[B3/B4 all] Podgrzewanie lusterek nie działa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 08 sty 2007, 20:44
[B3/B4 all] Podgrzewanie lusterek nie działa
Mam audi 80 która ma podgrzewane lusterka ale mi nie grzeją i nie wiem jak to naprawić co moze byc zepsute
EDIT:
nazywaj tematy zgodnie ze schematem w regulaminie i przywitaj się w dziale powitań
pozdr cobra
EDIT:
nazywaj tematy zgodnie ze schematem w regulaminie i przywitaj się w dziale powitań
pozdr cobra
Ostatnio zmieniony 08 sty 2007, 22:01 przez Grzesiek 21, łącznie zmieniany 1 raz.
Siema! Nie chcialem zakladac nowego tematu (w tym miejscu chcialbym podziekowac modowi, ktory skasowal moj temat o lusterkach ) wiec zapytam tutaj.
Wymienilem szklo w lewym lusterku na niebieskie asferyczne (swija droga super sprawa! zamawian tez na drugie lusterko, ma taki kont widzenia, ze likwiduje martwy punkt, ktory mnie do tej pory tak draznil) i kupilem tez do niego mate podgrzewajaca lusterko. Okazuje sie, ze w lusterku mam juz 2 przewody (+ i masa) nieuzywane do podlaczenia wlasnie ogrzewania lusterka, tyle ze sobie wisza zwiniete i schowane. No luks, ale jedna rzecz mnie zastanawia - mianowicie jest na nich caly czas napiecie, od przekrecenia kluczyka w stacyjce. Do tej pory myslalem, ze podgrzewanie lusterek powinno byc zsynchronizowane z podgrzewaniem tylnej szybki, czyli uruchamiane przyciskiem na desce rozdzielczej... a tu wyglada, ze inzynierowie z inglostadt wymyslili, ze beda sie grzaly caly czas?
Po mojemu to troche bez sensu, bo po co maja sie grzac np latem ... dla tego msyle, zeby wpiac sie tym plusem w kabelek ktory idzie do tylnej szybki. No i tu pojawia sie pytanko - gdzie szukac tego kabelka? Ktoredy one sa prowadzone?
A moze zostawic, nie sie grzeja caly czas? Nie bedzie to zbyt duze niepotrzebne obciazenie dla akumulatora? Co myslicie?
Wymienilem szklo w lewym lusterku na niebieskie asferyczne (swija droga super sprawa! zamawian tez na drugie lusterko, ma taki kont widzenia, ze likwiduje martwy punkt, ktory mnie do tej pory tak draznil) i kupilem tez do niego mate podgrzewajaca lusterko. Okazuje sie, ze w lusterku mam juz 2 przewody (+ i masa) nieuzywane do podlaczenia wlasnie ogrzewania lusterka, tyle ze sobie wisza zwiniete i schowane. No luks, ale jedna rzecz mnie zastanawia - mianowicie jest na nich caly czas napiecie, od przekrecenia kluczyka w stacyjce. Do tej pory myslalem, ze podgrzewanie lusterek powinno byc zsynchronizowane z podgrzewaniem tylnej szybki, czyli uruchamiane przyciskiem na desce rozdzielczej... a tu wyglada, ze inzynierowie z inglostadt wymyslili, ze beda sie grzaly caly czas?
Po mojemu to troche bez sensu, bo po co maja sie grzac np latem ... dla tego msyle, zeby wpiac sie tym plusem w kabelek ktory idzie do tylnej szybki. No i tu pojawia sie pytanko - gdzie szukac tego kabelka? Ktoredy one sa prowadzone?
A moze zostawic, nie sie grzeja caly czas? Nie bedzie to zbyt duze niepotrzebne obciazenie dla akumulatora? Co myslicie?
xavier
Z pewnością powinny być podpięte pod przycisk od podgrzewania szyby , może ktoś coś majstrował przed tobą, niestety ja nie mam podgrzewanych lusterek chość i u mnie przewody są poprowadzone ale kupiłem wkłady do lusterek bez grzania i już chyba nie będe zmieniał, Ale grzanie się lusterek cały czas jez bez sęsu przy wysokiej temperaturze otoczenia przepaliły by się maty i mogło by nawet dojść do jakiegoś zwarcia!
[ Dodano: 2007-09-07, 18:20 ]
moim zdaniem musisz popatrzeć pod który z bezpieczników podpięte są przewody metodą wyjmowania i sprawdzania czy jest napięcie, a potem szukać dalej przewodów!
