdzić to jutro, tylko może być ciężko. Śruby nie były ruszane 15 lat
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: