[b4 TDI] przelutowanie pinow w pompy wtryskowej
[b4 TDI] przelutowanie pinow w pompy wtryskowej
witam. poprzedni moj temat zostal zamkniety bo niestety z korzystania z szukajki orlem nie jestem wiec zakladam temat ktorego nie znalazlem i mam nadzieje ze niezostanie zamkniety w pierwszej odpowiedzi...
podpowiedzial mi znajowy ze pompa wtryskowa z gornym odplywem na dwie kostki, jedna z 3 piny i druga, okragla z 7 pin...
pompa z bocznym odplywem ma rowniez jedna kostke z 3 pin a druga prostokatna z 7 pinami...
czy jest mozliwosc przelutowania tych pinow i dopasowania ich do mojej oryginalnej wtyczki????
w jednej i drugiej jest 7 pinow i wydaje mi sie ze dzialanie jest takie samo...
PS.jesli byl juz ten temat przerabiany to prosze o niezamykanie odrazu tego tematu tylko podeslania linka i pomocy...
(jesli jest taka opcja z tym przelutowaniem pinow to wydaje mi sie ze pomoze wielu klubowiczom)
podpowiedzial mi znajowy ze pompa wtryskowa z gornym odplywem na dwie kostki, jedna z 3 piny i druga, okragla z 7 pin...
pompa z bocznym odplywem ma rowniez jedna kostke z 3 pin a druga prostokatna z 7 pinami...
czy jest mozliwosc przelutowania tych pinow i dopasowania ich do mojej oryginalnej wtyczki????
w jednej i drugiej jest 7 pinow i wydaje mi sie ze dzialanie jest takie samo...
PS.jesli byl juz ten temat przerabiany to prosze o niezamykanie odrazu tego tematu tylko podeslania linka i pomocy...
(jesli jest taka opcja z tym przelutowaniem pinow to wydaje mi sie ze pomoze wielu klubowiczom)
nie ma możliwości podłączenia pompy z nastawnikiem indukcyjnym zamiast potencjometrycznego
piny z kostki prostokątnej do okrągłej można przełożyć tylko jeżeli nastawnik jest tego samego typu czyli indukcyjny z tylnym odpływem w Audi 80 B4 na przepływomierzu Pierburg były pompy z nastawnikiem indukcyjnym i tylko do takiego można, jak jest z przepływką Bosch to nie będzie działał
piny z kostki prostokątnej do okrągłej można przełożyć tylko jeżeli nastawnik jest tego samego typu czyli indukcyjny z tylnym odpływem w Audi 80 B4 na przepływomierzu Pierburg były pompy z nastawnikiem indukcyjnym i tylko do takiego można, jak jest z przepływką Bosch to nie będzie działał
zaczelo sie od tego ze mialem samozaplon i autko przestalo palic na dwa cylindry. okazalo sie ze mam wypalonego tloka IV i niesprawny wtrysk I. jak odpalilem auto po pali od sztycha ale na dwa cylindry i mialem pusty gaz. autko wkrecalo sie powoli na obroty w momencie gry olej w silniku sie rozgrzal i diagnoza mechanika jest taka ze cza wymienic pompe wtryskowo a jesli chodzi o ta pompe to jest ja bardzo ciezko dostac i dlatego kombinuje zeby z dwoch pomp zrobic jedna... licze na to ze nastawnik jest sprawny... znalazlem nowa pompe w Inter Cars ale cena mnie powalila z nog i dlatego moj temat i kombinacje a niestety na allegro znalazlem tylko dwie...
juz mnie czeka zakup wtryskow, tlokow i powoli mnie to przeraza, koszt pompy uzywki jest duzy a te z bocznym odplywem sa duzo tajsze...
co do zwarcia instalacji to naszczescie wszystko jest oki
juz mnie czeka zakup wtryskow, tlokow i powoli mnie to przeraza, koszt pompy uzywki jest duzy a te z bocznym odplywem sa duzo tajsze...
co do zwarcia instalacji to naszczescie wszystko jest oki
czyli mowisz ze wtedy montuje pompe z bocznym odplywem, zmieniam przeplywke i instalacje zarem ze sterownikiem silnika ???
a co z czyjnikami i inny??? silniki na przeplywce pierburga widzialem ze maja w innych miejscach czujniki ktore ida od filtra powietrza do turbo...
czy turbo tez niejest inne ??? musial by go zmieniac czy moze zostac moje turbo (bez zmiennej geometri lopatek) ???
a co z czyjnikami i inny??? silniki na przeplywce pierburga widzialem ze maja w innych miejscach czujniki ktore ida od filtra powietrza do turbo...
czy turbo tez niejest inne ??? musial by go zmieniac czy moze zostac moje turbo (bez zmiennej geometri lopatek) ???
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie musisz pruć ,można się pobawić w pinologię ,tylko musisz mieć wtyczkę do nowego kompa i dokładną rozpiskę pinów w starym i nowym kompie .Parę osób się w to bawiło bo kiedyś czytałem .Po prostu odcinasz starą wtyczkę i przeszczepiasz nową ,łatwo nie jest ale da się zrobićmatrock pisze:tu sie zgadzam ale wymiana instalacji ze sterownikiem mnie troszki przeraza. praktycznie cza pruc caly przod autka zeby to wykonac, masakra... musze sie z tym przespac...
jestem juz tak zakrecony ta cala sytuacja ze otym nie pomyslalem, dzieki... caly czas mam nadzieje ze pompa jest sprawna, zobaczymy jak poskladam silnik. jak narazie w samochodzie zostal sam blok i kompresor od klimy...
[ Dodano: 2010-08-24, 10:12 ]
wlasnie odczytalem wiadomosc od kolegi klubowicza WOJTEK26, zapytalem go czy mozna podmienic nastawniki w tych pompach. twierdzi ze jest to mozliwe...
co Wy otym sadzicie ???
jesli jest to mozliwe to bedzie ulatwienie dla wielu klubowiczow ktorzy maja problem z pompami
[ Dodano: 2010-08-24, 10:12 ]
wlasnie odczytalem wiadomosc od kolegi klubowicza WOJTEK26, zapytalem go czy mozna podmienic nastawniki w tych pompach. twierdzi ze jest to mozliwe...
co Wy otym sadzicie ???
jesli jest to mozliwe to bedzie ulatwienie dla wielu klubowiczow ktorzy maja problem z pompami