Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI 80 2.0L ABK] Sporadycznie nie odpala

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
alg

[AUDI 80 2.0L ABK] Sporadycznie nie odpala

Post autor: alg » 31 lip 2010, 22:57

Witam
no właśnie, auto kilka razy nie chciało odpalić, po chwili (ostatnio po godzinie) silnik jednak zaskakiwał.
W czasie gdy nie odpala pompa się włącza, iskra pojawia się nieregularnie.
po podłączeniu do VAG wyświetlił błąd silnika:
"00532- voltage supply B+"
"07-10 -signal to low - Intermittent"
czy ktoś może spotkał się z takimi objawami, byłbym bardzo wdzięczny zaoszczędziło by to sporo rycia.
z góry dzieki
pozdrawiam

Bardzo dziękuję za zwrócenie mi uwagi na tagi.
Ostatnio zmieniony 01 sie 2010, 10:13 przez alg, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 01 sie 2010, 09:44

00532 - Napięcie zasilające, Moduł kontroli transmisji - napięcie zasilania (B+) usterka słabej baterii lub złe uziemienie

alg

Post autor: alg » 01 sie 2010, 10:18

Witam
dzieki za tłumaczenie.
Czy to słabe napięcie może być związane z tą niesławną "30" ??
O jaki (B+) moze chodzić, na alternatorze... ??
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 01 sie 2010, 10:23

Posprawdzaj dobrze masy, przewody zasilające i wszelkiej maści złączki kostki. Może gdzieś jest poprostu słaby styk. Na wszelki wypadek przelutuj przekaźnik nr 30 i sprawdź stacyjkę.

MichalN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 24 cze 2010, 20:34
Lokalizacja: Legnica

Post autor: MichalN » 01 sie 2010, 11:50

Przeczyść papierem ściernym klemy na akumulatorze:)

alg

Post autor: alg » 01 sie 2010, 15:47

witam
A więc tak:
Przekaźnik "30" - włoski, popękane luty od cewki, bardzo mało cyny. Z wyciągniętym przekaźnikiem auto nie odpala, pod deską słychać brzęczenie innego przekaźnika.
Po narobieniu jak na razie pali bez problemu, błąd pod VAG-em nie powraca i jakby więcej mocy, ale to może złudzenie.
pozdrawiam
Romek

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 01 sie 2010, 18:24

Czyli rozumiem że przelutowanie 30-tki pomogło ?

alg

Post autor: alg » 01 sie 2010, 22:33

Witam
tak, oczywiście pomogło.
zadałem pytanie po przeczytaniu tego przyklejonego tematu o "30", ponieważ nie pada tam odpowiedź na zadane pytanie czy silnik ma problemy z rozruchem. Co więcej niektórym audice odpalają bez niego. Widać nie wszystkie ABK są takie same ... :).
Sam przekaźnik jednak wymienię, ponieważ cewka już po krótkiej chwili robi się chyba za ciepła.
no i muszę potwierdzić wzrost mocy, znacznie lepiej ciągnie przy wysokich, widocznie wibrację powodowały jakieś spadki napięcia.
pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl