[B3 1.8S] Moja biała strzała :-) NOWE FOTY STR.1 12.10.2010
[B3 1.8S] Moja biała strzała :-) NOWE FOTY STR.1 12.10.2010
Witam wszystkich,
Klubowiczem jestem już od dawna ale jakoś nie było nigdy wystarczająco dużo czasu aby zaprezentować moje autko. A więc:
- Rocznik: 10/1991
- Silnik: PM (66KW - 90KM)
- W kraju od 2008 roku - sprowadzony z niemiec
- Wyposażenie: obrotomierz, podgrzewane przednie siedzenia i reszta standard w manualu
Co do zmian jakie wprowadziłem to:
- zmiana żaróweczek podświetlenia na 1,2W
- Gleba (sportowe amory i sprężyny)
- Felgi alu 15" zamiast 14" (przód 205/50/R15 tył 215/50/R15)
- Założona roleta na tylną szybę
- wymienione wszystkie 4-ry głośniki z ori na Pioneer
- radio zamiast nieoryginalnego DAEWOO (kaseciaka) jest JVC (CD)
- wszystkie naklejki z tyłu zerwane zostało tylko PKA i oooo
- ramki pod tablice oczywiście PKA
- wywalony kat (wstawiona strumienica)
- wzmacniacz i tuba w bagolu,
- tłumik dwu-rurka
- kierownica z b4
Plany? Hmm...
- skórzana tapicerka,
- AC/BC
- przyciemnione szybki z tyłu,
- elektryka (lusterka, szyberdach, szyby)
- ringi na zegary,
- dodatkowe zegary,
- czerwone kierunki z tyłu,
- może zespolaki i kierunki w zderzaku,
- poszerzenie nadkoli z tyłu,
No i trochę napraw mnie czeka np w czwartek wymieniłem wszystkie tuleje, sworznie, łączniki na przodzie auta w piątek tuleje i wszystkie inne gumy na tyle zawieszenia. Jest jeszcze trochę pracy przy karoserii i silniku ale pomału doprowadzę autko do perfekcji
Na razie chyba tyle
Pozdrawiam klubowiczów
EDIT 16.08.2010r.
Foty środka autka. Trochę brudno bo dziś u mechanika byłem. Za jakieś 2 dni kolejne fotki z dymionymi kierunkami na które czekam
EDIT 22.08.2010r.
Wymiana silnika i małe czyszczenie
EDIT 12.10.2010r.
Dymione kierunki wylądowały na pokładzie a także listwa dolna w zderzak którą kiedyś zgubiłem i którą dostałem za free no i nówka szyba czołowa z racji że poprzednia szyba (wstawiana 26.08.2009r. - też nowa) niechcący ucierpiała od haka linki holowniczej.
EDIT 27.08.2012r.
Dawno nie było upload-u Dziś zamieszczam kilka fotek i kilka zmian Oczywiście dymione kierunki które miały wylądować, znaczek pomalowany na biały mat natomiast reszta pod maską stożek, strumienica itd. Niestety teraz czeka mnie mała blacharka z przodu (audi "samo" chciało odjechać podczas imprezy)
Klubowiczem jestem już od dawna ale jakoś nie było nigdy wystarczająco dużo czasu aby zaprezentować moje autko. A więc:
- Rocznik: 10/1991
- Silnik: PM (66KW - 90KM)
- W kraju od 2008 roku - sprowadzony z niemiec
- Wyposażenie: obrotomierz, podgrzewane przednie siedzenia i reszta standard w manualu
Co do zmian jakie wprowadziłem to:
- zmiana żaróweczek podświetlenia na 1,2W
- Gleba (sportowe amory i sprężyny)
- Felgi alu 15" zamiast 14" (przód 205/50/R15 tył 215/50/R15)
- Założona roleta na tylną szybę
- wymienione wszystkie 4-ry głośniki z ori na Pioneer
- radio zamiast nieoryginalnego DAEWOO (kaseciaka) jest JVC (CD)
- wszystkie naklejki z tyłu zerwane zostało tylko PKA i oooo
- ramki pod tablice oczywiście PKA
- wywalony kat (wstawiona strumienica)
- wzmacniacz i tuba w bagolu,
- tłumik dwu-rurka
- kierownica z b4
Plany? Hmm...
