Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0] jakie obroty silnik powinien miec na lpg?

Wszystko co związane z LPG
anniXXX (usunięte)

[B3 2.0] jakie obroty silnik powinien miec na lpg?

Post autor: anniXXX (usunięte) » 27 sie 2010, 22:54

jak powinien miec ustawione obroty audiB3 2.0E na zimnym silniku/ cieplym silniku? czy one powinny byc jdnakowo ustawione i na gazie i na benzynie? gdyz mi mechanik ustawili na zimnym 1800/cieplym 950. czy wie ktos moze i mogl by mi udzielic tu odpowiedziiii????
Ostatnio zmieniony 29 sie 2010, 11:03 przez anniXXX (usunięte), łącznie zmieniany 1 raz.

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 28 sie 2010, 07:05

zimny 1400-1200,cieply 850 -900

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 28 sie 2010, 07:29

a nie masz tam automatycznej regulacji? masz wtrysk czy gaznik?

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 28 sie 2010, 08:55

wtrysk. gazownik po wymianie rduktora zaczol mi podkrecac obroty mowiac, ze zawsze sie tak robi jak sie wmontuje nowy. twierdzac, ze 1200 obrotow na zimnym nie moge mic bo nie mozna tyle ustawic.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 28 sie 2010, 14:22

ja Ci powiem że to jakoś dziwnie ja mam i na benzynie i na gazie około 1000 obrotów .ja mam stara instalacje LPG i na parowniku masz śrubkę ze sprężynka tam sobie wyreguluj obroty do takich jakich chcesz na gazie możesz mieć około 1100 niech ma więcej.tak samo masz na kolektorze śrubkę lub w wersji z silnikiem 3A masz automatyczna regulację obrotów

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 29 sie 2010, 03:45

poprawne obroty rozumiem, ze mam miec na zimnym ustawione 1000 max 1100 wtedy sa wlasciwe. ja nie wiem gdzie on mi podkrecal te obroty, bo automatycznie zmienily sie one rowniez na benzynie i sa takie same jak na gazie. nie wiem po co mi to w ogole podkrecal :-? a nie powinien mi on ich podkrecac tylko na tym reduktorze tam kopac???? wszka przed wymiana mialam idalnie. jak sprawdzic jaki ma sie silnik - czyli jakie te poczatkowe litery czy to 3A czy AAD hmm.... ? jestem poczatkujaca wlascicielka tego autka i ja nie za bardzo sie znam, wiec musze jezdzic do niego by mi to tak poustawial by bylo wlasciwie. musze miec wiedze, bo on mi mowi farmazony.

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 29 sie 2010, 19:33

pewnie że gada farmazony powinnaś mieć poustawiane obroty na 850 do 1000 i na gazie i lpg masz mechaniczny wtrysk a on sam ustawia obroty na zimnym silniku w zależności od temperatury płynu chłodniczego tzn im zimniej na dworze tym wyższe obroty.symbol silnika sprawdzisz tu http://www.centrum.audi80.pl/content/view/51/55/

to tez Ci moze pomoc w okresleniu silnika http://www.centrum.audi80.pl/content/view/139/

symbol silnika znajdziesz tez na bloku silnika pod świecami tam szukaj

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 29 sie 2010, 21:04

dziekuje, to juz wiem jaki mam silnik A3:) czyli na cieplym ustawic 800 obr, a on pozniej sam sobie te ssanie bedzie ustawial w zaleznosci od plynu chlodniczego. bo wiesz najpierw jak mi tam podkrecil to bylo az 2200 na zimnym, i stopniowo spadalo tak do 1400, 1200, a jak sie zalaczyla chlodnica to spadala do 800. ( czyli ssania sie w tym samochodzie nie podkreca, bo jest automatyczne samo sie ustawi w zaleznosci od plynu chlodniczego takk?) to co on mi porobil hmmm..... to rozumiezm , ze jak podkreci sie obroty na wyzsze to ssanie adekwatnie tez sie podniesie wyzej? o ile ono sie podnosi tak? o 400max. to jak ustawie np 800 obr na cieplym to sie podnosi o 400 jak jest zimny czy jak?

