Mam takie pytanie dotyczące sprężyn:
Chciałbym zapodać -40 na seryjnych sprężynach, dzisiaj robiłem przegląd i amorki mają po 75,76%, jak długo dałbym radę na nich pojeździć w połączeniu z krótszymi sprężynami ? Znaczną większosc tras robie po mieście bez dziur, także zawieszenie nie dostaje po dupie za bardzo, dodatkowo na razie mam balon 175/70.
[b3 1.8 JV] Modyfikacje - sprężyny przednie
- Miloslupsk
- Forum Audi 80
- Posty: 79
- Rejestracja: 12 cze 2010, 22:28
- Lokalizacja: GS
Balon będzie kiepski. Będzie wstrętnie wyglądał. 4 cm w dół na springach to i profil oponki niższy. To wszystko da szybsze wyniszczenie zawieszenia (końcówki i inne pierdoły). Nikt jednoznacznie nie odpowie Ci ani nie określi dokładnie czasu, kiedy zacznie się coś sypać. Springi -40 nadają się do zastosowania z seryjnymi amorami chociaż osobiście dla mnie jest to bzdura. Jak sportowe sprężyny to i sport amory w komplecie. Zakładając tylko sprężyny, efekt będzie podobny do tego jakbyś obciął seryjne o 4 cm i wsadził 2 gumy usztywniające Próbowałeś ? Fajne kangury się strzela na nierównościach :mrgreen: Poza tym, sprężyna, sprężynie nie równa. Chodzi mi tu o twardość. Idealnie dla Twojego rozwiązania nadają się springi MTS Technik. Są moim zdaniem za miękkie do sportowych amorów (przetestowane i nie jestem z nich zadowolony w takiej konfiguracji), co w Twoim przypadku przełoży się na większy komfort jazdy i mniejsze zużycie podzespołów zawieszenia a do tego będzie autko nieco zglebione.
GerB3, u mnie jezdzą jeszcze ori amory. i wygleda to tak z przodu przy glebie -60 przez 4 m-ce nic sie nie dzieje sprawnosc amorów wg mnie nie spadła, ale przy max ostroznej jezdzie. z tyłem natomiast jest ten bubel ze jeszcze niby sa fabryczne, sprezyny -40, ale przeładowałem pewnego razu mojego Afanta i amorki poszłu sie J****c
jezeli jezdzisz po naszym pieknym krakowie, to nic nie powinno sie dziac, ale musisz miec oczy szeroko otwarte (ja juz drogi i dziury znam na pamiec) po mzesz pojezdzic bardzo długo. ale jedna dziura, i nawet wysoki profil opony nie pomoze, amory pojda na wymiane
jezeli jezdzisz po naszym pieknym krakowie, to nic nie powinno sie dziac, ale musisz miec oczy szeroko otwarte (ja juz drogi i dziury znam na pamiec) po mzesz pojezdzic bardzo długo. ale jedna dziura, i nawet wysoki profil opony nie pomoze, amory pojda na wymiane
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
GerB3, to zalezy jakie masz wymagania od zawiechy, ja sie nie zgadzam z Miloslupsk, ja jezdzielm rok na serii amorach ktore juz nie rpacowaly wogole a mi to nie przeszkadzalo mimo ze gleba -50 na H&R, teraz zamienilem na przodzie jakis szit pokroju mts'a i amory H&R i powiem Ci ze jest sztywniej i czuc ze amory wybieraja dziury, moze teraz jakbym spowrotem wrocil do tych wylanych amorow to bym zmienil zdanie, ale ogolnie polecam testy wlasno-bledowe... bo kazdy ma inne gusta kazdy ma inne wymagania i ciezko bedzie znalesc osobe ktora bedzie oczekiwala tego co Ty
pozdro
ps adama, nie uwazasz ze to nie temat na to pytanie? masz jego temat idz tam i pytaj, a nie smiec mi tutaj bo mnie to wkurza
pozdro
ps adama, nie uwazasz ze to nie temat na to pytanie? masz jego temat idz tam i pytaj, a nie smiec mi tutaj bo mnie to wkurza
Dzięki za odpowiedzi, dużo mi pomogliście
Co do opon to i tak jeżdze tylko do zimy bo w przyszłym roku chce 15ki na 195/50 - miałem takie i jeździło się bardzo fajnie na seryjnym zawieszeniu -20mm.
Co do sprężyn myślałem o tym
http://allegro.pl/item1168361830_sprezy ... m_mts.html
bo jak mam kupowac nowy kit TA-technixa za 800zł to wole poszukać używek np. Koni, chociaż na TA-technixie też sporo osób śmiga. Twardosć zawieszenia jest mi obojętna, bo w golfie miałem beton i jeździło sie fajnie, tylko wiadomo że na dziury trzeba uważać, ale na seryjnym zawiasie też.
Chyba jednak doskładam pieniądze i kupię amortyzatory sportowe i sprężyny
Co do opon to i tak jeżdze tylko do zimy bo w przyszłym roku chce 15ki na 195/50 - miałem takie i jeździło się bardzo fajnie na seryjnym zawieszeniu -20mm.
Co do sprężyn myślałem o tym
http://allegro.pl/item1168361830_sprezy ... m_mts.html
bo jak mam kupowac nowy kit TA-technixa za 800zł to wole poszukać używek np. Koni, chociaż na TA-technixie też sporo osób śmiga. Twardosć zawieszenia jest mi obojętna, bo w golfie miałem beton i jeździło sie fajnie, tylko wiadomo że na dziury trzeba uważać, ale na seryjnym zawiasie też.
Chyba jednak doskładam pieniądze i kupię amortyzatory sportowe i sprężyny
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ale w progach czy gdzie? Bo miałem sąsiada który miał wybetonowane progi i podłogę w maluchu. Fajnie był zglebiony i to na seryjnych sprężynach (czy co to tam miało) :lol: Tylko z przyśpieszeniem było dość cienko, nawet jak na malucha :lol:GerB3 pisze:w golfie miałem beton
Sory za OT Ale co do malucha to prawdę mówię