Audi 80 B4 ABT+ Black&White Angel
Auto po polerce i woskowaniu, dostalo nowe tuleje tylnej belki, nowa sonda lambda, drugą glowice po remoncie (nowe zawory, prowadnice zaworowe, gumki i.t.d) oraz troche wyszorowany silnik. W srodku zawital podlokietnik oryginalny ze schowkiem. Aktualnie kompletuje zestaw sprysków reflektorów.
Przy okazji polerowania zbadalem grubosc powloki lakierniczej, auto 100% bezwypadkowe, jedynie lakierowany przedni blotnik ale szpachli brak, na pozostalych elementach fabryczna grubosc lakieru :mrgreen:
W koncu zrobilem troche fotek, zapraszam do galerii na picassie:
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/A80#
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/A80#
bardzo ciekawe miejsce na sesję, samochód świetnie się prezentujePI7er pisze:W koncu zrobilem troche fotek, zapraszam do galerii na picassie:
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/A80#
Niedzielne rezanko spryski reflektorów z RS2:
Otwor technologiczny pod spryskiwacz od wewnetrznej strony jest przygotowany ale spryskiwacz oryginalny posiada 2 dysze i jest umiejscowiony na srodku reflektora. Sprysk z RS2 jest pojedynczy i powinien byc zamontowany centralnie pod soczekwa wiec trzeba bylo troche pociac zderzak od wewnatrz:
Spryskiwacz:
Otwór w zderzaku:
Juz na swoim miejscu:
I na aucie:
Dodatkowo zostal zamontowany spietrzacz i przewody, jeszcze poszukuje zbiorniczka na 2 pompki...
Przy okazji zostala spolerowana przednia szyba, 5 godzin polerowania zrobilo swoje i szyba prawie jak nowa :mrgreen:
Otwor technologiczny pod spryskiwacz od wewnetrznej strony jest przygotowany ale spryskiwacz oryginalny posiada 2 dysze i jest umiejscowiony na srodku reflektora. Sprysk z RS2 jest pojedynczy i powinien byc zamontowany centralnie pod soczekwa wiec trzeba bylo troche pociac zderzak od wewnatrz:
Spryskiwacz:
Otwór w zderzaku:
Juz na swoim miejscu:
I na aucie:
Dodatkowo zostal zamontowany spietrzacz i przewody, jeszcze poszukuje zbiorniczka na 2 pompki...
Przy okazji zostala spolerowana przednia szyba, 5 godzin polerowania zrobilo swoje i szyba prawie jak nowa :mrgreen:
Czas zrezac elektryke szyb i luster.
Zostaly zakupione:
Podnosniki elektrczne na przód, na tyl beda na dniach.
Elektryczne podgrzewane lusterka.
Boczki na przód pod elektryke.
Kawalki wiazki od coupe i od sedana, polaczone i dosztukowany tyl, calosc zawinieta 35 metroma oryginalnej tasmy jak w fabryce :mrgreen:
Zostal jeszcze zalozony pajak od coupe z funkcja tylnej wycieraczki, która posluzy jako sprysk reflektorów.
Zostaly zakupione:
Podnosniki elektrczne na przód, na tyl beda na dniach.
Elektryczne podgrzewane lusterka.
Boczki na przód pod elektryke.
Kawalki wiazki od coupe i od sedana, polaczone i dosztukowany tyl, calosc zawinieta 35 metroma oryginalnej tasmy jak w fabryce :mrgreen:
Zostal jeszcze zalozony pajak od coupe z funkcja tylnej wycieraczki, która posluzy jako sprysk reflektorów.
Nowa felga ACT/RONAL SX 17x7.5 ET15 z opona 205/40/17
Felga 3 czesciowa skrecana, srodek z magnezu, reszta aluminium kute + tytanowe sruby.
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/AC ... X17x75ET15#
Felga 3 czesciowa skrecana, srodek z magnezu, reszta aluminium kute + tytanowe sruby.
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/AC ... X17x75ET15#
Ostatnio zmieniony 17 sie 2010, 23:12 przez PI7er, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
No ładnie ładnie. Skądś mi się kojarzy ten wygląd felg ala S2 :oops:PI7er pisze:Nowa felga ACT/RONAL SX 17x7.5 ET15 z opona 205/40/17
http://picasaweb.google.pl/MysticTDI/AC ... X17x75ET15#