[B4 TDI] Zgasł podczas jazdy i kaplica
[B4 TDI] Zgasł podczas jazdy i kaplica
Witam, podczas wyjazdu na wakacyjny wypad, na szczęści nie daleko od domu moja 80-tka zgasła i do dzisiaj nie gada.
Sprawdziłem Vagiem błędy i był tylko 00741 - monitoring pozycji pedału hamulca, który po skasowaniu nie powrócił. Sprawdziłem zaworek odcinający -działa i jest na nim prąd oraz wymieniony czujnik hamulca, tez jest ok. Pasek rozrządu jest na swoim miejscu, ale paliwo na wtryski nie jest podawane, tylko podczas kręcenia zasysane i wraca powrotem. Koncza mi się pomysły co mogę jeszcze sprawdzić, dodam, ze niekiedy podczas jazdy mrugała mi kontrolka świec, która gasła po wciśnięciu hamulca. Ma ktoś z szanownego grona jakieś sugestie, czyżby padł nastawnik?
Sprawdziłem Vagiem błędy i był tylko 00741 - monitoring pozycji pedału hamulca, który po skasowaniu nie powrócił. Sprawdziłem zaworek odcinający -działa i jest na nim prąd oraz wymieniony czujnik hamulca, tez jest ok. Pasek rozrządu jest na swoim miejscu, ale paliwo na wtryski nie jest podawane, tylko podczas kręcenia zasysane i wraca powrotem. Koncza mi się pomysły co mogę jeszcze sprawdzić, dodam, ze niekiedy podczas jazdy mrugała mi kontrolka świec, która gasła po wciśnięciu hamulca. Ma ktoś z szanownego grona jakieś sugestie, czyżby padł nastawnik?
VAG się komunikuje, więc sterownik silnika raczej oki. Nie mam schematów, więc za bardzo nie wiem gdzie mierzyć prądy. Też opstawiam nastawnik. Silnik pochodzi z auta po strzale w lewą stronę , więc nie daleko nastawnika. Od przekładki minęło 2000km do obecnego stanu. Więc może to jakaś usterka z opóźnionym czasem ujawnienia?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Oj chłopaki ,leniuszki z was ,ale poszukałem za wasmatrock pisze:doczytalem sie ze nastawnik od bmw mozna zalozyc ale jeszcze czekam na odpowiedz dokladnie ktory


A konkretniej to co by trzeba wymienić aby zrezygnować z boscha i od jakiego silnika szukać tego osprzętu?
[ Dodano: 2010-08-28, 00:05 ]
Witam ponownie i kilka pytań z tej okazji, źle zrozumiałem górny odpływ, u mnie nie jest w pokrywie tylko za nią patrząc od czoła bryczki. Trafiła mi się pompa z nastawnikiem od automatu, czy przy mojej manualnej skrzyni to to samo czy nastawnik ma inne ustawienia od kompa silnika który jest skojarzony z kompem skrzyni automatycznej? I drugie pytanko widziałem na złomie pompę z nastawnikiem też na okrągłą wtyczkę z 7-mioma pinami w renault 1.9. ma ktoś doświadczenia czy to podejdzie? A i jeszcze jedno jak można sprawdzić czy to rzeczywiście nastawnik jest wadliwy? Z góry dziękuję za pomoc, zbliża się wrzesień i żona nie będzie miała czy odwozić dzieci.
[ Dodano: 2010-10-12, 10:43 ]
Problem rozwiązany , przyczyną był pasek ,pompa przeskoczyła o dwa zęby, po tym jak kawałek odłamanego plastiku z górej obudwy wpadł pod osłonę dolną paska. Po wymianie na nowy i ustawieniu rozrządu zagadał od strzała. Pozdrawiam Artur
[ Dodano: 2010-08-28, 00:05 ]
Witam ponownie i kilka pytań z tej okazji, źle zrozumiałem górny odpływ, u mnie nie jest w pokrywie tylko za nią patrząc od czoła bryczki. Trafiła mi się pompa z nastawnikiem od automatu, czy przy mojej manualnej skrzyni to to samo czy nastawnik ma inne ustawienia od kompa silnika który jest skojarzony z kompem skrzyni automatycznej? I drugie pytanko widziałem na złomie pompę z nastawnikiem też na okrągłą wtyczkę z 7-mioma pinami w renault 1.9. ma ktoś doświadczenia czy to podejdzie? A i jeszcze jedno jak można sprawdzić czy to rzeczywiście nastawnik jest wadliwy? Z góry dziękuję za pomoc, zbliża się wrzesień i żona nie będzie miała czy odwozić dzieci.
[ Dodano: 2010-10-12, 10:43 ]
Problem rozwiązany , przyczyną był pasek ,pompa przeskoczyła o dwa zęby, po tym jak kawałek odłamanego plastiku z górej obudwy wpadł pod osłonę dolną paska. Po wymianie na nowy i ustawieniu rozrządu zagadał od strzała. Pozdrawiam Artur