[B4 Klimatronic] włącza sie pow 2000 obrotów - dlaczego?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lip 2010, 19:19
Witam kolegów
Mam problem z moją sprężarką, załącza się ale ciśnienie w układzie jest wciąż takie same.
Co może być przyczyną? zawór rozprężający, czy raczej umarła sprężarka.
Dodam, że po wymianie chłodnicy i napełnieniu działała pięknie około 2 tygodnie.
Byłem na sprawdzeniu szczelności jeszcze raz i jest wszystko ok, czynnika nie ubyło a mimo to nie chłodzi...
Mam problem z moją sprężarką, załącza się ale ciśnienie w układzie jest wciąż takie same.
Co może być przyczyną? zawór rozprężający, czy raczej umarła sprężarka.
Dodam, że po wymianie chłodnicy i napełnieniu działała pięknie około 2 tygodnie.
Byłem na sprawdzeniu szczelności jeszcze raz i jest wszystko ok, czynnika nie ubyło a mimo to nie chłodzi...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Teraz dopiero się przyjrzałem tamtemu zdjęciu i w tym miejscu jest podłączony map sensor (on występuje w ABC jako substytut przepływomierza który już jest w AAH). Dalej ten wężyk idzie do wnętrza samochodu aż do ECU silnika.p371 pisze:Obiecane fotki, słabej jakości ale może będziesz wiedział o co chodzi
[url=http://img218.imageshack.us/img218/4994/20100607.th.jpg]Obrazek[/URL]
zaznaczone na czerwono
Na drugim zdjęciu jest zawór zwrotny serwa hamulców, przy tym zaworze są króćce do podłączenia innych rzeczy napędzanych podciśnieniem. U mnie był podłączony taki dokładany zawór wprowadzający dodatkowe powietrze do dolotu aby silnik spełniał wyższe normy czystości spalin. Ja osobiście go wywaliłem bo to część dokładana chyba poza fabryką i ponoć może powodować problemy z obrotami biegu jałowego.[url=http://img13.imageshack.us/img13/1069/20100607002.th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img692.imageshack.us/img692/229/20100607003.th.jpg]Obrazek[/URL]
Zaznaczyłem także inny wężyk który mam ułamany może ktoś będzie wiedział do czego jest ten mały i jak się nazywa ten duży bo muszę taki gdzieś kupić - teraz zaślepiłem taśmą, nie wiem czy dobrze??
Na pewno tak było, brał lewe powietrze, przez co bardzo nierówno chodził (przypuszczam, że miał skłonność zgasnąć nawet). U mnie, gdy silnik ma małe obroty nawet nawiew słabiej wieje.WOJTEK26 pisze:Byc moze przez lewe powietrze silnik pracował zbyt nie równo i klimatronik widział wahania obrotów i dlatego nie załaczał sprężarki zeby bardziej nie obciazac silnika.