Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI AFN]kąt wtrysku w AFN

endru.985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:49

[1.9 TDI AFN]kąt wtrysku w AFN

Post autor: endru.985 » 25 lip 2010, 10:07

Witam
Mam problem z odczytaniem kąta wtrysku VAGiem w audi A4 AFN poprostu po podłączeniu kabla i uruchomieniu vaga nie wyświetla się wykres zależności kąta wtrysku i temperatury
dodam że silnik ma drgania od 1800 do 2200 obrotów w czsie jazdy i na postoju, nastawnik wymieniony , brak błędów. Pomyślałem że może to ma jakiś związek.
Pomóżcie!!
Pozdrawiam

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 25 lip 2010, 10:17

Kolego a grupe 000 w basic setting mozesz odczytac? bo tam bedziesz mial w drugiej pozycji kat wtrysku. Dodam zeby miec do niej dostep trzeba miec wersje "zarejestrowana". Czy po prostu grupe 000 odczytujesz, a wykres tdi timing Ci sie nie uruchamia? to moze z inna wersja vaga spróbuj.

A tak pozatym to wykres tdi timing mozesz sprawdzic tutaj http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing wpisujesz kat wtrysku z pozycji 2 i temperature paliwa z pozycji 9, oczywiscie z basic setting.

Jesli szarpie, to trzeba by sprawdzic czy powietrza w wezu doprowadzajacym paliwo do pompy nie ma, nie wiem czy w afnach tez dziala odpiecie impulsatora od skrzyni, jak przestanie szarpac to oznacza nastawnik, ew zrobic logi dynamiczne, wtedy cos mozna wyczytac, moze przeplywomierz zabrudzony i komp tnie dawke. Nie sadze zeby kat wtrysku mial znaczenie przy tym szarpaniu. Bo w czasie jazdy to N108 reguluje kat.

A moze to ktoras z poduszek pod silnikiem? U mnie jak poszla poduszka to np przy ruszaniu bez gazu szarpalo silnikiem, w srodku strasznie glosno sie zrobilo i powrocilem do starej poduszki, ktora chyba byla nie potrzebnie wymieniona.

ps. rada, z daleka omijajcie poduszki Topran itp, lepiej kupic uzywke ale oryginal.

endru.985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:49

Post autor: endru.985 » 25 lip 2010, 10:33

wersję vaga mam zarejestrowaną w innych silnikach pokazuje a w tym nie
nastawnik wymieniony

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 25 lip 2010, 10:52

a jakieś błędy Vaga wyskakują czy jak?
z silnikiem się łączy czy wcale

każdy szczegół jest ważny

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 25 lip 2010, 12:28

Czasami drgania występują jak jest uszkodzona plecionka bardziej obstawiam był na nastawnik ale już go wymieniłeś sprawdz jeszcze ładowanie alternatora czy jest stałe jakieś błędy na vagu są :?:

endru.985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:49

Post autor: endru.985 » 25 lip 2010, 12:53

łączy się bez problemu błędów brak nastawnik wymieniony po odłączeniu czujnika prędkości dalej to samo

krzysiek_b
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
Lokalizacja: Żary

Post autor: krzysiek_b » 25 lip 2010, 13:45

to łączy się bez problemu czy problem jest?

endru.985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:49

Post autor: endru.985 » 26 lip 2010, 09:42

n o nie ma problemu z połączeniem <ok>

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 26 lip 2010, 10:51

To jak Ci sie laczy to dostep do grupy 000 masz, wprowadz sobie wartosci do linka ktory Ci wyzej podalem i bedziesz wiedzial co z Twoim katem. No i wlasnie napisz co koledzy pisza, czy sa jakies bledy, pozatym dobrze byloby zobaczyc logi statyczne i dynamiczne, czy egr zaslepiony? katalizator jest?

bo przyczyn szarpania moze byc sporo.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lip 2010, 12:15

audion pisze:A moze to ktoras z poduszek pod silnikiem?
Poduszka nigdy nie będzie powodowała szarpania w czasie jazdy ,nie radzę czepiać się ori poduszek bo po zmianie może być tylko gorzej ,widziałem już takie "perełki "z wymienionymi poduszkami ,ofiary braku zielonego pojęcia pożal sie boże ''mechaników ",trzęsło się w nich wszystko z wyjątkiem silnika ,który stał jak wmurowany ,gdzie powinno być odwrotnie .Ten baran na stwierdzenie klienta że jest gorzej odpowiedział "że poduszki muszą się ułożyć " :roll: niedouczony tępak ,poduszka to nie silnik po remoncie i albo jest dobra albo nie
endru.985 pisze:nastawnik wymieniony
Wymieniony ?czy wyczyszczony ?Pewny jesteś że nastawnik na 100%jest dobrze zrobiony ?bo z tym róznie bywa .Nastawnikowe szarpanie jest tak charakterystyczne że nie sposób go pomylić z czymkolwiek innym .Jak odpinałeś wtyczkę impulsatora i dalej szarpie ,to może być przeładowanie ,mój zetor reagował szarpaniem jak ciśnienie przekraczało 1,4 bara bo komp ciął dawkę widząc zbyt duże ciśnienie w dolocie ;-)
audion pisze:bo przyczyn szarpania moze byc sporo
nie powiedziałbym ,góra 4 przyczyny z czego jedna to nastawnik ,druga przeładowanie ,trzecia to wtrysk sterujący a czwarta to czasem czujnik położenia wału .Każdą z tych przyczyn przerabiałem u siebie i objawy każdej z nich są inne ,ale ogólnie można powiedzieć że jest to szarpanie tyle że każde inne

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 26 lip 2010, 20:21

niewiem czy moze nie doczytałem ale nie napisane co to a nastawnik ma wogóle?

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 27 lip 2010, 10:36

Zrob logi statyczne i statyczne Basic Settings... i stanie sie swiatlosc...

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 28 lip 2010, 14:16

w moim zetorku powodem drgań był wtrysk sterujący po prostu się przywieszał po wymianie wtrysków atko chodzi jak bajka

endru.985
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 16
Rejestracja: 07 mar 2009, 20:49

Post autor: endru.985 » 31 lip 2010, 16:15

ok zrobię logi i wrzuce

chwilowy gość
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 sie 2010, 22:46

Post autor: chwilowy gość » 03 sie 2010, 23:25

Nie wiem czy w 80-dziesiątkach coś takiego występuje, ale może to dwu-mas Ci się sypie kolego?
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl