Witam
no właśnie, auto kilka razy nie chciało odpalić, po chwili (ostatnio po godzinie) silnik jednak zaskakiwał.
W czasie gdy nie odpala pompa się włącza, iskra pojawia się nieregularnie.
po podłączeniu do VAG wyświetlił błąd silnika:
"00532- voltage supply B+"
"07-10 -signal to low - Intermittent"
czy ktoś może spotkał się z takimi objawami, byłbym bardzo wdzięczny zaoszczędziło by to sporo rycia.
z góry dzieki
pozdrawiam
Bardzo dziękuję za zwrócenie mi uwagi na tagi.
[AUDI 80 2.0L ABK] Sporadycznie nie odpala
[AUDI 80 2.0L ABK] Sporadycznie nie odpala
Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 10:13 przez alg, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
A więc tak:
Przekaźnik "30" - włoski, popękane luty od cewki, bardzo mało cyny. Z wyciągniętym przekaźnikiem auto nie odpala, pod deską słychać brzęczenie innego przekaźnika.
Po narobieniu jak na razie pali bez problemu, błąd pod VAG-em nie powraca i jakby więcej mocy, ale to może złudzenie.
pozdrawiam
Romek
A więc tak:
Przekaźnik "30" - włoski, popękane luty od cewki, bardzo mało cyny. Z wyciągniętym przekaźnikiem auto nie odpala, pod deską słychać brzęczenie innego przekaźnika.
Po narobieniu jak na razie pali bez problemu, błąd pod VAG-em nie powraca i jakby więcej mocy, ale to może złudzenie.
pozdrawiam
Romek
Witam
tak, oczywiście pomogło.
zadałem pytanie po przeczytaniu tego przyklejonego tematu o "30", ponieważ nie pada tam odpowiedź na zadane pytanie czy silnik ma problemy z rozruchem. Co więcej niektórym audice odpalają bez niego. Widać nie wszystkie ABK są takie same ... .
Sam przekaźnik jednak wymienię, ponieważ cewka już po krótkiej chwili robi się chyba za ciepła.
no i muszę potwierdzić wzrost mocy, znacznie lepiej ciągnie przy wysokich, widocznie wibrację powodowały jakieś spadki napięcia.
pozdrawiam
tak, oczywiście pomogło.
zadałem pytanie po przeczytaniu tego przyklejonego tematu o "30", ponieważ nie pada tam odpowiedź na zadane pytanie czy silnik ma problemy z rozruchem. Co więcej niektórym audice odpalają bez niego. Widać nie wszystkie ABK są takie same ... .
Sam przekaźnik jednak wymienię, ponieważ cewka już po krótkiej chwili robi się chyba za ciepła.
no i muszę potwierdzić wzrost mocy, znacznie lepiej ciągnie przy wysokich, widocznie wibrację powodowały jakieś spadki napięcia.
pozdrawiam