- skórzana tapicerka,
- AC/BC
- przyciemnione szybki z tyłu,
- elektryka (lusterka, szyberdach, szyby)
- ringi na zegary,
- dodatkowe zegary,
- czerwone kierunki z tyłu,
- może zespolaki i kierunki w zderzaku,
- poszerzenie nadkoli z tyłu,
No i trochę napraw mnie czeka np w czwartek wymieniłem wszystkie tuleje, sworznie, łączniki na przodzie auta w piątek tuleje i wszystkie inne gumy na tyle zawieszenia. Jest jeszcze trochę pracy przy karoserii i silniku ale pomału doprowadzę autko do perfekcji
Na razie chyba tyle
Pozdrawiam klubowiczów
EDIT 16.08.2010r.
Foty środka autka. Trochę brudno bo dziś u mechanika byłem. Za jakieś 2 dni kolejne fotki z dymionymi kierunkami na które czekam
EDIT 22.08.2010r.
Wymiana silnika i małe czyszczenie
EDIT 12.10.2010r.
Dymione kierunki wylądowały na pokładzie a także listwa dolna w zderzak którą kiedyś zgubiłem i którą dostałem za free no i nówka szyba czołowa z racji że poprzednia szyba (wstawiana 26.08.2009r. - też nowa) niechcący ucierpiała od haka linki holowniczej.
EDIT 27.08.2012r.
Dawno nie było upload-u Dziś zamieszczam kilka fotek i kilka zmian Oczywiście dymione kierunki które miały wylądować, znaczek pomalowany na biały mat natomiast reszta pod maską stożek, strumienica itd. Niestety teraz czeka mnie mała blacharka z przodu (audi "samo" chciało odjechać podczas imprezy)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 20:33 przez mlody1206, łącznie zmieniany 11 razy.
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Dam dymione na bank ale najpierw czeka mnie wymiana rozrządu, uszczelki pod głowicą, przegląd i do tego ubezpieczenie (ok. 1600 zł samo ubezpieczenie) a wypłata mizerna Wszystko w swoim czasie
Zderzak chyba standard tyle że nie mam kratek niestety
Nie wrzuciłem fotek od strony pasażera bo mam uderzony bok i siara w ogóle pokazywać. Foty wnętrza wrzucę przy jakiejś ładnej pogodzie.
P.S.1. A co myślicie na temat zderzaka z kierunkami i halogenami? Taki jak w Cupejce jak się nie mylę?
P.S.2. Nie ma ktoś może do odsprzedania samej obudowy lampy? Chodzi mi bez odbłyśnika i klosza sam plastik byleby uchwyty mocujące były cale. Jeżeli nie to co myślicie o tych "wysokiej jakości" zamiennikach na allegro za 45 zł?
Zderzak chyba standard tyle że nie mam kratek niestety
Nie wrzuciłem fotek od strony pasażera bo mam uderzony bok i siara w ogóle pokazywać. Foty wnętrza wrzucę przy jakiejś ładnej pogodzie.
P.S.1. A co myślicie na temat zderzaka z kierunkami i halogenami? Taki jak w Cupejce jak się nie mylę?
P.S.2. Nie ma ktoś może do odsprzedania samej obudowy lampy? Chodzi mi bez odbłyśnika i klosza sam plastik byleby uchwyty mocujące były cale. Jeżeli nie to co myślicie o tych "wysokiej jakości" zamiennikach na allegro za 45 zł?
No i niestety koledzy chyba nie uratuje mojego silnika. Wczoraj zaczęły wydobywać się jakieś stuki z silnika podejrzewam panewki główne i korbowodowe. Zastanawiałem się czy kupować taki sam silnik jak mam czy pobawić się w SWAP-a i wstawić coś mocniejszego na wielopunkcie jakieś np 2.0 albo 2.3 ew 2.8. Jak myślicie dobry pomysł? Czy kupić drugi taki sam PM a ten stary na części zostawić i pozostać przy 1.8 i 90-ciu ogierach?
Podpowiedzcie coś
Podpowiedzcie coś
Bardzo ładna audiczka
A co do pytania - zalezy iel pieniędzy miałbyś na SWAP, o ile jeszcze taki PM nie powinien być drogi to takie 2,3 i 2,8 to już konkretniejsze przeróbki. Moim zdaniem do jazdy po mieście wystarczy te 90km, mozesz zrobić pare zmian w silniku i na pewno bedzie to lepiej śmigało, a nawet seryjna moc wystarczy by skillować kilka nowych aut
A co do pytania - zalezy iel pieniędzy miałbyś na SWAP, o ile jeszcze taki PM nie powinien być drogi to takie 2,3 i 2,8 to już konkretniejsze przeróbki. Moim zdaniem do jazdy po mieście wystarczy te 90km, mozesz zrobić pare zmian w silniku i na pewno bedzie to lepiej śmigało, a nawet seryjna moc wystarczy by skillować kilka nowych aut