Jeździłem pół roiku z odłączonym. Palił nieznacznie więcej być może przez awaryjna prace. Jeździłem do czasu zakupu części z jakiegoś Niemca.Adaptacji nigdy nie robiłem ale słyszałem ze trzeba dlatego przypominam. Nie chce pisać na temat na który mało wiem.HeavenQueen pisze:A mógłbyś opisać jak to się robi przez VAG?Lukaszbroz pisze:Adaptacje można przeprowadzić poprzez VAG-a. Kiedys kolega adoptując czujniki passata wykonywał dość ciekawy algorytm, ale o takich nie sprawdzonych przypadkach lepiej nie pisać.
Niekoniecznie dobra, sprawdź czy sterownik się czasem ie blokuje bez TPS.Lukaszbroz pisze:I prawidłowa decyzja:) czujnik odłączony+ lepsza praca silnika = uszkodzony potencjometr przepustnicy. Radziłbym jeszcze sprawdzić dobrze połączenie elektrycznekrisss pisze:na dzien dzisiejszy odpialem calkiem w cholere tps. autko na gaz reaguje o niebo lepiej, roznicy w przyspieszeniu nie odczuwam, w spalaniu...to sie okaże przy najblizszym tankowaniu. Na jałowym nieco głupieje ale przewaznie trzyma stabilnie jakies 600...700 obr./min.
[B4 ABK] wciąż ten felerny zapłon /dodano logi/
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
- Lukaszbroz
- Forum Audi 80
- Posty: 611
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 09:40
- Lokalizacja: Milejewo
- HeavenQueen
- Forum Audi 80
- Posty: 526
- Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
- Lokalizacja: Trzebinia
Czarku a mógłbyś napisać jakie to napięcie ma być? Napięcie mierzone pomiędzy środkowym pinem a np. minusem na akumulatorze?
W autodata są podane wartości na pinach komputera sterującego.
0,5 - 1,5V dla zamkniętej przepustnicy
3 - 5V dla otwartej
i 5V przy włączonym zapłonie.
Czy to są wartości ze środkowego pina TPS? Skoro jest taki duży zakres to co ustawić?
W autodata są podane wartości na pinach komputera sterującego.
0,5 - 1,5V dla zamkniętej przepustnicy
3 - 5V dla otwartej
i 5V przy włączonym zapłonie.
Czy to są wartości ze środkowego pina TPS? Skoro jest taki duży zakres to co ustawić?
LOGI
dzisiaj udało mi sie zrobic takie oto logi. Na jednej fotce jest moja adnotacja...czy ktoś mógłby pomoc mi to zinterpretować?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us