Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK i ABT]Wykres przebiegu mocy i momentu poszukiwany

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

[ABK i ABT]Wykres przebiegu mocy i momentu poszukiwany

Post autor: PI7er » 10 sie 2010, 00:32

Jak w temacie, najlepiej seryjnej jednostki.

Awatar użytkownika
lars
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 170
Rejestracja: 18 cze 2010, 19:37
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: lars » 10 sie 2010, 13:35

ABK
Obrazek

ABT
Obrazek

Proszę Bardzo. :)

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 10 sie 2010, 18:09

Jeżeli PM na mono jetronicu ma wręcz identyczną moc i moment jak ABT to wykres będzie przedstawiał się tak samo ?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 sie 2010, 18:24

nie.

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 10 sie 2010, 18:31

A da radę ktoś zapodać taki wykres od PM'a ?

Róznica jest taka:

PM 145nm/3350 90km/5400
ABT 148nm/3000 90km/5400

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 10 sie 2010, 18:42

wykres będzie się zgadzał jedynie przy tych 5400 rpm.

Awatar użytkownika
PI7er
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 724
Rejestracja: 18 wrz 2009, 10:40
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: PI7er » 10 sie 2010, 20:05

lars pisze:ABK
ABT
Proszę Bardzo. :)
Punkcik dla twojego konta i <piwo> dla Ciebie <ok>

Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 10 lis 2010, 15:10

Podłączając się pod temat chciałbym zapytać przy jakich obrotach macie odcięcie paliwa? Moja niunia ciągnie ładnie do 6,5 tysiąca obrotów i nagle jest spadek mocy i tak jakby odcięcie paliwa (wiadomo o co chodzi). Bo patrząc na wykresy jest to raczej średnio możliwe co piszę.
aha dodam że furka nie rezana nic, przynajmniej ja nic nie wiedzę. nawet nie ma naklejki BLAUPUNKT na tylnej szybie :mrgreen: ani innych tego typu bajerów

Key100l
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 307
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:19
Lokalizacja: Grudziądz i okolice

Post autor: Key100l » 10 lis 2010, 18:36

u mnie tez kręci się pięknie do 6,5 no i od razu silnik ostro zwalnia... więc jest tak jak fabryka dała;)

kerpen_rp
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 128
Rejestracja: 08 mar 2009, 11:51

Post autor: kerpen_rp » 10 lis 2010, 18:43

Serce się kraje jak ktoś kręci ABT do 6500obr. bez potrzeby.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lis 2010, 19:02

Szeryf, a masz LPG :?: Jeśli zwykła I albo II generacja to mikser dławi dolot.

Awatar użytkownika
Prestige
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 22 paź 2009, 15:02
Kontakt:

Post autor: Prestige » 10 lis 2010, 19:11

U mnie w ABK chyba nie ma odcięcia wkręca się na 7k rpm a wyżej to nie wiem, fakt że to na gazie. Na benzynie nie wiadomo. :roll: Więc trochę chyba dziwne to u mnie.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 10 lis 2010, 19:53

Prestige pisze:U mnie w ABK chyba nie ma odcięcia wkręca się na 7k rpm a wyżej to nie wiem, fakt że to na gazie.
Jeśli masz zwykły gaz to nie masz odcięcia bo odcięcie jest realizowane poprzez wyłączanie wtryskiwaczy benzynowych przy określonych obrotach. Przy sekwencyjnym gazie by działało.
Choć i przy II generacji w niektórych bardziej zaawansowanych sterownikach widziałem opcję zamykania "krokowca" po przekroczeniu określonych obrotów ale 99% gazowników nie zawraca sobie głowy takimi pierdołami.

Pewnie teraz po podłączeniu VAGa wyskoczyłoby Ci błąd że przekroczyłeś dozwolone obroty i tracisz gwarancję na silnik.

Szeryf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 22
Rejestracja: 21 wrz 2010, 18:20
Lokalizacja: Puławy/Lubelskie

Post autor: Szeryf » 10 lis 2010, 20:31

Gazu nie mam. Only pb95. Czyli u innych też się ładnie kręci do 6,5 tysia? To o dlaczego wykres co innego mówi? Ma ktoś jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3096
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 10 lis 2010, 20:56

Po co krecić te silniki powyżej 5500 tyś skoro następuje spadek mocy. Lepiej wtedy zmienić na 3kę, wtedy jest ładny skok na obrotach i 100 na liczniku szybko wskakuje :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl