http://allegro.pl/item1164966892_klocki_hamulcowe_przod_vw_polo_golf_i_audi_80_50.html <rotfl>percevalle pisze:Ale wiesz że HART to porażka tylko ładnie pomalowana, prawda?elektronic pisze:Klocki firmy HART
[B4 ABK] Z jakiej firmy brać tarcze hamulcowe.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
O tych Hartach to tak z przymrużeniem oka pisałem. Tak na poważnie bym tego nie kupił.fredi99vv pisze:Troche nietrybie,masz Texstara za 105 a cudujesz,Tekstar robi na pierwszy montaż do Merca.
To cudo niestety nie pasuje do mojego cudeńka...HeavenQueen pisze:http://allegro.pl/item1164966892_klocki_hamulcowe_przod_vw_polo_golf_i_audi_80_50.html <rotfl>percevalle pisze:Ale wiesz że HART to porażka tylko ładnie pomalowana, prawda?elektronic pisze:Klocki firmy HART
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
No więc "talerzyki" zakupione i założone. Wypadło na wierconą MIKODE. Pierwsze wrażenia po wstępnych delikatnych testach? Auto jakby chętniej się zatrzymywało. Prędkości 40/60 km/h do zera słychać że są hamulce Narazie takie prędkości co by się nie zabić
Jest jednak małe ale... Przy większym skręceniu w prawo coś w jednym punkcie obciera... Nie wiem, może to minie, może przez to że nagrzane... :?: Zobaczę rano jak wyjadę czy będzie coś przycierać. W każdym bądź razie jak wróciłem do domu do trochę z nich śmierdziało... Klocki narazie zostały, bo jeszcze sporo ich.
To na tyle. Pojeżdzę to napisze coś więcej. Niebawem się biore za malunek zacisków; ale to już osobny temat.
Jest jednak małe ale... Przy większym skręceniu w prawo coś w jednym punkcie obciera... Nie wiem, może to minie, może przez to że nagrzane... :?: Zobaczę rano jak wyjadę czy będzie coś przycierać. W każdym bądź razie jak wróciłem do domu do trochę z nich śmierdziało... Klocki narazie zostały, bo jeszcze sporo ich.
To na tyle. Pojeżdzę to napisze coś więcej. Niebawem się biore za malunek zacisków; ale to już osobny temat.
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
:?: :?:fredi99vv pisze:Dwa dni pytań i pisania :!: jakie te jakie tamte :?: a co to kurza twarz za róznica jak klocki stare <mur> oj Wiesiek Wiesiek.
Klocki narazie muszą być... Mam też inne wydatki; za coś musze tankować itd. Niestety nie mam zarobków kierownika. Będzie kaska to i to się kupi, a obecne zużycie mają minimalne. A tarczom się krzywda nie stanie, jak się pokręcą jakiś czas na starych klockach.
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
Kolega mnie rozbawił... Klocki zmienie w tym (po wypłacie) lub następnym miesiącu, tak więc spokojnie, za długo nie będą sobie tak jezdzićHeavenQueen pisze:Toż to jest profanacja :shock: Tak nie wolno robić. Tak nie może być!
Szkoda nowych tarcz hamulcowych na stare klocki.
To są powierzchnie współpracujące i w ogóle...
Będziesz klocki wymienić i co wtedy? Oddasz tarcze do przetoczenia czy kontynuacja fuszerki?
Dodam że zmiana tarczy z prawej strony nie obyła się bez komplikacji. Jarzmo jest chyba od tarcz litych, bo mi bardzo ładnie obcierało o tarcze. Sporo podszlifowałem, ale jeszcze musze troche je zjechać bo na skręconych kołach jeszcze mi przyciera w jakims punkcie. Teraz wiem dlaczego stara była taka porysowana na połowie szerokości jednej strony ciernej. Trzeba przyznać że bardzo twardy metal. Z czego oni to robią??
I jeszcze mam pytanko do kolegów odnośnie tych tłoczków czy jak to się tam zwie, w jarzmach, co to się zaciski przykręca do tego. Dość duży luz mają. Tak ma być czy to trzeba regenerować? Jeśli tak to jak to zrobić?
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- elektronic
- Forum Audi 80
- Posty: 530
- Rejestracja: 22 mar 2009, 21:03
- Imię: Wiesław
- Lokalizacja: Turek
A co miałem zrobić?? Szlifować tarcze?? Niech sie kolega nie martwi... Poszło może ze 2 mm, nie wycinałem na cm Jeszcze ciut musze pogłaskać i będzie gut. W tym miejscu sa grube, metalu wystarczająco, nie złamią się, jeśli kolege to martwi.percevalle pisze:Kolego, ja nie wierze w to co czytam. Szlifowałeś jarzmo?
Trzeba sobie jakoś radzić!
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Mam nadzieję że nigdy nasze drogi się nie skrzyżują. Strach :shock:elektronic pisze:A co miałem zrobić?? Szlifować tarcze?? Niech sie kolega nie martwi... Poszło może ze 2 mm, nie wycinałem na cm Jeszcze ciut musze pogłaskać i będzie gut. W tym miejscu sa grube, metalu wystarczająco, nie złamią się, jeśli kolege to martwi.percevalle pisze:Kolego, ja nie wierze w to co czytam. Szlifowałeś jarzmo?
Trzeba sobie jakoś radzić!
Kiedyś się zastanawiałem jakie obciążenia i momenty działają na takie jarzmo w trakcie gwałtownego hamowania, pewnie więcej niż ogromne, ale cóż...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
<uhh> Widzę że kolega ''ładnie ''dociera tarcze A przecież każdy średnio zorientowany użytkownik powinien wiedzieć że po założeniu nowych tarcz nie powinno się hamować ostro przez kilkaset kilometrów ,a już na pewno tak żeby śmierdziały heble po zatrzymaniu .Podziwiam i gratuluję bo takie podejście do sprawy to raczej rzadkośćelektronic pisze:W każdym bądź razie jak wróciłem do domu do trochę z nich śmierdziało.
:shock: A tego nawet nie skomentuję ... bo słów mi zbrakło :roll:elektronic pisze:Jarzmo jest chyba od tarcz litych, bo mi bardzo ładnie obcierało o tarcze. Sporo podszlifowałem, ale jeszcze musze troche je zjechać