Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1,9TDi] SZARPANIE PRZY OKOŁO 3tys. OBROTÓW

annamaz

Post autor: annamaz » 20 paź 2007, 14:58

PANOWIE! MOJE SZARPANIE ZNIKNĘŁO! DZIĘKI PAWŁOWI KTÓRY PODPOWIEDZIAŁ NA FORUM, ŻEBY SPRAWDZIĆ CIEŃKI WĘŻYK, KTÓRY ŁĄCZY TURBINĘ I BLOK SILNIKA. Okazało się że owy wężyk jest faktycznie wolnowiszący, podpięty tylko do silnika, odczepiony od turbiny, jest bardzo trudno dostrzegalny i moj mechanik musiał załatwić dokładny schemat, żeby go podpiąć w odpowiednie miejsce.
Pod pedałem przybyło mocy, nie szarpie, super pod góre jedzie, GENERALNIE REWELKA!!! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc SZCZEGÓLNIE DZIĘKUJĘ PAWŁOWI!. pozdrawiam.

Awatar użytkownika
janes100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 21 sie 2007, 13:47
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: janes100 » 20 paź 2007, 15:25

Wiecie co szalu idzie dostac podlaczy lem VAGA i pojechalem chyba ze 100 kilosow zrobilem i nic nie szarpalo gdzie zawsze pierwsze szarpania sa juz po ok 20km.
w tygodniu znowu proba
mam pomalu dosyc tego aale tak bardzo kocham audi ze sie nie poddam
pozdro

smigle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 21 sie 2007, 12:39
Lokalizacja: Wilno

Post autor: smigle » 21 paź 2007, 19:49

Zycze cierpliwosci, janes100 ;-)

[ Dodano: 2007-10-25, 20:45 ]
Ponowny test wtrysku sterujacego metoda pukania w obudowe przy 2-3 tys obr/min okazal sie pozytywny.
Pukalem kilka razy, za 3-4 puknieciem silnik drgal.
Usterka znaleziona, pewnie czujnik g80 :roll:

dzieki za porady
ogromne dzieki:
WOJTEK26
RADI88

KrzysiekBP
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: KrzysiekBP » 02 sie 2010, 17:53

Witam wszystkich kolegów.Tak jak Wy miałem problem z szarpaniem w 1Z :D:D podpinałem się chyba pod 5 VAG ów zero błędów...,sprawdziłem nastawnik i inne klamoty... Pewnego pięknego dnia Miałem okazję podpiąć się w ASO pod oryginalny interfejs VAS i jak się okazało jest błąd czujnika prędkości obrotowej wału korbowego (czujnik położenia wału).Po wykasowaniu błędu dałem dla niunki w palnik i było ok przez kilka minut potem znów pojawiło się szarpanie,znów podpiąłem VASa i znów ten sam błąd:D więc radzę wszystkim borykającym się z tym problemem podmienić na sprawny czujniczek:D POzdrawiam wszystkich kolegów i w razie problemów z TDI zapraszam do mnie chętnie pomogę:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl