Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] zmiana tulejki w wahaczu

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 29 sie 2010, 10:08

dziekuje, za precyzyjne odpowiedzi. to juz wiem o co chodzi, bo z tymi mechanikami trudno sie porozumiec, no chyba ze maja humor :-) u mnie wymiana ich to koszt z rzedu 50 -100 zlotych( gdy ma sie swoje tulejki) jeden mowil, ze koszty moga wzrosnac, gdyz to dwudziestoparolatek wiec moze sie np. sruba zlamac to za kazda kolejna godzine doliczaja cos :-) nie ma to jak fachowcy ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 sie 2010, 11:47

co do wymiany to różnie bywa.ja napisałem ile mniej więcej u mnie za to liczą.wiadomo w innych regionach ceny za podobna usługę są wyższe.a to 50 - 100zł to za dwa wahacze czy tylko za jeden??

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 29 sie 2010, 12:00

to niezli sa sruba zlamac ? w naszych audi sruby i inne zeczy sa w lepszym stanie jak w 5 letnim wynalazku innej marki ale jezeli cena 50-100 to i tak cena przyzwoita

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 sie 2010, 12:06

wiesz są różni mechanicy.większość jak widzi stary samochód to wolą się go nie tykać.najlepiej jest jak jeżdżę na zbieżność wtedy jak tylko słyszą że to audi 80 to od razu mówią bym sam sobie poluzował w domu wszystkie śruby zwłaszcza rzymską bo oni tego się nie tkną <ok>

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 29 sie 2010, 15:25

takie teksty padaja w wiekszosci stacji diagnostycznych bo maja to gdzies ze by sie meczyc wiadomo w kazdym aucie te sruby stawiaja opor a poluzowanie ich ulatwia im prace ja przewaznie zawsze luzowalem przed ustawianiem w konu znalazlem w wawie pana starszego ktory tylko ustawia geometrie jak mu to powiedzialem to sie usmiechnal i wspomnialem ze poluzowalem sruby on odp.ze nie bylo potrzeby on sobie by poradzil z tym

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 29 sie 2010, 19:22

to granice cenowe ogolnie wymiany jednej lub dwoch. jeden chce za 2 -50zl inny za 1 -100zl + nadgodziny jak by cos sie ryplo ;-) itp. wiem, ze najlepiej jak sie umie to robic sobie wszytko samemu no chyba, ze sie ma mechanika takiego profesjonalnego i dobrego ( mam nadzieje, ze na takiego kiedys trafie ;-) ) by zaplacic i miec pewnosc, ze bedzie dobrze, estetycznie , profesjonalnie wykonane i nic innego nie zepsuje. a u mich z tym bywa roznie. jeden z wielu, przyklad: kiedys klocki z przodu mi wymieniali podnosili auto jakims dziwnym okraglym metalowym bez oslonek gumowych sprzetem. audik im sie zsuwal, gdyz z przodu jest taka wypustka za progiem na lewarek, ona sie znajduje nizej niz prog. on za nia zahaczal kilkakrotnie i nie wiedzial dlaczego mu sie samochod zsuwa i znow podkladal i zdieral kolejne wrastwy podwozia. dobrze, ze to widzialam chociaz mozna bylo zaragowac ale i tak zdarl z podwozia tym metalem gume, farbe podkladowke, cynk, czyli wszytko do samej blachy i powyginbal miejsce gdzie sie lewarek zaklada. az starch pomyslec co by bylo jak by sie tego nie widzialo co on dziala zgroza :shock: . nie lubie odwiedzac, a tym bardziej zostawiac samochod u nich. moze maja taka taktyke nie wazne jak wyglada grunt ze jezdzi ;-) ale ja nie lubie partactwa :evil:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 wrz 2010, 13:40

annijawy pisze:kiedys klocki z przodu mi wymieniali podnosili auto jakims dziwnym okraglym metalowym bez oslonek gumowych sprzetem. audik im sie zsuwal, gdyz z przodu jest taka wypustka za progiem na lewarek, ona sie znajduje nizej niz prog. on za nia zahaczal kilkakrotnie i nie wiedzial dlaczego mu sie samochod zsuwa i znow podkladal i zdieral kolejne wrastwy podwozia.
:roll: Cyba bym zaje...ł dziada normalnie ,łach powinien ciągniki naprawiać nie auta

anniXXX (usunięte)

Post autor: anniXXX (usunięte) » 02 wrz 2010, 23:17

ojj, wtedy tez sie wkurzylam i to mi uswiadsomilo, ze lepiej robic sobie wszytko samemu. dobrze, ze nie widze jak oni mi to tam robia, bo bym dostala jeszcze czegos ;-) ( moze by mi zylka na czole pekla ;-) ), a tak jestem nieswiadoma ich poczynan. naszczesie juz mam wymienione. okazalo sie, ze tylko jedna trzeba bylo wymienic, bo pan z przegladu naprawde za ambitny byl ( minimalnie wybita ale zarobil koleja wizyta, ze poswiecil i jest na miejscu 20 zl) druga stan b. dobry, wiec mechanik po ogledzinach jej nie ruszyl ( choc przez telefon twierdzil, ze sie zawsze dwie wymienia :-) ) i nie konieczne okazalo sie ustawianie zbieznosci kol. choc nie wiem sprawdze jak zdejme zapasowa, bo mi sie srubka wbila do opany, albo ktos mi wbil tak mnie b.lubi czy co ;-) ? wiec pozniej sprawdze ja to z tym bedzie. pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz dziekuje za podpowiedzi co i jak. za niedlugo bede miec wiedze jak mechanik i sama bede dzialac z nim :-P zartuje choc kto wie moze ;-) pozdrawiam, zycze frajdy z zjazdy i malo awaryjnosci :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl