Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 V6 ABC + "GAZ"] Czujnik ciśnienia oleju

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

[B4 2.6 V6 ABC + "GAZ"] Czujnik ciśnienia oleju

Post autor: Jafar19 » 30 lip 2010, 20:19

Witam

Problem polega na tym, że samochód ma problem z odpaleniem tzn. czasami odpala z dotyku a czasami trzeba pokręcić chwilkę. Zdaniem mechanika wymienić pompę paliwa gdyż jak sprawdziłem jest jakaś chińszczyzna wstawiona a mam oryginalną z audi. Ale przejdźmy do meritum a mianowicie ruszając z 1 biegu trzeba nieźle depnąć w pedał gazu żeby samochód ruszył po zmianie na 2 bieg kompletny brak mocy dopiero po przekroczeniu 2000obr/min przyspiesza normalnie i na dalszych biegach jest okej jeśli obroty większe jak 2tyś. Przy czym od 1500 do 2000 obr/min załącza się kontrolka oleju i 3x piszczy. Myślę że to jakiś czujnik. Teraz moja prośba: poprosiłbym kogoś aby napisał mi tu o jaki czujnik chodzi(chyba ten od niskich obrotów) gdzie on się znajduje u mnie w silniku (jeżeli ktoś ma screena będe wdzięczny) oraz oznaczenie tego czujnika "katalogowe" nie oryginalne BOSHA. Acha i jeszcze jaki kolor jest tego czujnika bo sklepie pytają o kolor główki czujnika, a ja nie chce wymienić przez przypadek innego. Z tego co wiem to tego czujnika są dwa rodzaje na 2 lub 1 pin a nie napiszę jaki mam bo nie mogę go znaleźć.

Jeżeli macie inne koncepcje przez co mam takie problemy z silnikiem to poproszę o jakieś porady gdyż 7 sierpnia tym samochodem mam się udać w trasę i musi być gotowy.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 lip 2010, 21:00

Jeśli od 2 tyś. obr./min. piszczy to może być czujnik 0,25 bara:
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 7/1170022/
4A 028919081D pisze że niebieski ma kolor, mój był jakiś brązowy czy czarny... A na sklepie intercars po wpisaniu numeru części są czarne.
A tutaj się znajduję:
Obrazek

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 30 lip 2010, 21:04

właśnie o to chodzi że piszczy od 1500 do 2000 obr/min . Czujnik znajduje się w okolicach miski olejowej??

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 30 lip 2010, 21:10

Tak jest on przy misce olejowe za mocowaniem filtra oleju. Jak się go wykręci to trzeba szybko wkręcać nowy bo olej będzie wypływał z miski.

Jafar19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 25 mar 2010, 14:58
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jafar19 » 30 lip 2010, 21:16

teraz tylko nadzieja czy wymiana tego czujnika oraz pompy coś pomoże... jutro to sprawdzę i dam znać

[ Dodano: 2010-07-31, 08:36 ]
jeszcze pytanko podepnę pod temat. Gdzieś wyczytałem że za niskie obroty + oszukiwanie obrotomierza tzn. na 4 biegu jade 100 km/h i mam niecałe 2tyś obrotów. Przyczyną może być czujnik położenia wału??

[ Dodano: 2010-07-31, 11:44 ]
niestety tak jak mówiłem wyszedł najgorszy scenariusz. Filtr stożkowy był tak zapchany że dławił silnik muszę wymienić na oryginał. W dodatku woda cieknie z obudowy rozrządu, rozrząd o kilka zząbków przeskoczył i do wymiany:

- rozrząd kompletny
- termostat
- pompa wody
- czujnik ciśnienia oleju

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl