Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Obroty silnikam coraz dziwniejsza sprawa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

[B4 ABK] Obroty silnikam coraz dziwniejsza sprawa

Post autor: wojtas3 » 26 sie 2010, 17:06

Witam,
W tej chwili mam takie oto objawy. Silnik faluje od 1000-1500 obr/min. Jak go przyduszę biegiem do 1000 obr/min to tak zostanie, ale jak znów ruszę i puszczę go na luz, obroty znów zaczynaja falować jw.
Wie ktoś jaka może być przyczyna? Czujnik temp. wymienieony, przepływka śmiga, odma szczelna.

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 26 sie 2010, 17:49

To tak napisz czy przerywa podczas jazdy ? jak z mocą auta ? masz gaz ?
do sprawdzenia przekaźnik nr 13 na początek
pzdr

sory mój błąd nr 30 dzięki kolego za poprawienie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 18:29 przez misiek ., łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 26 sie 2010, 18:05

Na początek sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza,później przekaźnik nr30 a nie 13 jak pisał kolega wyżej tu masz wszystko na temat tego przekaźnika https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm dodam jeszcze że nowy w ASO kosztuje około 50zł
pozdrawiam

wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: wojtas3 » 30 sie 2010, 12:56

Wymieniłem przekaźnik, ale obroty się nie ustabilizowały. Uszczelniłem rurę od odmy, bo była lekko popękana i też nic. Co w chwili obecnej pomaga to gdy odepnę czujnik temperatury niebieski, wszystko jest wporządku. Jednak czujnik zmieniłem jako pierwszy na EPS i dalej problem się pojawiał. Nie mam już pomysłów. Najdziwniejsze jest to, że gdy przyduszę go biegiem na postoju, zostaje na tych 1000 obr/min.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 30 sie 2010, 13:29

Może spróbój założyć jeszcze inny czujnik, nowy nie zawsze musi być dobry. Chociaż gdyby on był uszkodzony to z tego co mi wiadomo, zimny by ciężko palił. Krokowy silniczek masz w porządku? Może kup benzyne ekstrkcyjną i go wymyj. Mi taki zabieg pomógł i do dziś nie mam problemów z falującymi obrotami.

bolidxxl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lip 2009, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: bolidxxl » 02 wrz 2010, 09:42

Witam,ja załatwiłem falowanie obrotów wymiana regulatora biegu jałowego przez niektórych nazywany "silniczkiem krokowym".Miałem szczęście ze znalazlem uzywany,zaryzykowalem,przeczyscilem, załozylem i chodzi samochodzik pięknie.Zadnych falowan,szarpniec podczas ruszania,jazdy..Pozdr. 8-)

kolux007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 23 sty 2009, 00:36

Post autor: kolux007 » 24 wrz 2010, 23:17

W twoim przypadku może mieć winę czujnik położenia klapy przepływomierza. Może gubić sygnał, jak to sprawdzić to wyczytasz na forum.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl