[b3 1.8] Projekt Kompressor i inne modyfikacje - foto
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Zakupiłem wskaźnik doładowania i mogę wam coś dokładniej napisać o ciśnieniu doładowania. Obecnie mam 0.1 bara doładowania a w najbliższym czasie zwiększę na 0.3 -0, 35.
Osiągi ( w przybliżeniu ) uzyskane na doładowaniu 0,1 bara trochę się pogorszyły a to za sprawą spalania. Na początku mojego projektu dawka gazu była ustawiona na max, auto paliło wtedy około 16 l gazu. Po skręceniu gazu auto przyspiesza w około 0,2 sekundy wolniej ale pali przyzwoite 11 - 12 l gazu.
Obecnie czekam na mniejsze koło pasowe na kompresorze. Jeśli je założę to napiszę wam koledzy co i jak sie zmieniło .
Osiągi ( w przybliżeniu ) uzyskane na doładowaniu 0,1 bara trochę się pogorszyły a to za sprawą spalania. Na początku mojego projektu dawka gazu była ustawiona na max, auto paliło wtedy około 16 l gazu. Po skręceniu gazu auto przyspiesza w około 0,2 sekundy wolniej ale pali przyzwoite 11 - 12 l gazu.
Obecnie czekam na mniejsze koło pasowe na kompresorze. Jeśli je założę to napiszę wam koledzy co i jak sie zmieniło .
raczej się nie doczekaszślepak pisze:gratuluje pomysłu i przede wszystkim jego realizacji. Czekam na jakiś filmik
ciekawa jak wyliczyłeś te 0,2 sekundy? poza tym bardzo skromnie zdjęcia prezentujesz , jeden nowicjusz Sebandi wybitny w postach aż 1 chyba tylko po to zalogowany że by ci przyklaskiwał , o filmie nawet nie wspomnęturbofin pisze:Po skręceniu gazu auto przyspiesza w około 0,2 sekundy wolniej ale pali przyzwoite 11 - 12 l gazu.
Jak na razie nie jesteś wiarygodny i zalecał by powściągliwość , bo był już 1 z wirtualnym RS2
Miłego bicia piany , tylko czy jest sens
Kolego Vision nie rozumiem do końca jaki jest cel twojej wypowiedzi i o co tak naprawdę ci chodzi ? Sprecyzuj co ci się nie podoba w moim projekcie, jakie masz zastrzeżenia?
Napisałem około 0,2 sekundy, ponieważ mierzyłem je stoperem kilka razy i nie mogę podać dokładnych danych a co do filmiku to jest on na stronie podanej wyżej, może nie jest tam szczegółowo widać wszystkich elementów, ale na pewno widać i słychać, że ten projekt działa. Co do dalszych filmików z jazdy to będą one jak zwiększę doładowanie
Napisałem około 0,2 sekundy, ponieważ mierzyłem je stoperem kilka razy i nie mogę podać dokładnych danych a co do filmiku to jest on na stronie podanej wyżej, może nie jest tam szczegółowo widać wszystkich elementów, ale na pewno widać i słychać, że ten projekt działa. Co do dalszych filmików z jazdy to będą one jak zwiększę doładowanie
doładowany silnik ma inną charakterystykę momentu więc max. moc może być dużo niższa a osiągi takie same, poza tym jakbyś dobrze wszystko przeczytał to byś zauważył że jest wstawiony większy gaźnik, także układ przepuści więcej mieszanki przy tym samym ciśnieniu więc i przybyło więcej mocy i momentuPI7er pisze:2.0 16 w B3 robi sprint do 1 setki w 9 sekund przy mocy 137KM.
Kompresowane 1.8 robi w ok 8.8-9 sekundy czyli toretycznie moc moze oscylowac w granicach 130-140KM. Ale taki przyrost mocy (ok 50%) jest mozliwy przy tak niewielkim doladowaniu 0.1 bara ?
Przeczytalem dokladnie..
Co z tego ze bedzie duzy gaznik jak dalej wskim gardlem bedzie kolektor. Gaznik tu prawie nic niema do gadania bo nie dawkuje w zaden sposób paliwa tylko gotową mieszanke do kolektora, wystarczylo by zalozyc sama przepustnice wiekszą.
Projekt jest rozwojowy i tani do eksperymentowania, koszt drugiego silnika to pare stowek i mozna sobie ekperymentowac z dmuchaniem a nawet sie pokusic o 2.0 16v.
Co z tego ze bedzie duzy gaznik jak dalej wskim gardlem bedzie kolektor. Gaznik tu prawie nic niema do gadania bo nie dawkuje w zaden sposób paliwa tylko gotową mieszanke do kolektora, wystarczylo by zalozyc sama przepustnice wiekszą.
Projekt jest rozwojowy i tani do eksperymentowania, koszt drugiego silnika to pare stowek i mozna sobie ekperymentowac z dmuchaniem a nawet sie pokusic o 2.0 16v.