[b4 1.9tdi 1Z] jaki wahacz kupić
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[b4 1.9tdi 1Z] jaki wahacz kupić
witam.panowie muszę kupić prawy wahacz bo już jest tak wyrąbany że wymiana gum nic nie daje bo i tak jest luźny.jaki wahacz kupić?? czy są jakieś konkretne firmy? no i ile taki wahacz kosztuje oczywiście chodzi mi o nowy i najlepiej z gumami...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
kupiłem wahacz jednak jakiejś mało znanej firmy za 190zł. zobaczymy jak długo na nim pojeżdżę,jak się szybko wysypią tuleje to się kupi tulejki lepszej firmy.po założeniu wahacza i starego sworznia geometria sie nie zmieniła tzn nie wyszła poza dopuszczalną normę...
Ostatnio zmieniony 27 lip 2010, 16:44 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
hudy, wahacze parami jak ci wyżej pisali.Podwójną robotę sobie robisz.
Trzeba było brać Lemfordera jak ci sugerowano.Ostatecznie Febi lub Moog.
Wahacz firmy-badziewie szybciutko szlag trafi.Poza tym kiepskiej jakości wahacze potrafią się deformować i trzeba znowu cały wymieniać (same tuleje i sworzeń niczego nie rozwiążą).No chyba że ktoś jest magik-samobójca i prostuje je potem na prasie
Trzeba było brać Lemfordera jak ci sugerowano.Ostatecznie Febi lub Moog.
Wahacz firmy-badziewie szybciutko szlag trafi.Poza tym kiepskiej jakości wahacze potrafią się deformować i trzeba znowu cały wymieniać (same tuleje i sworzeń niczego nie rozwiążą).No chyba że ktoś jest magik-samobójca i prostuje je potem na prasie
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
tzn może nie firmy badziewie bo były jakieś za 100 i za 140zł bez nazwy ja kupiłem firmy TRW za 190zł .przed kupnem pytałem znajomego mechanika czy wymieniać jedną czy dwie strony i powiedział że wystarczy jedna, nie ma potrzeby wymiany dwóch wiec nie wiem po co wymiana jednej i drugiej strony?? tym bardziej że w lewym wahaczu mam założone nowe gumy, w sumie w prawym też były ale sam wahacz był do bani...
Ostatnio zmieniony 13 sie 2010, 17:20 przez hudy, łącznie zmieniany 1 raz.
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
nie popisał się tylko dlatego że miałem pilny wyjazd i potrzebowałem samochód na już. mówił mi że robi to tylko dlatego że ja tak chcę bo inaczej zamówił by wahacz i wymienił ale to by trwało pewnie kolejny dzień... no ale koledzy mam pytanie bo piszecie że robi się jedną i drugą stronę ale nikt nie wyjaśnił konkretnie dlaczego mam robić obie strony jeśli jedna jest dobra??
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
hudy, robiąc 2 masz spokój na dłużej.Ten który został stary padnie szybciej niż nówka.A tak za jedną robocizną i jednym przestojem masz kpl.Mniejsza strata czasu i robocizna tańsza.Poza tym wahacze nowy i ten stary będą różnie pracowały,różne stopnie zużycia , różne reakcje el.tłumiących czyli sworzni i tulei.Oczywiście można tak jezdzić jeśli stary wahacz nie ma luzów.Wszystko jest kwestią tego czego się po aucie oczekuje.