Awatar użytkownika
mariusz_Poland
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
Lokalizacja: Żory

Post autor: mariusz_Poland » 29 sie 2010, 21:33

annijawy pisze:dziekuje, to juz wiem jaki mam silnik A3:) czyli na cieplym ustawic 800 obr, a on pozniej sam sobie te ssanie bedzie ustawial w zaleznosci od plynu chlodniczego. bo wiesz najpierw jak mi tam podkrecil to bylo az 2200 na zimnym, i stopniowo spadalo tak do 1400, 1200, a jak sie zalaczyla chlodnica to spadala do 800. ( czyli ssania sie w tym samochodzie nie podkreca, bo jest automatyczne samo sie ustawi w zaleznosci od plynu chlodniczego takk?) to co on mi porobil hmmm..... to rozumiezm , ze jak podkreci sie obroty na wyzsze to ssanie adekwatnie tez sie podniesie wyzej? o ile ono sie podnosi tak? o 400max. to jak ustawie np 800 obr na cieplym to sie podnosi o 400 jak jest zimny czy jak?
obroty ustaw na ciepłym silniku zagrzej go na postoju aż się załącza wentylatory i wtedy ustaw zakres od850 do 1000 na ssanie nie masz wpływu silnik sam to ustawia .jedz do tego mechanika i niech ci ustawi tak jak było lub tak jak mowie.dziwie się tylko jak on ci podregulował obroty ,w tym silniku nie ma takowej możliwości wiem bo mam taki sam na benzynie powinnaś mieć normalne obroty.pojedz jeszcze z autem do elektryka niech ci sprawdzi silnik z wentylatora masz za duży pobór mocy nie powinny tak obroty spadać jak piszesz przy załączonym wentylatorze

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 29 sie 2010, 21:48

dziekuje za odpowiedz. tez sie dziwie, myslalam ze mozna ssanie podkrecac i dlatego mam tak. a teraz to juz nie mam pojecia co on porobil ehhh bo mi pozmienial i na gazie i na benzynie

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 30 sie 2010, 20:14

mariusz_Poland pisze:.dziwie się tylko jak on ci podregulował obroty ,w tym silniku nie ma takowej możliwości
jest mozliwosc. zapewne mechanior poszedl na latwizne i podkrecil na przepustnicy.
u mnie tez tak bylo ze na zimnym mialem wyzse na gazie ale ustailem i teraz zanim sie dogrezeje do min 30 stopni ma ponizej 800 dlatego rozgrzwewam na benzynie i pozniej na gaz przelanczam i trzyma rowno 950 i na benzynie i na gazie i nie ma prawa drgnac wskazowka

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 02 wrz 2010, 23:27

mi jakos pozmienial tak podregulowal i wyszly, az takie kolosalne obroty hmm, wiec chyba mozna. w koncu czarowal i wyczarowal, az ustawil chyba wlasciwie 800/ 1100 :-) pozdrawiam.

Awatar użytkownika
setac4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 23
Rejestracja: 27 sie 2010, 19:52
Lokalizacja: Okolice Skarżyska

Post autor: setac4 » 03 wrz 2010, 00:16

W moim starym pasku b3 z silnikiem 2.0E miałem identycznie ustawione i chodził ok oczywiście na lpg .
Także obroty masz w porządku teraz , tak mi się wydaje oczywiście ale to są te same silniki więc powinno być ok

Awatar użytkownika
slaby
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 19 lip 2010, 18:39
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: slaby » 03 wrz 2010, 21:18

trzeba też wiedzieć, że na mechanicznym wtrysku jest tak, że obroty mogą delikatnie się zmieniać co sprawia wrażenie, że chodzi nierówno. to norma. ja w swojej 1.8 obroty miałem równe na gazie i na benzynie, ale działo się tak jak opisałem wcześniej

antonomobi

Post autor: antonomobi » 19 gru 2011, 19:57

Więc w silniku AAD nie ma regulacji obrotów zimnego silnika?Ciepły silnik na benzynie czy gazie jakieś 900 obrotów ale zimny ma tak wysokie że sam przełączy się na gaz,czyli przeszło 2500 obrotów.Może to złe ustawienie zapłonu, bo jestem po wymianie silnika, więc może tu jest problem?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl