Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 ABK] Obroty silnikam coraz dziwniejsza sprawa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

[B4 ABK] Obroty silnikam coraz dziwniejsza sprawa

Post autor: wojtas3 » 26 sie 2010, 17:06

Witam,
W tej chwili mam takie oto objawy. Silnik faluje od 1000-1500 obr/min. Jak go przyduszę biegiem do 1000 obr/min to tak zostanie, ale jak znów ruszę i puszczę go na luz, obroty znów zaczynaja falować jw.
Wie ktoś jaka może być przyczyna? Czujnik temp. wymienieony, przepływka śmiga, odma szczelna.

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 26 sie 2010, 17:49

To tak napisz czy przerywa podczas jazdy ? jak z mocą auta ? masz gaz ?
do sprawdzenia przekaźnik nr 13 na początek
pzdr

sory mój błąd nr 30 dzięki kolego za poprawienie
Ostatnio zmieniony 26 sie 2010, 18:29 przez misiek ., łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 26 sie 2010, 18:05

Na początek sprawdź czy nie łapie gdzieś lewego powietrza,później przekaźnik nr30 a nie 13 jak pisał kolega wyżej tu masz wszystko na temat tego przekaźnika https://audi80.pl/b4-abk-wymiana-prz ... t39094.htm dodam jeszcze że nowy w ASO kosztuje około 50zł
pozdrawiam

wojtas3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 22 lip 2008, 14:20
Lokalizacja: Chrzanów

Post autor: wojtas3 » 30 sie 2010, 12:56

Wymieniłem przekaźnik, ale obroty się nie ustabilizowały. Uszczelniłem rurę od odmy, bo była lekko popękana i też nic. Co w chwili obecnej pomaga to gdy odepnę czujnik temperatury niebieski, wszystko jest wporządku. Jednak czujnik zmieniłem jako pierwszy na EPS i dalej problem się pojawiał. Nie mam już pomysłów. Najdziwniejsze jest to, że gdy przyduszę go biegiem na postoju, zostaje na tych 1000 obr/min.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 30 sie 2010, 13:29

Może spróbój założyć jeszcze inny czujnik, nowy nie zawsze musi być dobry. Chociaż gdyby on był uszkodzony to z tego co mi wiadomo, zimny by ciężko palił. Krokowy silniczek masz w porządku? Może kup benzyne ekstrkcyjną i go wymyj. Mi taki zabieg pomógł i do dziś nie mam problemów z falującymi obrotami.

bolidxxl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 03 lip 2009, 10:23
Lokalizacja: Białystok

Post autor: bolidxxl » 02 wrz 2010, 09:42

Witam,ja załatwiłem falowanie obrotów wymiana regulatora biegu jałowego przez niektórych nazywany "silniczkiem krokowym".Miałem szczęście ze znalazlem uzywany,zaryzykowalem,przeczyscilem, załozylem i chodzi samochodzik pięknie.Zadnych falowan,szarpniec podczas ruszania,jazdy..Pozdr. 8-)

kolux007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 23 sty 2009, 00:36

Post autor: kolux007 » 24 wrz 2010, 23:17

W twoim przypadku może mieć winę czujnik położenia klapy przepływomierza. Może gubić sygnał, jak to sprawdzić to wyczytasz na forum.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl