Witam
Problem polega na tym, że samochód ma problem z odpaleniem tzn. czasami odpala z dotyku a czasami trzeba pokręcić chwilkę. Zdaniem mechanika wymienić pompę paliwa gdyż jak sprawdziłem jest jakaś chińszczyzna wstawiona a mam oryginalną z audi. Ale przejdźmy do meritum a mianowicie ruszając z 1 biegu trzeba nieźle depnąć w pedał gazu żeby samochód ruszył po zmianie na 2 bieg kompletny brak mocy dopiero po przekroczeniu 2000obr/min przyspiesza normalnie i na dalszych biegach jest okej jeśli obroty większe jak 2tyś. Przy czym od 1500 do 2000 obr/min załącza się kontrolka oleju i 3x piszczy. Myślę że to jakiś czujnik. Teraz moja prośba: poprosiłbym kogoś aby napisał mi tu o jaki czujnik chodzi(chyba ten od niskich obrotów) gdzie on się znajduje u mnie w silniku (jeżeli ktoś ma screena będe wdzięczny) oraz oznaczenie tego czujnika "katalogowe" nie oryginalne BOSHA. Acha i jeszcze jaki kolor jest tego czujnika bo sklepie pytają o kolor główki czujnika, a ja nie chce wymienić przez przypadek innego. Z tego co wiem to tego czujnika są dwa rodzaje na 2 lub 1 pin a nie napiszę jaki mam bo nie mogę go znaleźć.
Jeżeli macie inne koncepcje przez co mam takie problemy z silnikiem to poproszę o jakieś porady gdyż 7 sierpnia tym samochodem mam się udać w trasę i musi być gotowy.
Pozdrawiam
[B4 2.6 V6 ABC + "GAZ"] Czujnik ciśnienia oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Jeśli od 2 tyś. obr./min. piszczy to może być czujnik 0,25 bara:
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1170022/
4A 028919081D pisze że niebieski ma kolor, mój był jakiś brązowy czy czarny... A na sklepie intercars po wpisaniu numeru części są czarne.
A tutaj się znajduję:
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1170022/
4A 028919081D pisze że niebieski ma kolor, mój był jakiś brązowy czy czarny... A na sklepie intercars po wpisaniu numeru części są czarne.
A tutaj się znajduję:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
teraz tylko nadzieja czy wymiana tego czujnika oraz pompy coś pomoże... jutro to sprawdzę i dam znać
[ Dodano: 2010-07-31, 08:36 ]
jeszcze pytanko podepnę pod temat. Gdzieś wyczytałem że za niskie obroty + oszukiwanie obrotomierza tzn. na 4 biegu jade 100 km/h i mam niecałe 2tyś obrotów. Przyczyną może być czujnik położenia wału??
[ Dodano: 2010-07-31, 11:44 ]
niestety tak jak mówiłem wyszedł najgorszy scenariusz. Filtr stożkowy był tak zapchany że dławił silnik muszę wymienić na oryginał. W dodatku woda cieknie z obudowy rozrządu, rozrząd o kilka zząbków przeskoczył i do wymiany:
- rozrząd kompletny
- termostat
- pompa wody
- czujnik ciśnienia oleju
[ Dodano: 2010-07-31, 08:36 ]
jeszcze pytanko podepnę pod temat. Gdzieś wyczytałem że za niskie obroty + oszukiwanie obrotomierza tzn. na 4 biegu jade 100 km/h i mam niecałe 2tyś obrotów. Przyczyną może być czujnik położenia wału??
[ Dodano: 2010-07-31, 11:44 ]
niestety tak jak mówiłem wyszedł najgorszy scenariusz. Filtr stożkowy był tak zapchany że dławił silnik muszę wymienić na oryginał. W dodatku woda cieknie z obudowy rozrządu, rozrząd o kilka zząbków przeskoczył i do wymiany:
- rozrząd kompletny
- termostat
- pompa wody
- czujnik ciśnienia oleju