filmik bardzo fajny <ok>
w jednym momencie jak wlatywałeś bokiem to nie postawiło Ciebie bokiem ? hehe
jak wygląda sprawa korozji w Twoim egzemplarzu ? jezeli to nie tajemnica to prosze napisz ile kosztowała Ciebie ta przyjemność 8-)
BMW E30 by Glenio(filmik str.5)
sprawa korozji nie wygląda źle z wszystkich newralgicznych punktów e30 to korozja jest jedynie na tylnich rantach nadkoli i tylnim pasie z prawej strony(standard)
a co do kosztów to o jakie Ci konkretnie chodzi? jeżeli o remoncik silnika to nie tajemnica-wszystkie części(pierścionki, panewki, komplet WSZYSTKICH uszczelek i simmeringów, zawory, uszczelniacze, obróbka głowicy, łozysko sprzęgła, odelżenie zamachu) to koszt niecałe 2300zł . Robocizna to koszty bardzo niewielkie ale to dlatego że robił mi to dobry znajomy który specjalizuje się w BMW więc ten koszt zostawię dla siebie ponieważ prosił mnie o to :lol: w każdym razie koszt naprawdę nieduży
a co do kosztów to o jakie Ci konkretnie chodzi? jeżeli o remoncik silnika to nie tajemnica-wszystkie części(pierścionki, panewki, komplet WSZYSTKICH uszczelek i simmeringów, zawory, uszczelniacze, obróbka głowicy, łozysko sprzęgła, odelżenie zamachu) to koszt niecałe 2300zł . Robocizna to koszty bardzo niewielkie ale to dlatego że robił mi to dobry znajomy który specjalizuje się w BMW więc ten koszt zostawię dla siebie ponieważ prosił mnie o to :lol: w każdym razie koszt naprawdę nieduży
Piekne E30. Sam przez krótki okres czasu uzytkowałem takowe E30 z takim samym silnikiem tyle, że na wąskiej lampie ( był swap z 1.6 na 2.0 ) i przyznam sie ze prawdziwe BWM zaczyna sie od 6 garów. Zdaniem nie tylko moim model E30 to jedno z najpiekniejszych BMW jakie fabryka wypuściła... Gratuluje i zycze bez awaryjnego uzytkowania... i zamiatania bok jak najdzie ochota