[80 B4 1.9TDI 1Z] Falujące obroty
[80 B4 1.9TDI 1Z] Falujące obroty
Witam
Mam problem odnośnie obrotów które nieraz falują a nieraz nie jak się odwidzi .Czy to może być filtr paliwa ?? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Mam problem odnośnie obrotów które nieraz falują a nieraz nie jak się odwidzi .Czy to może być filtr paliwa ?? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam
Prawdopodobnie nastawnik pompy poszukaj na forum ja tak miałem i jest po czyszczeniu i jest wszystko w porządku <ok> I co do tego dochodzi szarpanie w różnym zakresie.
https://audi80.pl/19tdi-1z-szarpanie ... t41132.htm
Poczytaj.
https://audi80.pl/19tdi-1z-szarpanie ... t41132.htm
Poczytaj.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Gdzie ty to wyczytałeś ? :shock: fakt że czasem różne bzdury można wyczytać ,zaręczam ci że od żle ustawinego kąta wtrysku obroty na pewno nie falują .Nastawnik do czyszczenia na 99%.Jak masz auto na pierburgu to odepnij wtyczkę od impulsatora w skrzyni to się upewnisz ,bo po odpieciu powinno przestać falowaćtomek-886 pisze:Czytałem ze to może być źle ustawiony kąt wtrysku. Prosze o porade
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Rozumiem że kolega zamiast najpierw sprawdzić czy pompa nie cieknie ,pisze post z zapytaniem co może być przyczyną falowania ...sorry ale sam przyznasz że to trochę od du..y strony .Ja i większość ,jak sam zauwarzyłeś , zakładam że jak ktoś pisze jaki ma problem to przynajmniej podnosi maskę i zerka na silnik czy ma wszystko na miejscu i mu nie ciekniehudy pisze:MUNIOR napisał/a:
Nastawnik do czyszczenia na 99%
kolego nie bądź pewny aż na tyle procent <ok> kiedyś miałem podobny problem i też wszyscy ty także dawałeś coś koło 99% ze to nastawnik a okazała się nieszczelna pompa wtryskowa.po uszczelnieniu nie ma żadnego falowania...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
u mnie wyciek był tak mały że prawie niewidoczny i pojawiał się tylko po zgaszeniu silnika.bez wejścia pod samochód nie dało się zauważyć że coś cieknie bo bardzo ładnie ściekało po przewodach i na osłonę pod silnikiem w takim miejscu że od góry nic nie było widać...druga sprawa jest taka że nie każdy zna się bdb na samochodach, niektórzy z tego forum pewnie nawet nie wiedzą gdzie jest pompa o sprawdzeniu jej już nawet nie wspominam więc chyba lepiej pisać że to może być to,to i to a nie od razu 99% nastawnik bo dzięki takim poradą ktoś nie pomyśli własną głową tylko przeczyta takie bzdury i pojedzie do mechanika który odpowiednio go za to skasuje...MUNIOR pisze:Rozumiem że kolega zamiast najpierw sprawdzić czy pompa nie cieknie ,pisze post z zapytaniem co może być przyczyną falowania ...sorry ale sam przyznasz że to trochę od du..y strony .Ja i większość ,jak sam zauwarzyłeś , zakładam że jak ktoś pisze jaki ma problem to przynajmniej podnosi maskę i zerka na silnik czy ma wszystko na miejscu i mu nie cieknie
99% to napewno za dużo dajesz to że w jednym samochodzie tak było to jeszcze za mało.
zobacz czy masz duzo powietrza w przewodach zasiulających pompe potem proponowałbym wtrysk sterujący sprawdzić a nawet podmienic bo samo pukanie w wtrysk nie zawsze daje 100% go wykluczenia jesli to nie pomoże to zostaje wtedy nastawnik.
zobacz czy masz duzo powietrza w przewodach zasiulających pompe potem proponowałbym wtrysk sterujący sprawdzić a nawet podmienic bo samo pukanie w wtrysk nie zawsze daje 100% go wykluczenia jesli to nie pomoże to zostaje wtedy nastawnik.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
A gdzie kolega wyczytał że w jednym ?Ja mechanikiem nie jestem a przerobiłem kilka takich przypadków a nie jeden .W sumie to nie ma co się produkować bo wywiązała się niepotrzebna dyskusja na temat czy ktoś ma rację czy nie .A przecież sprawdzenie tego zajmuje kilka minut przy użyciu vaga ,bo jak faluje z powodów nastawnika to dawka skacze jak głupia w nienaturalnym zakresie i tego chyba koledzy nie podważą :?:kyjo pisze:99% to napewno za dużo dajesz to że w jednym samochodzie tak było to jeszcze za mało.
Jak ktoś nie myśli własną głową ,jak piszesz ,to na nic sie zdadzą nasze rady ,bo żeby z nich skorzystać trzeba przynajmniej w stopniu podstawowym ogarniać temat. Pisanie bzdur nie leży w mojej naturze ,jak czegoś nie wiem to nie pisze .Ale akurat falowanie obrotów w większosci przypadków powoduje brudny nastawnik ,trochę ich już wyczyściłem ,więc bez przesady z tymi bzdurami :roll:hudy pisze:to i to a nie od razu 99% nastawnik bo dzięki takim poradą ktoś nie pomyśli własną głową tylko przeczyta takie bzdury i pojedzie do mechanika który odpowiednio go za to skasuje...
dolacze sie do tematu ,bo obroty tez moga wariowac od za duzej dawki paliwa,
[ Dodano: 2010-08-15, 15:19 ]
takze tak jak koledzy pisza trzeba vaga podpiac bo na sluch to nic sie nie wymysli,jak kupilem swoja audi tez tak mialem z obrotami i dawka paliwa byla za wysoka falowaly przewaznie jak silnik nie zlapal jeszcze temperatury potem bylo juz lepiej,tak jak kolega wyzej radzi vag powinien prawde powiedziec,ale tez trzeba troche to ogarniac,szacun <ok>
[ Dodano: 2010-08-15, 15:19 ]
takze tak jak koledzy pisza trzeba vaga podpiac bo na sluch to nic sie nie wymysli,jak kupilem swoja audi tez tak mialem z obrotami i dawka paliwa byla za wysoka falowaly przewaznie jak silnik nie zlapal jeszcze temperatury potem bylo juz lepiej,tak jak kolega wyzej radzi vag powinien prawde powiedziec,ale tez trzeba troche to ogarniac,szacun <ok>
Po dodaniu do paliwa specyfiku do czyszczenia wtrysków falowanie ustało po podłączeniu do komputera wykazało zły kat wtrysków . Mam jeszcze jeden problem a mianowicie jak chce wyprzedzić to zdarza się dość często ze moje audi ma dołka przeważnie koło 2000obr/min. zaznaczę "silnik szczelny". W tym tygodniu jeszcze postaram się ustawić ten kat wtrysku.