Logi w kolejności statyczne BS i dynamiczne
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18175.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18176.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18177.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18178.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18179.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18180.html
http://vaglog.rtnet.pl/peyo32_18181.html
Autko trochę za dużo pali i szarpię na wyższych obrotach jakby na sekundę odcieło paliwo
[b4 1z]Prośba o sprawdzenie logów
Z tego co zauważyłem to:
- auto po chiptuningu
- zbyt późny początek wtrysku (może powodować zwiększone zużycie paliwa)
- bardzo duże odchyłki dawki paliwa na poszczególnych cylindrach (może wtryski już padają, słabsze ciśnienie na tłokach, ewentualnie coś z pompą lub zasyfiony nastawnik).
Szarpanie może powodować zasyfiony nastawnik jak to często bywa.
Pozdrawiam!
- auto po chiptuningu
- zbyt późny początek wtrysku (może powodować zwiększone zużycie paliwa)
- bardzo duże odchyłki dawki paliwa na poszczególnych cylindrach (może wtryski już padają, słabsze ciśnienie na tłokach, ewentualnie coś z pompą lub zasyfiony nastawnik).
Szarpanie może powodować zasyfiony nastawnik jak to często bywa.
Pozdrawiam!
statyczny kąt wtrysku przydałoby się poprawić ale nie ma on żadnego wpływu na zużycie paliwa a jedynie na odpalanie zimnego silnika
auto po chipie i spalanie zależy głównie od stylu jazdy, jak również może mieć na to wpływ zabrudzony nastawnik, sprawdź też czy nie ma pęcherzy powietrza w przewodach paliwowych
przyczyną szarpnięć może być brudny nastawnik, powietrze w przewodach paliwowych lub czasem uszkodzona wiązka od pompy w okolicach filtra oleju
auto po chipie i spalanie zależy głównie od stylu jazdy, jak również może mieć na to wpływ zabrudzony nastawnik, sprawdź też czy nie ma pęcherzy powietrza w przewodach paliwowych
przyczyną szarpnięć może być brudny nastawnik, powietrze w przewodach paliwowych lub czasem uszkodzona wiązka od pompy w okolicach filtra oleju
Dziękuję
Właśnie będę czyścił nastawnik, przy okazji wyreguluje zapłon i kąt wtrysku.
Gdyby ktoś coś jeszcze wypatrzył to niech piszę
Nawet nie wiedziałem o chipie
Poprzedni właściciel sprowadził auto '52 rocznik , a to oznacza, że najprawdopodobniej chipa robili w Niemczech :mrgreen:
Temat do zamknięcia:
Kąt wtrysku wyregulowany, zapłon ustawiony, NASTAWNIK WYCZYSZCZONY (dzięki peyo32) Przerywania nie ma
Auto dostało nowe życie :!:
To już nie niunia to "Evil niunia"
Właśnie będę czyścił nastawnik, przy okazji wyreguluje zapłon i kąt wtrysku.
Gdyby ktoś coś jeszcze wypatrzył to niech piszę
Nawet nie wiedziałem o chipie
Poprzedni właściciel sprowadził auto '52 rocznik , a to oznacza, że najprawdopodobniej chipa robili w Niemczech :mrgreen:
Temat do zamknięcia:
Kąt wtrysku wyregulowany, zapłon ustawiony, NASTAWNIK WYCZYSZCZONY (dzięki peyo32) Przerywania nie ma
Auto dostało nowe życie :!:
To już nie niunia to "Evil niunia"