[audi80 1,9 Tdi 1z] Chłodzenie silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Normalne ,układ jest cisnieniowyjajo 77 pisze:czy to normalne że przy tempera. 90swęże w którtych leći płyn z śilńika znaczy ten ćieplejszy u góryjest w cholere twardy a przy żimnym śilńiku bez problemu da śie zćisnąć wiatraki normalńie śie włączają przy 95 tak jak by był jakiś zapowietrzony czy co może wiećie o co biega
Panowie a w moim klekocie wiatraki załączają sie jak temp. na wskaźniku delikatnie przekroczy 90 st. C (patrząc na "oko" to z 1 mm). To normalne czy cóś do wymiany? Temp skacze przy jeździe w granicach 4k obr ale nie "pałuje" non toper tylko do 3-go biegu z pod świateł a później trasa i 2,5K obr( no max to z 3k obr - 5-ty bieg) i temp ok...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
termostat się otwiera i zamyka no i tak to pracuje że temp. się waha <ok>MUNIOR pisze:Widzę że koledzy przewrazliwieni :mrgreen: Jak najbardziej normalne i nic nie jest do wymianyC4_KAWON pisze:Panowie a w moim klekocie wiatraki załączają sie jak temp. na wskaźniku delikatnie przekroczy 90 st. C (patrząc na "oko" to z 1 mm).C4_KAWON pisze:To normalne czy cóś do wymiany?
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jakby był twardy jak kamień (dolny wąż również) to albo korek ze zbiorniczka wyrównawczego do wymiany (bo nie upuszcza nadmiarowego ciśnienia) albo kompresja z silnika w płyn leci i uszczelka pod głowicą do wymiany.jajo 77 pisze:mam pytanko czy to normalne że przy tempera. 90swęże w którtych leći płyn z śilńika znaczy ten ćieplejszy u góryjest w cholere twardy a przy żimnym śilńiku bez problemu da śie zćisnąć wiatraki normalńie śie włączają przy 95 tak jak by był jakiś zapowietrzony czy co może wiećie o co biega
Witam a ja mam pytanie jak sprawdzić na krótko te wentylatory ? Bo ja byłem 2 lata właśnie z tego powodu u mechanika i oni mi naprawili niby bo mówili że już działają lecz ja jeszcze nigdy nie słyszałem żeby wiatraki chodziły. Temperatura mi trzyma około 90stopni chodź niekiedy 70stopni ale jak wracałem w tym roku z nad morza i stałem w korku to miałem już 100 stopni i nic nie było słychać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odpinasz wtyczkę w chłodnicy od czujnika włączającego wentylatory i zwierasz piny ,nie pamiętam które ale jest trzy bo są dwa stopnie załączania .W każdym bądż razie możesz zwierać na pałę bo żadnego zwarcia tam nie zrobisz tylko ewentualnie włączą ci się wentylatory .Zapłon też musi być włączony bo bez tego wentylatory w audi nie działająmaryjann pisze:Witam a ja mam pytanie jak sprawdzić na krótko te wentylatory ?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:46
- Lokalizacja: PRUDNIK
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:46
- Lokalizacja: PRUDNIK
to juz cos wiem to znaczy ze jej niemam bo zaczely klekotac zaworki a jezdze daleko mogla poscic uszczelka z tego powodu bo niedolewam oleju dosc dlogo a jest ponad stan a tak naprawde to moja wina ze sie tak dzieje troche pochopnie kupilem to auto w papierach jest jako tdi nawet na klapie chandlasz przykleil tdi a silnik niewiem szukalem znakow chyba zdarte ale mechanik znajomy mowi ze to silnik 1.6 td dupa ze mnie bo mam 36 lat a dalem sie nabrac ale auto dobrze wyszykowal nawet pokrywe przymocowal od tdi silnikowa problemy zaczely sie jak czeba bylo wymieniac pasek i wtryski nic nie pasuje jeszcze wiele inych takich przerobek porobil ale wstyd pisac o tym tylko kasa poszla dalem zaniego 14tys a wtopilem juz 10tys i chyba czeba kolejna ale tak czy inaczej pomogles dzieki bardzo <ok>