[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - Uturbienie
[b4 2.0 ABK] Modyfikacje - Uturbienie
Witam. Zastanawiałem się nad wsadzeniem sprężarki do swojego audi...
Jest to b4 z motorem 2.0 8v.
Chciałem dowiedzieć się jak duże były by tego koszta, ile bym na tym zyskał i co trzeba przerobić (bo słyszałem żę ciąć podłużnice)
Pozdrawiam
Jest to b4 z motorem 2.0 8v.
Chciałem dowiedzieć się jak duże były by tego koszta, ile bym na tym zyskał i co trzeba przerobić (bo słyszałem żę ciąć podłużnice)
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 17:44 przez Backi, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcesz założyć sprężarkę czy turbosprężarkę. Wszystko się da zrobić. Kwestia kasy i chęci. Jak się znasz na temacie to zrobisz to w granicach kilku tysi, a jak zlecasz komuś to wartość dwóch twoich audic przekroczy . Jak chcesz to mam do sprzedania kompletny swap na abc 2.6 150KM w dobrych pieniądzach. Jest też możliwość zrobienia u mnie tego swapa. To tak na marginesie jakbyś nie wiedział do końca czego chcesz. Jeśli koniecznie sprężarka to koszta są duże. Poszukaj na specjalistyczny forach od tuningów mechanicznych bo tam są naprawdę fachowcy którzy umieją doradzić i ty się tam możesz dużo naczytać. Jeżeli jesteś w tym zielony to powiem ci ze roboty jest z tym 5 razy więcej niż się wydaje. Zależy też na jakie moce celujesz i na jakie doładowanie się nastawiasz. Trzeba wsadzić jakiegoś ecu mastera, dodatkowe lub wydajniejsze wtryski, turbo, dorobić kolektory, zrobić ic, odprężyć silnik i wiele pierdół.
Kolego jak masz głowę, chęci i jesteś obeznany w tym temacie to kombinuj
Ja zamontowałem do swojej audicy kompresor , gaźnik weber i dwa reduktory gazu i też hula :mrgreen:
Jak kolega masrepus napisał zależy czego oczekujesz po takiej modyfikacji, jakiej mocy wyjściowej sie spodziewasz. Jeżeli ma to być doładowanie rzędu 0,4 bara to jest to opłacalne. Do takiego doładowania polecałbym kompresor.
Ja zamontowałem do swojej audicy kompresor , gaźnik weber i dwa reduktory gazu i też hula :mrgreen:
Jak kolega masrepus napisał zależy czego oczekujesz po takiej modyfikacji, jakiej mocy wyjściowej sie spodziewasz. Jeżeli ma to być doładowanie rzędu 0,4 bara to jest to opłacalne. Do takiego doładowania polecałbym kompresor.
chodzi mi o uzyskanie mocy ok 150 km (seryjnie 115)
a samochód hula na gazie także z tego co wiem to trzeba turbo regulować pod gaz jeśli chce się na gazie jeździć...
Chyba że zna ktoś jakiś inny sposób na podwyższenie mocy w rozsądnych pieniądzach, bo jak każdy wie ze 115 wymarło 50 przez podtlenek gazotu
a samochód hula na gazie także z tego co wiem to trzeba turbo regulować pod gaz jeśli chce się na gazie jeździć...
Chyba że zna ktoś jakiś inny sposób na podwyższenie mocy w rozsądnych pieniądzach, bo jak każdy wie ze 115 wymarło 50 przez podtlenek gazotu
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Rozsądnych pieniądzach? to jak, chcesz uturbiać czy jak najtaniej zwiększyć moc czy inaczej rozumując przyjemność z jazdy ? W ogóle co znaczy rozsądne pieniądze, 5, 15 tysięcy ? czy 1000 zł?. Najpierw odpowiedz na to pytanie potem można kombinować dalej . Jeżeli pojawiło się hasło " rozsądne pieniądze " to czy chce, czy nie chce muszę powiedzieć Ci że sprzedawaj swoje ABK i szukaj AAH lub 7A, to najrozsądniejsza z możliwych opcji w Twoim przypadku, jeśli nie to kolejnym etapem będzie swap, dopiero potem można bawić się w uturbianie...Chyba że zna ktoś jakiś inny sposób na podwyższenie mocy w rozsądnych pieniądzach, bo jak każdy wie ze 115 wymarło 50 przez podtlenek gazotu
Backi,
jak chcesz montowac turbo zacznij od remontu silnika, turbo obciaza silnik, sam piszesz ze z 50 koni ci wymarło to moze zanim pompowac powietrze poprostu przywróc silnik do stanu idealnego taniej i lapiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie naduzywaj wielokrotnie znaków interpunkcyjnych.
jak chcesz montowac turbo zacznij od remontu silnika, turbo obciaza silnik, sam piszesz ze z 50 koni ci wymarło to moze zanim pompowac powietrze poprostu przywróc silnik do stanu idealnego taniej i lapiej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie naduzywaj wielokrotnie znaków interpunkcyjnych.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 08:49 przez LUKASZdiy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
masrepus, napiszesz co rozumiesz pod pojęciem "dobre pieniądze"? Chodzi mi konkretnie o tą jednostkę którą posiadasz.
Osobiście jestem pełen podziwu dla kolegi tubofin, który odważył się na ten krok i dokonał doładowania eatonem, którego również uważam za leprze rozwiązannie a niżeli turbiny ale jest to pewnie rzecz gusu,a o gustach się nie dyskutuje
Osobiście jestem pełen podziwu dla kolegi tubofin, który odważył się na ten krok i dokonał doładowania eatonem, którego również uważam za leprze rozwiązannie a niżeli turbiny ale jest to pewnie rzecz gusu,a o gustach się nie dyskutuje
Chodziła mi o to że silnik przed rozpoczęciem modów musi mieć ciśnienie bliskie oryginałowi a nie uturbiac silnik z przedmuchami.aldi pisze:Może kolega się przejęzyczył a chodziło mu o ciśnienie sprężania...
Dobre pieniądze zawsze są do uzgodnienia cena za komplet do swapu może być naprawdę atrakcyjna, zwłaszcza że daję gwarancję na sprzedawany silnik. ok 1400złjacekku pisze:masrepus, napiszesz co rozumiesz pod pojęciem "dobre pieniądze"? Chodzi mi konkretnie o tą jednostkę którą posiadasz.
Osobiście jestem pełen podziwu dla kolegi tubofin, który odważył się na ten krok i dokonał doładowania eatonem, którego również uważam za leprze rozwiązannie a niżeli turbiny ale jest to pewnie rzecz gusu,a o gustach się nie dyskutuje