Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Honda Civic VIgen Coupe

Prezentacja w/w różnych, innych samochodów.
Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 sie 2010, 11:09

majler pisze:Dzisiaj dołożyłem nadkola na tył + konserwacja blachy przed założeniem <ok>
To mi się teraz przypomniał serwis ASO Hondy jak byliśmy z kumplem kupować jego Civica. Kuple postanowił że przed zakupem pojedziemy do ich ASO sprawdzić auto. Autko miało być sprawdzone kompleksowo, łącznie z badaniem lakieru. Co się jednak okazało: historii auta ponoć nie byli w stanie sprawdzić bo to można sprawdzić tylko w ASO w którym auto było serwisowane :shock: Pod kompa też nie podłączyli bo akurat coś tam im się popsuło. Wjechali na kanał, ale szarpaków nie mieli bo ponoć im się nie zmieściły :shock: Pobujali tylko autem na boki i powiedzieli że jest ok :shock: (a nie było, bo tuleje na przednich wahaczach były zerwane, po za tym co w zawieszeniu stuka). Jak wszedłem do kanału i powiedziałem że konserwacja by się przydała bo na zgrzewach wychodziła ruda to serwisant powiedział że "Japończyk by się obraził gdyby dać tu konserwację). Na koniec sprawdzili jedynie lakier miernikiem, ale nie powiedzieli nic więcej oprócz tego co sam już wcześniej kumplowi powiedziałem.

Nie wiem jak inne ASO Hondy, ale ten w Zielonej Górze na pewno odradzam. Lepiej już było jechać na zwykłą stację kontroli pojazdów. Chociaż zawieszenie by dobrze sprawdzili :-P

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 02 sie 2010, 19:05

majler, o jaki przód CI chodzi? z tego, co widzę, to masz wersję VI gen. po lifcie. takie wychodziły od '97 do '00 albo nawet '01, nie pamiętam :roll:

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 02 sie 2010, 20:14

nie e e:P z tego co widziałem te z 00'r mają inne lampy(na błotniki inaczej zachodzą), grill minimalnie wiecej 'trójkątny'? i zderzak ma inne wloty. Chyba że był jakiś mniejszy lift, popatrzę sobie jeszcze dokładniej.
grze, do tamtych tematów zaraz dodam fotki:*

pecet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 01 kwie 2007, 00:57
Lokalizacja: Mińsk Maz
Kontakt:

Post autor: pecet » 03 sie 2010, 00:46

Lampy poliftowe są bardziej hmm agresywne a zderzak ma trzy 'wloty', tak to wygląda: http://www.centraldeparabrisas.cl/intra ... vic_Si.jpg

Mój civic też z 1999 roku i ma ten nowy przód.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 03 sie 2010, 10:27

pecet, ten z foty ma faktycznie zderzak z ostatniego wypustu ale z kolei grill ma przedliftowy. natomiast lampy ma na rynek USA, a kolega ma europejskie

pecet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 01 kwie 2007, 00:57
Lokalizacja: Mińsk Maz
Kontakt:

Post autor: pecet » 03 sie 2010, 16:03

Lampy może faktycznie są w wersji usa ale to można poznać dopiero jak się je włączy(tam chyba świecą symetrycznie), bo z wyglądu europejskie poliftowe 1999-2001 są takie same.

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 03 sie 2010, 23:25

Nowe graty już są:) Felgi 17" MOMO, Opony 205/40
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 10 paź 2010, 23:45

Obrazek
nowa sesja na pierwszej stronie

Awatar użytkownika
MarcinC
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 10 lut 2010, 16:23
Lokalizacja: Ełk
Kontakt:

Post autor: MarcinC » 11 paź 2010, 06:34

ogólnie bardzo ładne auto, felga to kwestia gustu, ale auto stoi stanowczo za wysoko :->

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 11 paź 2010, 17:49

MarcinC pisze:ale auto stoi stanowczo za wysoko :->
wiem o tym, po zimie będzie zmiana felg i moze gwint

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 05 sie 2011, 00:52

Witam, po tym ja 10lat na forum mnie nie było dorzuce kilka zdjęć auta.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
doszły zmiany wizualne, może w przyszłym roku zaczną się mody nad silnikiem :arrow:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 sie 2011, 00:59

Czyżby zrobiona gleba? Nie zrobił ci się negatyw na kołach czy wstawiałeś regulowane wahacze?

Awatar użytkownika
majler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 92
Rejestracja: 06 kwie 2009, 02:14

Post autor: majler » 05 sie 2011, 01:11

na razie jest "glebunia" bo do gleby brakuje po min. 2cm. <ok>
tak, negatyw jest. nie zakładałem żadnych wahaczy z regulacją. Opony nie są nowe, więc troche od środka pójdą to nic się nie stanie. Zawsze można założyć z prawego koła na lewe(ale tym będę się martwił w przyszłym sezonie.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 05 sie 2011, 09:25

Niestety w Civicach jest problem z tymi negatywami. Kumpel to przerabiał. Opony zjadło mu aż do drutów. Jest sporo kombinacji i kosztów jak chce się zrobić glebę i żeby wszystko było si. A śruby w zawieszenie nie ukręcały się przy odkręcaniu, bo to też jest problem. Japońce dają tam takie kijowe śruby że albo objeżdżają się łepki, ale zapiekają w tulejach i nie ma szans na ich odkręcenie. Robiłem u kumpla glebę w V genie. Z przodu poszły obie śruby mocujące amorek do wahacza. Upierniczyły się po obu stronach i nie było innej opcji jak wymieniać tuleje na wahaczu. Teraz kumpel robi glebę w VII genie i jest to samo tylko z tyłu. Śrub nie da się odkręcić bo zapiekły się w tulei. Więc tuleje i śruby będą do wymiany. Swoją drogą ciekaw jestem dlaczego w tych civicach jest taki problem z tym negatywem. W Audi nie słyszałem o czymś takim. Mam u siebie glebę -70mm z przodu i wszystko ok.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 05 sie 2011, 18:44

majler, bardzo miło sie prezentuje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl