[80 B4 1Z ]Jak zamontować tempomat do B4 TDI?
flex78, Na razie się wstrzymam gdyż dziś pofatygowałem się w tej sprawie do serwisu Audi, ale jak to w polskiej rzeczywistości bywa, taki samochód już pod względem schematów u nich nie istnieje, zatem idąc tym krokiem dalej w razie co, serwis nie potrafiłby naprawić już samochodu z 92 roku, hahahaha No ale na szczęście trafiłem na swojego dawnego nauczyciela z Technikum Samochodowego, który na "serwisu nieszczęście" był w mojej szkole elektrykiem i kazał pofatygować mi się do serwisu w Radziszewie, koło Szczecina i tam powołać się na niego i zawołać Pana o nazwisku X, jeżeli on tego nie będzie wiedział, to może chociaż coś pomoże ]:-> Zatem wybiorę się tam jeszcze w tym tygodniu i będę relacjonować wydarzenia w tym poście. Mam nadzieję, że coś się uda i w końcu my, BIEDNI użytkownicy Boscha w końcu coś z nim zrobimy !!!! O :!:
Oczywiście, że dam znać:!: Mam dość "braku równouprawnienia" użytkowników Zetorków Teraz dzielnych posiadaczy Boscha proszę o 3manie kciuków
[ Dodano: 2010-07-09, 21:21 ]
Mam dość dobre wieści dla użytkowników Boscha Dziś kontaktowałem się z Panem magikiem od razu podszedł do sprawy porządnie, na swoim komputerze nie ma tego schematu, ale już kontaktował się ze swoim kolegą i ma dostać go na @
[ Dodano: 2010-07-09, 21:21 ]
Mam dość dobre wieści dla użytkowników Boscha Dziś kontaktowałem się z Panem magikiem od razu podszedł do sprawy porządnie, na swoim komputerze nie ma tego schematu, ale już kontaktował się ze swoim kolegą i ma dostać go na @
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Panowie, ja jestem już posiadaczem manetki oraz niebieskiej magicznej wtyczki pod kierownicą. Pozostaje podłączyć tempomat, ale nigdzie nie umiem znaleźć jakie numery mają wtyczki - ta podłączona do niebieskiej wtyczki oraz ta przy manetce. Może ktoś podać w jakie wtyczki muszę się zaopatrzyć? Poza tym wszędzie są opisy połączenia manetki z komputerem a jak należy podłączyć manetkę z niebieska wtyczką - który kabel do którego??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 145
- Rejestracja: 18 mar 2010, 15:43
- Lokalizacja: Żary
Jelly pisze:Panowie, ja jestem już posiadaczem manetki oraz niebieskiej magicznej wtyczki pod kierownicą. Pozostaje podłączyć tempomat, ale nigdzie nie umiem znaleźć jakie numery mają wtyczki - ta podłączona do niebieskiej wtyczki oraz ta przy manetce. Może ktoś podać w jakie wtyczki muszę się zaopatrzyć? Poza tym wszędzie są opisy połączenia manetki z komputerem a jak należy podłączyć manetkę z niebieska wtyczką - który kabel do którego??
ale zdradz gdzie znalazłeś tą niebieską wtyczkę
ja u siebie szukam ale gdzieś się chyba ukryła
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
A masz w tej niebieskiej wtyczce kolory biały, niebieski, czerwony, czarny?Jelly pisze:[...]jak należy podłączyć manetkę z niebieska wtyczką - który kabel do którego??
Jeśli masz manetkę od silnika benzynowego (z przepustnicą na linkę) to:
czarno-niebieski (lub czarym jeśli manetka jest od samochodu z automatyczną skrzynią biegów) z manetki połącz z czarnym w niebieskiej kostce
niebieski z manetki połącz z niebieskim w kostce
czerwono-żółty z manetki połącz z czerwonym w kostce
czarno-żółty z manetki połączyć z szarym niebieskiej kostki
Tylko na stronie golfa pisze że na niebieskim kablu jest zwalnianie ja musiałem to tak rozpisać aby po przesunięciu przełącznika w lewo włączało się to zwalnianie. Normalnie w tym miejscu jest przywracanie ostatnio zaprogramowanej prędkości (np. gdy wciśnie się sprzęgło). Aby było tak jak oryginalnie czyli zwalnianie po przesunięciu przełącznika w prawo trzeba by dać przekaźnik bo w manetce od benzyny po przesunięciu w prawo jest rozwierany obwód a tutaj trzeba aby był zwierany.
Jakie są kolory w kostce musze sprawdzić, ale manetka jest z Audi C4 z silnikiem 2,6l (czyli benzyna) Moge prosic o opisanie z jakiego numeru wtyku do jakiego koloru we wtyczce ma byc w tym wypadku kabel? bo wtyczke przy tempomacie musze dorobić.aldi pisze:A masz w tej niebieskiej wtyczce kolory biały, niebieski, czerwony, czarny?Jelly pisze:[...]jak należy podłączyć manetkę z niebieska wtyczką - który kabel do którego??
Jeśli masz manetkę od silnika benzynowego (z przepustnicą na linkę) to:
czarno-niebieski (lub czarym jeśli manetka jest od samochodu z automatyczną skrzynią biegów) z manetki połącz z czarnym w niebieskiej kostce
niebieski z manetki połącz z niebieskim w kostce
czerwono-żółty z manetki połącz z czerwonym w kostce
czarno-żółty z manetki połączyć z szarym niebieskiej kostki
Tylko na stronie golfa pisze że na niebieskim kablu jest zwalnianie ja musiałem to tak rozpisać aby po przesunięciu przełącznika w lewo włączało się to zwalnianie. Normalnie w tym miejscu jest przywracanie ostatnio zaprogramowanej prędkości (np. gdy wciśnie się sprzęgło). Aby było tak jak oryginalnie czyli zwalnianie po przesunięciu przełącznika w prawo trzeba by dać przekaźnik bo w manetce od benzyny po przesunięciu w prawo jest rozwierany obwód a tutaj trzeba aby był zwierany.