[1.9 TDI AFN]kąt wtrysku w AFN
[1.9 TDI AFN]kąt wtrysku w AFN
Witam
Mam problem z odczytaniem kąta wtrysku VAGiem w audi A4 AFN poprostu po podłączeniu kabla i uruchomieniu vaga nie wyświetla się wykres zależności kąta wtrysku i temperatury
dodam że silnik ma drgania od 1800 do 2200 obrotów w czsie jazdy i na postoju, nastawnik wymieniony , brak błędów. Pomyślałem że może to ma jakiś związek.
Pomóżcie!!
Pozdrawiam
Mam problem z odczytaniem kąta wtrysku VAGiem w audi A4 AFN poprostu po podłączeniu kabla i uruchomieniu vaga nie wyświetla się wykres zależności kąta wtrysku i temperatury
dodam że silnik ma drgania od 1800 do 2200 obrotów w czsie jazdy i na postoju, nastawnik wymieniony , brak błędów. Pomyślałem że może to ma jakiś związek.
Pomóżcie!!
Pozdrawiam
Kolego a grupe 000 w basic setting mozesz odczytac? bo tam bedziesz mial w drugiej pozycji kat wtrysku. Dodam zeby miec do niej dostep trzeba miec wersje "zarejestrowana". Czy po prostu grupe 000 odczytujesz, a wykres tdi timing Ci sie nie uruchamia? to moze z inna wersja vaga spróbuj.
A tak pozatym to wykres tdi timing mozesz sprawdzic tutaj http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing wpisujesz kat wtrysku z pozycji 2 i temperature paliwa z pozycji 9, oczywiscie z basic setting.
Jesli szarpie, to trzeba by sprawdzic czy powietrza w wezu doprowadzajacym paliwo do pompy nie ma, nie wiem czy w afnach tez dziala odpiecie impulsatora od skrzyni, jak przestanie szarpac to oznacza nastawnik, ew zrobic logi dynamiczne, wtedy cos mozna wyczytac, moze przeplywomierz zabrudzony i komp tnie dawke. Nie sadze zeby kat wtrysku mial znaczenie przy tym szarpaniu. Bo w czasie jazdy to N108 reguluje kat.
A moze to ktoras z poduszek pod silnikiem? U mnie jak poszla poduszka to np przy ruszaniu bez gazu szarpalo silnikiem, w srodku strasznie glosno sie zrobilo i powrocilem do starej poduszki, ktora chyba byla nie potrzebnie wymieniona.
ps. rada, z daleka omijajcie poduszki Topran itp, lepiej kupic uzywke ale oryginal.
A tak pozatym to wykres tdi timing mozesz sprawdzic tutaj http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=tdi_timing wpisujesz kat wtrysku z pozycji 2 i temperature paliwa z pozycji 9, oczywiscie z basic setting.
Jesli szarpie, to trzeba by sprawdzic czy powietrza w wezu doprowadzajacym paliwo do pompy nie ma, nie wiem czy w afnach tez dziala odpiecie impulsatora od skrzyni, jak przestanie szarpac to oznacza nastawnik, ew zrobic logi dynamiczne, wtedy cos mozna wyczytac, moze przeplywomierz zabrudzony i komp tnie dawke. Nie sadze zeby kat wtrysku mial znaczenie przy tym szarpaniu. Bo w czasie jazdy to N108 reguluje kat.
A moze to ktoras z poduszek pod silnikiem? U mnie jak poszla poduszka to np przy ruszaniu bez gazu szarpalo silnikiem, w srodku strasznie glosno sie zrobilo i powrocilem do starej poduszki, ktora chyba byla nie potrzebnie wymieniona.
ps. rada, z daleka omijajcie poduszki Topran itp, lepiej kupic uzywke ale oryginal.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
To jak Ci sie laczy to dostep do grupy 000 masz, wprowadz sobie wartosci do linka ktory Ci wyzej podalem i bedziesz wiedzial co z Twoim katem. No i wlasnie napisz co koledzy pisza, czy sa jakies bledy, pozatym dobrze byloby zobaczyc logi statyczne i dynamiczne, czy egr zaslepiony? katalizator jest?
bo przyczyn szarpania moze byc sporo.
bo przyczyn szarpania moze byc sporo.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Poduszka nigdy nie będzie powodowała szarpania w czasie jazdy ,nie radzę czepiać się ori poduszek bo po zmianie może być tylko gorzej ,widziałem już takie "perełki "z wymienionymi poduszkami ,ofiary braku zielonego pojęcia pożal sie boże ''mechaników ",trzęsło się w nich wszystko z wyjątkiem silnika ,który stał jak wmurowany ,gdzie powinno być odwrotnie .Ten baran na stwierdzenie klienta że jest gorzej odpowiedział "że poduszki muszą się ułożyć " :roll: niedouczony tępak ,poduszka to nie silnik po remoncie i albo jest dobra albo nieaudion pisze:A moze to ktoras z poduszek pod silnikiem?
Wymieniony ?czy wyczyszczony ?Pewny jesteś że nastawnik na 100%jest dobrze zrobiony ?bo z tym róznie bywa .Nastawnikowe szarpanie jest tak charakterystyczne że nie sposób go pomylić z czymkolwiek innym .Jak odpinałeś wtyczkę impulsatora i dalej szarpie ,to może być przeładowanie ,mój zetor reagował szarpaniem jak ciśnienie przekraczało 1,4 bara bo komp ciął dawkę widząc zbyt duże ciśnienie w dolocieendru.985 pisze:nastawnik wymieniony
nie powiedziałbym ,góra 4 przyczyny z czego jedna to nastawnik ,druga przeładowanie ,trzecia to wtrysk sterujący a czwarta to czasem czujnik położenia wału .Każdą z tych przyczyn przerabiałem u siebie i objawy każdej z nich są inne ,ale ogólnie można powiedzieć że jest to szarpanie tyle że każde inneaudion pisze:bo przyczyn szarpania moze byc sporo
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 03 sie 2010, 22:46