[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu
[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu
Witam,samochód zchipowany,ale jakby nie czuć momenty załanczania turbiny,wiem że turbina działa cały czas,ale powinno się przy jakiś obrotach czuć tzw. wystrzał,a u mnie jakby zwykły diesel bez turbo,załączam link do logów:
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20673.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20674.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20675.html
Dodam że mam ciągle,nawet po skasowaniu błąd 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71)
28-10 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny,oraz 00532 - Napięcie zasilania
07-00 - Za niski sygnał
Ostatni błąd dotyczy klimatyzacji.
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20673.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20674.html
http://vaglog.rtnet.pl/kropeck_20675.html
Dodam że mam ciągle,nawet po skasowaniu błąd 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71)
28-10 - Zwarcie z plusem - Sporadyczny,oraz 00532 - Napięcie zasilania
07-00 - Za niski sygnał
Ostatni błąd dotyczy klimatyzacji.
wolna sie rozkreca turbo przydałoby sie wywalic kata i zrobic na nowo logi, dziwne troche wartosci masz, bo dawke masz standard a ciśnienie masz masz podkrecone albo czujnik cisnienia oszukuje albo ktos nie umiejetnie grzebał w ECU. Sprawdz manometrem jakie mas cisnienie doładowania. Zrób dodatkowo grupe 007,003,001 oraz BS.
najpierw niech zrobi porządne logi, 3 grupy na raz to masakra, trzeba logować każdą grupę pojedynczoWOJTEK26 pisze:Skoro masz wywalony kat to sprawdz czy WG jest domkniete bo strasznie wolno sie rozkreca turbinka
bład 00519 oznacza przekroczenie zakresu map sensora (wyskoczy jeżeli map wskazuje max przez kilka sekund), moim zdaniem winowajcą jest zawór N75 i od niego należy zacząć, po podłączeniu manometru powinien wskazywać ok 1.4bara podczas gdy w logach masz 2083.2mbar
rewolwer, podłącz wężyk z turbo bezpośrednio na gruszkę (omijając N75) i wtedy zrób dynamicznie logi gr. 011 i zerknij podczas jazdy na ciśnienie barometryczne w gr. 010 (bez logowania) i sprawdź błędy po ominięciu N75 <ok>
A jak pominę n75 to nie będzie zabójcze dla turbiny,przypominam że mam chipa więc będzię porządnie dmuchać.
[ Dodano: 2010-08-27, 20:02 ]
A jak można sprawdzić to WG?,może znacie jakiegoś dobrego znawce silników TDI z moich rejonów,jestem z Jaworzna woj.śląskie,blisko mam do Katowic,Sosnowca,Mysłowic,Tychów,Dąbrowy Górniczej i miast im ościennych.
[ Dodano: 2010-08-27, 20:02 ]
A jak można sprawdzić to WG?,może znacie jakiegoś dobrego znawce silników TDI z moich rejonów,jestem z Jaworzna woj.śląskie,blisko mam do Katowic,Sosnowca,Mysłowic,Tychów,Dąbrowy Górniczej i miast im ościennych.
chip w tym sterowniku i ten sterownik co ma rewolwer jest zrobiony poprawnie i na wtryskach z afn uzyskał 124KM i 260NmWOJTEK26 pisze:Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.
przepraszam ze tak powiem ale jak możesz tak pisać ze soft jest do bani jak tego nie wiesz <nono>
Rozmawiałem z rewolwer i wie co ma sprawdzić
UKI_XX ma racje
WOJTEK26 napisał/a:
Skoro masz Chipa to jest do bani bo masz tylko poniesione cisnienie doładowania a dawka nie ruszona.
a jaka ma być w trybie awaryjnym :?: skoro turbo ładuje poza zakres map sensora to ECU musi przyciąć dawkę
Porobiłem logi a to do nich linki:
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21042.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21043.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21044.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21045.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21046.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21047.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21048.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21049.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21050.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21051.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21042.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21043.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21044.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21045.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21046.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21047.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21048.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21049.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21050.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21051.html
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Masz jakieś kosmiczne ujemne korekcje na wtryskach <hmm>
[ Dodano: 2010-08-29, 18:55 ]
[ Dodano: 2010-08-29, 18:55 ]
Kolega kostrz, robi dobre mapki ,bo sam mam od niego i nie dam powiedzieć złego słowa <nono> na jego robotękostrz pisze:chip w tym sterowniku i ten sterownik co ma rewolwer jest zrobiony poprawnie i na wtryskach z afn uzyskał 124KM i 260Nm
przepraszam ze tak powiem ale jak możesz tak pisać ze soft jest do bani jak tego nie wiesz
zamiast tego zrób tak:rewolwer pisze:Porobiłem logi a to do nich linki:
http://vaglog.rtnet.pl/pawelgolas_21052.html
dyn 011
będzie to bardziej przejrzyste robisz edycję postu i klikasz URL, wstawiasz opis (co to za grupa...), klikasz OK i wklejasz link <ok>
rewolwer, ustaw dawkę na 2.6-2.8mg/R i wtedy się przejedź i napisz co się zmieniło