[2.0 ABK] Pompa hamulcowa - naprawić czy wymienić?
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
[2.0 ABK] Pompa hamulcowa - naprawić czy wymienić?
Szykuje mi się do wymiany pompa hamulcowa. Wczoraj zauważyłem "wilgotne" wspomaganie, przewód który idzie tuż obok także mokry. Dziś dzwoniłem do sklepu gdzie pracuje znajomy koszt ok. 200 zł z tym że są dwa rodzaje - różne średnice wewnętrzne z tego co mówiła pracownica. I teraz jak mam się dowiedzieć którą mam brać?
Rozważam także zakup zestawu naprawczego - tyle że tak samo muszę wiedzieć do jakiej pompy.
Rozważam także zakup zestawu naprawczego - tyle że tak samo muszę wiedzieć do jakiej pompy.
- DARODIABEL75
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wałbrzych
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Tak? A jak długo na tym jezdzisz? A jak długo chcesz jezdzić? A jak szybko jezdzisz? Jeśli ktoś jezdzi do max. 80 km/h to i na ręcznym wyhamuje w razie potrzeby... Jak bym miał zamiar ją sprzedawać to bym się w koszta nie pakował, ale to jest za dobry wóz żeby się go pozbyćmaniek887 pisze:Ja tam zawsze regeneruje takie rzeczy bo jak mam zapłacic 200PLn a 35 to wybór jest oczywisty a róznicy nie widac . A jak to mówi dosia po co przepłacac skoro nie widac różnicy.
A na jakiej podstawie twierdzisz że regenerowana w jakikolwiek sposób jest gorsza od nowej??
Zajmuje sie mechaniką od paru ładnych lat zregenerowałem kilkadziesiąt pomp zarówno hamulcowych jak i sprzegłowych , wysprzeglików w samochodach osobowych i cięzarowych i nie zauważyłem żeby jakość regenerowanej pompy była gorsza od nowej .
No fakt może na wyścigi nie jeżdzę bo nie przekroczyłem swoją audjolą 210km/h ale zawsze udało mi sie zatrzymać tam gdzie chciałem.
Zajmuje sie mechaniką od paru ładnych lat zregenerowałem kilkadziesiąt pomp zarówno hamulcowych jak i sprzegłowych , wysprzeglików w samochodach osobowych i cięzarowych i nie zauważyłem żeby jakość regenerowanej pompy była gorsza od nowej .
No fakt może na wyścigi nie jeżdzę bo nie przekroczyłem swoją audjolą 210km/h ale zawsze udało mi sie zatrzymać tam gdzie chciałem.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Jeszcze trochę i mnie przekonasz... A ile czasu orientacyjnie zajmuje to grzebanie łącznie z wymianą gum?maniek887 pisze:A na jakiej podstawie twierdzisz że regenerowana w jakikolwiek sposób jest gorsza od nowej??
Zajmuje sie mechaniką od paru ładnych lat zregenerowałem kilkadziesiąt pomp zarówno hamulcowych jak i sprzegłowych , wysprzeglików w samochodach osobowych i cięzarowych i nie zauważyłem żeby jakość regenerowanej pompy była gorsza od nowej .
No fakt może na wyścigi nie jeżdzę bo nie przekroczyłem swoją audjolą 210km/h ale zawsze udało mi sie zatrzymać tam gdzie chciałem.
A można wiedzieć jaką masz audiczkę? Scigać się nie ścigam. Ja swoją narazie dociągłem do 180. Dlaczego tylko tyle? Za krótkie proste i trza było cisnąć dobrze po hamulcach
Ja nie chce nikogo na siłe przekonywac tylko na podstawie swoich doświadczeń pisze jak zaoszczędzic pieniądze bo sam nie cierpie przepłacac.
Wiadomo pompe wyjąc musisz i tak więc rozebranie jej jest proste jeden seger (pierścień rozprężny i środek wychodzi wystarczy wyczyścić z ewentualnego osadu wymienić gumki i poskładac analogicznie do demontazu mysle że max 40min. dla laika mi to zabiera bez pośpiechu 20min. , dalej montaz do autka i odpowietrzanie standardowo jak i przy wymianie.
Ja mam B4 sedan 2.6 quattro max prędkość wg danych 210km/h i tyle udało mi sie ją bujnąc, nie długo po zakupie jechałem tak z ciekawości bo to najszybszy samochód jaki miałem , do 190km/h rozpędza sie szybko ale puźniej troche to trwa.Wstyd sie przyznac ale testowałem na lokalnej drodze bo do autostrady mam hektar .
Wiadomo pompe wyjąc musisz i tak więc rozebranie jej jest proste jeden seger (pierścień rozprężny i środek wychodzi wystarczy wyczyścić z ewentualnego osadu wymienić gumki i poskładac analogicznie do demontazu mysle że max 40min. dla laika mi to zabiera bez pośpiechu 20min. , dalej montaz do autka i odpowietrzanie standardowo jak i przy wymianie.
Ja mam B4 sedan 2.6 quattro max prędkość wg danych 210km/h i tyle udało mi sie ją bujnąc, nie długo po zakupie jechałem tak z ciekawości bo to najszybszy samochód jaki miałem , do 190km/h rozpędza sie szybko ale puźniej troche to trwa.Wstyd sie przyznac ale testowałem na lokalnej drodze bo do autostrady mam hektar .
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Pompę ostatecznie kupiłem nową. Stara jak się okazało nie miała żadnych przecieków, no ale skoro już miałem nówke to ją wsadziłem, bo i nie było innego wyjścia - zwrot do sklepu nie wchodził w grę. Tajemnicze zacieki na serwie i odlazły lakier nie wiem czym były spowodowane.
Pompa jest do sprzedania za niewielkie pieniądze - pisać w razie potrzeby na PW
Pompa jest do sprzedania za niewielkie pieniądze - pisać w razie potrzeby na PW
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek