abk diagnostyka
- majeczek78
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 11 mar 2009, 15:26
[80 B4 2.0 ABK] proszę o analizę logów
Witam
Mam następujący problem na zimnym silniku samochód nie odpala na benzynie i lpg (dopiero za którymś razem), gdy odpali wszystko ok, tylko jak jadę na benzynie to jakby nie miał siły strasznie mułowaty. Po rozgrzaniu do ok.50'C wszystko ok i pali za pierwszym. ?
odczyt z VAG
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03- No Signal
Logi użyć programu CSVConv.exe:
Mam następujący problem na zimnym silniku samochód nie odpala na benzynie i lpg (dopiero za którymś razem), gdy odpali wszystko ok, tylko jak jadę na benzynie to jakby nie miał siły strasznie mułowaty. Po rozgrzaniu do ok.50'C wszystko ok i pali za pierwszym. ?
odczyt z VAG
00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)
00525 - Oxygen Sensor (G39)
03- No Signal
Logi użyć programu CSVConv.exe:
Ostatnio zmieniony 24 sie 2010, 17:35 przez kozix66, łącznie zmieniany 2 razy.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
[B4 ABK] prośba o interpretacje logów
Witam
podpiąłem się wkońcu do mojej audiczki z vagiem i udalo mi sie co neico podglądnąć. Wrzucam 3 screeny i chciałbym aby ktoś się wypowiedział odnośnie wykresu kąta wyprzedzenia zapłonu i otwarcia przepustnicy...
na tym screenie w miejscach gdzie żółty wykres idzie wyraznie w górę dodawałem delikatnie gazu, natomiast w miejscach gdzie idzie on jakby lekko w dół gazu dodawalem rabtownie odrazu w podłoge i w tym momencie silnik miał doła. Czy tak powinien wyglądać ten wykres?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a tutaj wykres otwarcia przepustnicy??? czy przypadkiem nie powinien się zmieniać?
Uploaded with ImageShack.us
podpiąłem się wkońcu do mojej audiczki z vagiem i udalo mi sie co neico podglądnąć. Wrzucam 3 screeny i chciałbym aby ktoś się wypowiedział odnośnie wykresu kąta wyprzedzenia zapłonu i otwarcia przepustnicy...
na tym screenie w miejscach gdzie żółty wykres idzie wyraznie w górę dodawałem delikatnie gazu, natomiast w miejscach gdzie idzie on jakby lekko w dół gazu dodawalem rabtownie odrazu w podłoge i w tym momencie silnik miał doła. Czy tak powinien wyglądać ten wykres?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
a tutaj wykres otwarcia przepustnicy??? czy przypadkiem nie powinien się zmieniać?
Uploaded with ImageShack.us
Nigdy nie obserwowałem jak zachowuje sie kont zapłonu ale widac ze przy stopniowym zwiekszaniu obrotów reaguje przy gwałtownym depnieciu nic sie nie zmienia, sprawdzałes czujnik stukowy. Co do czujnika położenia przepustnicy to wartosc powinna sie liniowo zwiekszac od 0. Generalnie Polski VAG ma duzo błedów w opisie bloków jestes pewnien ze dobre bloki obserwujesz.