Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z]Prośba o sprawdzenie logów

ODPOWIEDZ
bobx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 02 cze 2009, 07:22
Lokalizacja: Podkarpacie

[b4 1z]Prośba o sprawdzenie logów

Post autor: bobx » 22 lip 2010, 20:38


Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 22 lip 2010, 23:12

Z tego co zauważyłem to:
- auto po chiptuningu
- zbyt późny początek wtrysku (może powodować zwiększone zużycie paliwa)
- bardzo duże odchyłki dawki paliwa na poszczególnych cylindrach (może wtryski już padają, słabsze ciśnienie na tłokach, ewentualnie coś z pompą lub zasyfiony nastawnik). ;-)

Szarpanie może powodować zasyfiony nastawnik jak to często bywa.
Pozdrawiam!

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 lip 2010, 09:38

statyczny kąt wtrysku przydałoby się poprawić ale nie ma on żadnego wpływu na zużycie paliwa a jedynie na odpalanie zimnego silnika

auto po chipie i spalanie zależy głównie od stylu jazdy, jak również może mieć na to wpływ zabrudzony nastawnik, sprawdź też czy nie ma pęcherzy powietrza w przewodach paliwowych

przyczyną szarpnięć może być brudny nastawnik, powietrze w przewodach paliwowych lub czasem uszkodzona wiązka od pompy w okolicach filtra oleju

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 23 lip 2010, 12:34

Rozwazylbym czyszczenie nastawnika.
Czips jest mocny ale widze ze ktos z glową robił.
Przerywanie na wysokich obrotach moze byc zwiazane z nastawnikiem ale moze byc tez zwiazane z tą wlasnie modyfikacją.

O minimalnie opoznionym zaplonie juz wiesz - podreguluj przyda sie zimą.

Pozdrawiam

bobx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 02 cze 2009, 07:22
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: bobx » 23 lip 2010, 15:16

Dziękuję <piwo>
Właśnie będę czyścił nastawnik, przy okazji wyreguluje zapłon i kąt wtrysku.
Gdyby ktoś coś jeszcze wypatrzył to niech piszę :)
Nawet nie wiedziałem o chipie :-D
Poprzedni właściciel sprowadził auto '52 rocznik , a to oznacza, że najprawdopodobniej chipa robili w Niemczech :mrgreen:
Temat do zamknięcia:
Kąt wtrysku wyregulowany, zapłon ustawiony, NASTAWNIK WYCZYSZCZONY (dzięki peyo32) Przerywania nie ma
Auto dostało nowe życie :!:
To już nie niunia to "Evil niunia" :-D

peyo32
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 64
Rejestracja: 31 maja 2009, 20:01
Lokalizacja: PRZEMYŚL/PODKARPACIE

Post autor: peyo32 » 24 lip 2010, 16:48

hmmmmm :oops:
Spoko

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl