Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK] Stuki w silniku przy gwałtownym dodaniu gazu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
merex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 03 cze 2010, 10:36
Lokalizacja: EPD/ Łódź

[80 B4 ABK] Stuki w silniku przy gwałtownym dodaniu gazu

Post autor: merex » 09 sie 2010, 21:51

Wczoraj wracając do domu, w silniku mojej Audi zaczęło coś głośno stukać. Dźwięk pojawia się przy gwałtownym dodaniu gazu. Przy spokojnym dodawaniu jest normalnie. Dzisiaj zauważyłem ( po zdjęciu przewodu wysokiego napięcia z trzeciej świecy), iż stukanie ustało. Pojawia ponownie gdy przewód jest założony. Auto ma problemy z odpaleniem na zimnym silniku. Wymieniłem świece, przewody, kopułkę i palec. może ktoś wie jaka może być przyczyna tych stuków??
Ostatnio zmieniony 09 sie 2010, 22:12 przez merex, łącznie zmieniany 1 raz.

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 09 sie 2010, 23:46

Kolego:-( niestety uszczelka pod głowicą:-( przerabiałem to tydzień temu... pewnie jeszcze silnik szarpie i nie ma mocy co?? :-( Hmm u mnie remont wyszedł 200 zł bo mechan mi głowice zrobił za 120;-) Mogę się mylić, ale u mnie objawy były takie same więc obstawiam właśnie to:-(

[ Dodano: 2010-08-09, 23:51 ]
Dodam jeszcze że u mnie jak zdjąłem przewód z trzeciego tłoka to przestało stukać ale silnik nie równo pracował. dlatego obstawiam uszczelkę...

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 10 sie 2010, 00:15

Potwierdzam jak wyżej.Sprawdź ciśnienia w cylindrach dla pewności.
U mnie było tak samo.A w pierwszej chwili stawiałem na urwany zawór lub walniętą panewkę.A poszła uszczelka pomiędzy 1 a 2 garem.Przepalona na około 3mm.

Awatar użytkownika
merex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 03 cze 2010, 10:36
Lokalizacja: EPD/ Łódź

Post autor: merex » 10 sie 2010, 07:09

niestety dopiero w piątek będę mogł to sprawdzić, bo szczerze mówiąc nie bardzo sie na tym znam. konieczne jest planowanie głowicy??

Co do mocy to prawda. Nie da się jechać. Gorzej jak maluchem.

Jeżeli to tylko uszczelka to uff.... bo myslałem, że panewki będą do wymiany.

Jak coś bede wiedział to dam znać. :)

Pozdr

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 10 sie 2010, 09:21

Hmm no wiesz plan głowicy i najlepiej uszczelniacze zaworowe, uszczelniacz wałka rozrządu, docieranie gniazd zaworowych, wymiana oringów na krućcach no i uszczelka;-) u mnie wszystko wyszło 200 ziko ale oprócz głowicy wszystko robiłem sam:D Kompletny amator bez narzędzi ale z workiem chęci do pracy i mający trochę czasu:P 13 godzin mi się zeszło ale jaka satysfakcja:D no i zaoszczędziłem jakieś 3 stówki:D

Awatar użytkownika
speed30
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 kwie 2007, 17:02
Lokalizacja: ZORY

Post autor: speed30 » 13 sie 2010, 08:22

U mnie by to samo. Po zdjęciu kabla z pierwszego cylindra było cicho. Uszczelka była przepalona między pierwszym i drugim tłokiem.

Awatar użytkownika
merex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 03 cze 2010, 10:36
Lokalizacja: EPD/ Łódź

Post autor: merex » 17 sie 2010, 12:25

Dzięki wszystkim za pomoc :) uszczelka pod głowicą była przepalona miedzy trzecim a czwartym cylindrem. pozdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl