Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 TDI] przelutowanie pinow w pompy wtryskowej

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

[b4 TDI] przelutowanie pinow w pompy wtryskowej

Post autor: matrock » 23 sie 2010, 18:07

witam. poprzedni moj temat zostal zamkniety bo niestety z korzystania z szukajki orlem nie jestem wiec zakladam temat ktorego nie znalazlem i mam nadzieje ze niezostanie zamkniety w pierwszej odpowiedzi...

podpowiedzial mi znajowy ze pompa wtryskowa z gornym odplywem na dwie kostki, jedna z 3 piny i druga, okragla z 7 pin...

pompa z bocznym odplywem ma rowniez jedna kostke z 3 pin a druga prostokatna z 7 pinami...

czy jest mozliwosc przelutowania tych pinow i dopasowania ich do mojej oryginalnej wtyczki????

w jednej i drugiej jest 7 pinow i wydaje mi sie ze dzialanie jest takie samo...


PS.jesli byl juz ten temat przerabiany to prosze o niezamykanie odrazu tego tematu tylko podeslania linka i pomocy...

(jesli jest taka opcja z tym przelutowaniem pinow to wydaje mi sie ze pomoze wielu klubowiczom)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 sie 2010, 18:16

nie ma możliwości podłączenia pompy z nastawnikiem indukcyjnym zamiast potencjometrycznego

piny z kostki prostokątnej do okrągłej można przełożyć tylko jeżeli nastawnik jest tego samego typu czyli indukcyjny z tylnym odpływem w Audi 80 B4 na przepływomierzu Pierburg były pompy z nastawnikiem indukcyjnym i tylko do takiego można, jak jest z przepływką Bosch to nie będzie działał

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 23 sie 2010, 18:21

a czy nastawniki mozna w jakis sposow poprzekladac zeby to dzialalo odpowiedniu ??

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 sie 2010, 18:44

a jaką masz pewność że Twój nastawnik jest dobry :?: albo nie ma zwarcia gdzieś w instalacji :?:

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 23 sie 2010, 18:52

zaczelo sie od tego ze mialem samozaplon i autko przestalo palic na dwa cylindry. okazalo sie ze mam wypalonego tloka IV i niesprawny wtrysk I. jak odpalilem auto po pali od sztycha ale na dwa cylindry i mialem pusty gaz. autko wkrecalo sie powoli na obroty w momencie gry olej w silniku sie rozgrzal i diagnoza mechanika jest taka ze cza wymienic pompe wtryskowo a jesli chodzi o ta pompe to jest ja bardzo ciezko dostac i dlatego kombinuje zeby z dwoch pomp zrobic jedna... licze na to ze nastawnik jest sprawny... znalazlem nowa pompe w Inter Cars ale cena mnie powalila z nog i dlatego moj temat i kombinacje a niestety na allegro znalazlem tylko dwie...
juz mnie czeka zakup wtryskow, tlokow i powoli mnie to przeraza, koszt pompy uzywki jest duzy a te z bocznym odplywem sa duzo tajsze...

co do zwarcia instalacji to naszczescie wszystko jest oki :)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 sie 2010, 19:12

jak nastawnik zostawiasz stary to dół pompy powinien bez problemu pasować, chociaż szczerze to bym już wolał przerobić wszystko na pierburga (wiązka, ECU, przepływomierz)

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 23 sie 2010, 19:17

czyli mowisz ze wtedy montuje pompe z bocznym odplywem, zmieniam przeplywke i instalacje zarem ze sterownikiem silnika ???
a co z czyjnikami i inny??? silniki na przeplywce pierburga widzialem ze maja w innych miejscach czujniki ktore ida od filtra powietrza do turbo...
czy turbo tez niejest inne ??? musial by go zmieniac czy moze zostac moje turbo (bez zmiennej geometri lopatek) ???

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 23 sie 2010, 19:23

turbo zostaje, stary map sensor na pamiątkę, zaworek od turbiny N75 umieszczasz przy plastikowej rurze z dolotu i tylko chyba jeszcze do wymiany wtedy idzie pokrywa filtra powietrza, wężyk z króćca na IC trzeba podłączyć do ECU

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 23 sie 2010, 19:30

czyli mowisz ze taniej bedzie znalesc sterownik, wiazke ???

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 23 sie 2010, 19:47

taniej czy nie ale zawsze w indukcyjnym sobie wyczyścisz nastawnik a w potencjometrycznym nie za bardzo i wogóle jest więcej części i są bardziej dostępne

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 24 sie 2010, 00:06

tu sie zgadzam ale wymiana instalacji ze sterownikiem mnie troszki przeraza. praktycznie cza pruc caly przod autka zeby to wykonac, masakra... musze sie z tym przespac...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sie 2010, 09:24

matrock pisze:tu sie zgadzam ale wymiana instalacji ze sterownikiem mnie troszki przeraza. praktycznie cza pruc caly przod autka zeby to wykonac, masakra... musze sie z tym przespac...
Nie musisz pruć ,można się pobawić w pinologię ,tylko musisz mieć wtyczkę do nowego kompa i dokładną rozpiskę pinów w starym i nowym kompie .Parę osób się w to bawiło bo kiedyś czytałem .Po prostu odcinasz starą wtyczkę i przeszczepiasz nową ,łatwo nie jest ale da się zrobić

Awatar użytkownika
matrock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 178
Rejestracja: 08 kwie 2008, 19:36
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: matrock » 24 sie 2010, 09:31

jestem juz tak zakrecony ta cala sytuacja ze otym nie pomyslalem, dzieki... caly czas mam nadzieje ze pompa jest sprawna, zobaczymy jak poskladam silnik. jak narazie w samochodzie zostal sam blok i kompresor od klimy...

[ Dodano: 2010-08-24, 10:12 ]
wlasnie odczytalem wiadomosc od kolegi klubowicza WOJTEK26, zapytalem go czy mozna podmienic nastawniki w tych pompach. twierdzi ze jest to mozliwe...
co Wy otym sadzicie ???
jesli jest to mozliwe to bedzie ulatwienie dla wielu klubowiczow ktorzy maja problem z pompami :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl