Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu

Post autor: rewolwer » 25 sie 2010, 19:43

Witam,samochód zchipowany,ale jakby nie czuć momenty załanczania turbiny,wiem że turbina działa cały czas,ale powinno się przy jakiś obrotach czuć tzw. wystrzał,a u mnie jakby zwykły diesel bez turbo,załączam link do logów:
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20673.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20674.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20675.html
Dodam że mam ciągle,nawet po skasowaniu błąd 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71)
28-10 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny,oraz 00532 - Napięcie zasilania
07-00 - Za niski sygnał
Ostatni błąd dotyczy klimatyzacji.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 26 sie 2010, 09:48

wolna sie rozkreca turbo przydałoby sie wywalic kata i zrobic na nowo logi, dziwne troche wartosci masz, bo dawke masz standard a ciśnienie masz masz podkrecone albo czujnik cisnienia oszukuje albo ktos nie umiejetnie grzebał w ECU. Sprawdz manometrem jakie mas cisnienie doładowania. Zrób dodatkowo grupe 007,003,001 oraz BS.

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 26 sie 2010, 19:58

Katalizator jest wywalony

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 27 sie 2010, 15:55

Skoro masz wywalony kat to sprawdz czy WG jest domkniete bo strasznie wolno sie rozkreca turbinka

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 27 sie 2010, 18:05

WOJTEK26 pisze:Skoro masz wywalony kat to sprawdz czy WG jest domkniete bo strasznie wolno sie rozkreca turbinka
najpierw niech zrobi porządne logi, 3 grupy na raz to masakra, trzeba logować każdą grupę pojedynczo

bład 00519 oznacza przekroczenie zakresu map sensora (wyskoczy jeżeli map wskazuje max przez kilka sekund), moim zdaniem winowajcą jest zawór N75 i od niego należy zacząć, po podłączeniu manometru powinien wskazywać ok 1.4bara podczas gdy w logach masz 2083.2mbar

rewolwer, podłącz wężyk z turbo bezpośrednio na gruszkę (omijając N75) i wtedy zrób dynamicznie logi gr. 011 i zerknij podczas jazdy na ciśnienie barometryczne w gr. 010 (bez logowania) i sprawdź błędy po ominięciu N75 <ok>

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 27 sie 2010, 19:09

A jak pominę n75 to nie będzie zabójcze dla turbiny,przypominam że mam chipa więc będzię porządnie dmuchać.

[ Dodano: 2010-08-27, 20:02 ]
A jak można sprawdzić to WG?,może znacie jakiegoś dobrego znawce silników TDI z moich rejonów,jestem z Jaworzna woj.śląskie,blisko mam do Katowic,Sosnowca,Mysłowic,Tychów,Dąbrowy Górniczej i miast im ościennych.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 27 sie 2010, 20:02

taaa.. całe 0.6bara :mrgreen:

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 27 sie 2010, 20:25

A sorry pomyliłem z wypięciem przewodu z gruszki.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 28 sie 2010, 08:32

Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 sie 2010, 09:11

WOJTEK26 pisze:Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.
a jaka ma być w trybie awaryjnym :?: skoro turbo ładuje poza zakres map sensora to ECU musi przyciąć dawkę

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 28 sie 2010, 10:15

WOJTEK26 pisze:Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.
chip w tym sterowniku i ten sterownik co ma rewolwer jest zrobiony poprawnie i na wtryskach z afn uzyskał 124KM i 260Nm

przepraszam ze tak powiem ale jak możesz tak pisać ze soft jest do bani jak tego nie wiesz <nono>

Rozmawiałem z rewolwer i wie co ma sprawdzić ;-)

UKI_XX ma racje
WOJTEK26 napisał/a:
Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.

a jaka ma być w trybie awaryjnym :?: skoro turbo ładuje poza zakres map sensora to ECU musi przyciąć dawkę


MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 sie 2010, 18:41

Masz jakieś kosmiczne ujemne korekcje na wtryskach <hmm>

[ Dodano: 2010-08-29, 18:55 ]
kostrz pisze:chip w tym sterowniku i ten sterownik co ma rewolwer jest zrobiony poprawnie i na wtryskach z afn uzyskał 124KM i 260Nm

przepraszam ze tak powiem ale jak możesz tak pisać ze soft jest do bani jak tego nie wiesz
Kolega kostrz, robi dobre mapki ,bo sam mam od niego i nie dam powiedzieć złego słowa <nono> na jego robotę ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2010, 00:39

rewolwer pisze:Porobiłem logi a to do nich linki:
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html
zamiast tego zrób tak:

dyn 011

będzie to bardziej przejrzyste ;-) robisz edycję postu i klikasz URL, wstawiasz opis (co to za grupa...), klikasz OK i wklejasz link <ok>

rewolwer, ustaw dawkę na 2.6-2.8mg/R i wtedy się przejedź i napisz co się zmieniło ;-)

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 30 sie 2010, 20:28

A co UKI_XX stwierdzasz po obejrzeniu logów,widać coś w nich konkretnego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl