Nie kazdy ma cel lansowania sie 18 calowa toczyfela , 15 tez moze dobrze wygladac...
Jezeli wam sie nie podoba 15 cali to nie musicie innym wpajac do glowy ze 15 nie maja racji bytu i zaloz obojetnie co... Ty masz Cabrio ,którym nie jedziesz na dzialke, nie jezdzisz po lesnych/polnych dorgach, nie uzywasz auta do pracy. Jezelei nie chcecie komus pomoc w wyborze to nie wpajajcie im chorych pomysłów i nie wmawiajcie ze 15 sa do niczego kupuj minimum 17...
Na plywanie po koleinach tez ma wplyw profil opony i twardosc boków, im niezsza opony tym bardziej bedzie podatna na plywanie.
225/40/18 to wcale nie jest taki niski profil. Pamietaj ze masz bardzo duze kolo i szerokie, które nie wpada w byle dziurke oraz profil (wysokosc opony) jest zblizony do popularnego 195/50/15, który tez jest jeszcze w miare komfortowy...Gamling pisze:A moim zdaniem niski profil falgi jest trochę "dramatyzowany" przez osoby które nie miały okazji jeździć czymś takim. Sam w mojej A4 z zawiasem s-line (-20mm) od ponad trzech lat śmigam po polskich dziurach na oponkach 225/40/18 i anie nie pokrzywiłem felg, ani nie zniszczyłem opon. Oczywiście jest bardziej twardo ale NORMALNIE da się tak jeździć. A w dodatku samochód prowadzi się zupełnie inaczej. Mam porównanie bo na zimę zakładam 205/55/16