Z pewnością powinny być podpięte pod przycisk od podgrzewania szyby , może ktoś coś majstrował przed tobą, niestety ja nie mam podgrzewanych lusterek chość i u mnie przewody są poprowadzone ale kupiłem wkłady do lusterek bez grzania i już chyba nie będe zmieniał, Ale grzanie się lusterek cały czas jez bez sęsu przy wysokiej temperaturze otoczenia przepaliły by się maty i mogło by nawet dojść do jakiegoś zwarcia!
[ Dodano: 2007-09-07, 18:20 ]
moim zdaniem musisz popatrzeć pod który z bezpieczników podpięte są przewody metodą wyjmowania i sprawdzania czy jest napięcie, a potem szukać dalej przewodów!
Lenio21 w kodach wyposażenia powinieneś mieć czy lusterka były fabrycznie podgrzewane - wlepka we wnęce koła zapasowego.
patryk_85 jeżeli masz jedno lusterko nie podgrzewane to musisz dokupić matę grzejną link - to jest akurat do golfa, akurat nie znalazłem do Audi80, ale na bank ten użytkownik miał do naszych fur, bo od niego kiedyś kupowałem
Najlepiej jest kupić matę, szkło i podkładkę - zostanie Ci zapas i nie musisz się męczyć z odklejaniem plastikowej podkładki od starego lustra.
patryk_85 jeżeli masz jedno lusterko nie podgrzewane to musisz dokupić matę grzejną link - to jest akurat do golfa, akurat nie znalazłem do Audi80, ale na bank ten użytkownik miał do naszych fur, bo od niego kiedyś kupowałem
Najlepiej jest kupić matę, szkło i podkładkę - zostanie Ci zapas i nie musisz się męczyć z odklejaniem plastikowej podkładki od starego lustra.
Ja dziś kupiłem to:http://www.allegro.pl/item253484503_pod ... miec_.htmlpatryk_85 pisze:Podłączam się pod temat. Na to wygląda że u mnie kiedyś lewe lusterko było wymieniane. Prawe nie, podgrzewanie działa. Do lewego wyprowadzone są przewody na których pojawia się +12V po załączenia grzania tylnej szyby. Co w tym momencie muszę dokupić? Może jakiś link do aukcji na allegro?
Witamxavier pisze:Siema! Nie chcialem zakladac nowego tematu (w tym miejscu chcialbym podziekowac modowi, ktory skasowal moj temat o lusterkach ) wiec zapytam tutaj.
Wymienilem szklo w lewym lusterku na niebieskie asferyczne (swija droga super sprawa! zamawian tez na drugie lusterko, ma taki kont widzenia, ze likwiduje martwy punkt, ktory mnie do tej pory tak draznil) i kupilem tez do niego mate podgrzewajaca lusterko. Okazuje sie, ze w lusterku mam juz 2 przewody (+ i masa) nieuzywane do podlaczenia wlasnie ogrzewania lusterka, tyle ze sobie wisza zwiniete i schowane. No luks, ale jedna rzecz mnie zastanawia - mianowicie jest na nich caly czas napiecie, od przekrecenia kluczyka w stacyjce. Do tej pory myslalem, ze podgrzewanie lusterek powinno byc zsynchronizowane z podgrzewaniem tylnej szybki, czyli uruchamiane przyciskiem na desce rozdzielczej... a tu wyglada, ze inzynierowie z inglostadt wymyslili, ze beda sie grzaly caly czas?
Po mojemu to troche bez sensu, bo po co maja sie grzac np latem ... dla tego msyle, zeby wpiac sie tym plusem w kabelek ktory idzie do tylnej szybki. No i tu pojawia sie pytanko - gdzie szukac tego kabelka? Ktoredy one sa prowadzone?
A moze zostawic, nie sie grzeja caly czas? Nie bedzie to zbyt duze niepotrzebne obciazenie dla akumulatora? Co myslicie?
kabelka od zasilania lusterek szukaj na lewym nadkolu w okolicy owtoru technologicznego gdzie idą przewody elektryczne i przewód ciśnieniowy do centralnego, wychodzi z grubej wiązki biegnącej do tyłu samochodu. Jest on w plastikowym pojedyńczym (w większości białym) złączu, kolor przewodu biały o przekroju 1 mm2.
pozdro
witam zeby nie zakładac nowego tematu napisze tutaj. pala mi sie bezpieczniki od podgrzewania lusterek i tylnej szyby. z poczatku wszystko fajnie dzialało. przestało, patrze bezpiecznik no to wymieniłem i było git całe dwa dni patrze spalony wymienilem znowu i lkedwo co zalaczyłem podgrzewanie znowu sie spałil... gdzies napewno bedzie robiło cos zwarcie. chodzi mo o to czy ktos nie wiem odkad zaczac tej przyczyny szukac :?: pozdrawiam