PANOWIE! MOJE SZARPANIE ZNIKNĘŁO! DZIĘKI PAWŁOWI KTÓRY PODPOWIEDZIAŁ NA FORUM, ŻEBY SPRAWDZIĆ CIEŃKI WĘŻYK, KTÓRY ŁĄCZY TURBINĘ I BLOK SILNIKA. Okazało się że owy wężyk jest faktycznie wolnowiszący, podpięty tylko do silnika, odczepiony od turbiny, jest bardzo trudno dostrzegalny i moj mechanik musiał załatwić dokładny schemat, żeby go podpiąć w odpowiednie miejsce.
Pod pedałem przybyło mocy, nie szarpie, super pod góre jedzie, GENERALNIE REWELKA!!! Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc SZCZEGÓLNIE DZIĘKUJĘ PAWŁOWI!. pozdrawiam.
[B4 1,9TDi] SZARPANIE PRZY OKOŁO 3tys. OBROTÓW
Zycze cierpliwosci, janes100
[ Dodano: 2007-10-25, 20:45 ]
Ponowny test wtrysku sterujacego metoda pukania w obudowe przy 2-3 tys obr/min okazal sie pozytywny.
Pukalem kilka razy, za 3-4 puknieciem silnik drgal.
Usterka znaleziona, pewnie czujnik g80 :roll:
dzieki za porady
ogromne dzieki:
WOJTEK26
RADI88
[ Dodano: 2007-10-25, 20:45 ]
Ponowny test wtrysku sterujacego metoda pukania w obudowe przy 2-3 tys obr/min okazal sie pozytywny.
Pukalem kilka razy, za 3-4 puknieciem silnik drgal.
Usterka znaleziona, pewnie czujnik g80 :roll:
dzieki za porady
ogromne dzieki:
WOJTEK26
RADI88
-
- Forum Audi 80
- Posty: 26
- Rejestracja: 18 mar 2010, 20:37
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Witam wszystkich kolegów.Tak jak Wy miałem problem z szarpaniem w 1Z :D podpinałem się chyba pod 5 VAG ów zero błędów...,sprawdziłem nastawnik i inne klamoty... Pewnego pięknego dnia Miałem okazję podpiąć się w ASO pod oryginalny interfejs VAS i jak się okazało jest błąd czujnika prędkości obrotowej wału korbowego (czujnik położenia wału).Po wykasowaniu błędu dałem dla niunki w palnik i było ok przez kilka minut potem znów pojawiło się szarpanie,znów podpiąłem VASa i znów ten sam błąd:D więc radzę wszystkim borykającym się z tym problemem podmienić na sprawny czujniczek:D POzdrawiam wszystkich kolegów i w razie problemów z TDI zapraszam do mnie chętnie pomogę:)