Co prawda na oczy tego nie widziałem bo jak wiecie przy 180 zdmuchnęło mi antene ale żeby tak całkim baty dostawało to wątpie. Jak znam Łukasza to nie deptał go na max. Nie zmienia to faktu że 1,8 T daje rade i to aż miło. Działaj, działaj Kamil <ok>MarcinC pisze:na trasie Coupe AAH quattro dostaje baty więc jest dobrze
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
[quote="sagem"]Powoli, powoli się coś kręci <ok>
[url=http://img840.imageshack.us/img840/6372/img0293a.th.jpg]Obrazek[/URL]
O widze ze też wkładasz IC od Iveco turbo daily <rotfl>
Działa !! Nawet w te największe upały jak się ganiałem ani razu nie spuchł <rotfl>
Pozdro
[url=http://img840.imageshack.us/img840/6372/img0293a.th.jpg]Obrazek[/URL]
O widze ze też wkładasz IC od Iveco turbo daily <rotfl>
Działa !! Nawet w te największe upały jak się ganiałem ani razu nie spuchł <rotfl>
Pozdro
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No wiesz, gdybym ich nie miał to bym został przy ABT :mrgreen: :mrgreen:Niki20 pisze:sagem, to widzę coś dużo masz tych planów...
Tak Panie szanowny Tomaszu, po przespawaniu wlotów staje się jeszcze bardziej wydajny.O widze ze też wkładasz IC od Iveco turbo daily
A dziś jak wyciągnąłem mój icek okazało się że ma małą dziurkę, otoczoną zakurzoną plamką oleju.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki panowie.
Dj hebli też się doczeka, w swoim niedługim czasie, myślę... :mrgreen:
A to taki mały krok w przód i wstępna przymiarka ICka, na razie poskładane ładnie na wężach gumowych, bo kwasówka się spawi, zauważyłem też różnicę w temp. silnika, generalnie do nowej suszarki wystarczy przespawać wloty icka na ciut większe, mimo że i tak są nie dużo mniejsze od przepustnicy.
A tak to wygląda w owym czasie.
,
Dj hebli też się doczeka, w swoim niedługim czasie, myślę... :mrgreen:
A to taki mały krok w przód i wstępna przymiarka ICka, na razie poskładane ładnie na wężach gumowych, bo kwasówka się spawi, zauważyłem też różnicę w temp. silnika, generalnie do nowej suszarki wystarczy przespawać wloty icka na ciut większe, mimo że i tak są nie dużo mniejsze od przepustnicy.
A tak to wygląda w owym czasie.
,
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 18:37 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.