[b3 1.8] jak zrobić ssanie???
[b3 1.8] jak zrobić ssanie???
mam następujący problem. kiedyś w moim silniku był oryginalnie zamontowany K-JET, ale poprzedni właściciel miał go chyba dośc i zamontował gażnik. jednakże teraz na zimnym silniku samochód trzyma ok. 400-500obr/minuta jak sie zagrzeje już normalne. wg mnie przyczyną jest brak ssania. co można na to poradzić?
Nie że się nie da, tylko jeżeli masz poświecić czas i pieniądze na gaźnik to lepiej zapodac monowtrysk - większa moc, równie prosta konstrukcja, odpada problem ze ssaniem recznym bo przejmuje to komputer. Zakładać KE-jetronica nie polecam bo mał,o jest osób co potrafią go wyregulować, pewnie dlatewgo poprzedni właściciel sie go pozbył.
A jeżeli chodzi o klapkę w przepustnicy to może da sie ja wyregulować, musisz poszukać.
A jeżeli chodzi o klapkę w przepustnicy to może da sie ja wyregulować, musisz poszukać.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Po pierwsze napisz co to jest za gaźnik...
Ja bym polecał dobry gaźnik Webera od 125p/Poloneza https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
Zestaw do przeróbki na mono-wtrysk koszt jakieś 400zł (kiedyś się przymierzałem do zmiany w B3), koszt ww. gaźnika jakieś - 50-100zł.
Na forum golfa i chyba Fiat&Furious jest sporo opisów obsługi/ulepszań tego gaźnika.
Ja bym polecał dobry gaźnik Webera od 125p/Poloneza https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
Zestaw do przeróbki na mono-wtrysk koszt jakieś 400zł (kiedyś się przymierzałem do zmiany w B3), koszt ww. gaźnika jakieś - 50-100zł.
Na forum golfa i chyba Fiat&Furious jest sporo opisów obsługi/ulepszań tego gaźnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Daje się większe dysze i będzie OK. Można także gardziele wymieniać ale chyba fabrycznie są odpowiednie (nawet w Audi gaźniki silników 1.6 i 1.8 miały takie same gardziele).
[ Dodano: 2010-08-29, 20:22 ]
Ale najpierw spróbuj ustalić jaki masz gaźnik i poszukaj jak go naprawić. Jeśli to nie jest wynalazek jak np. pierburg 2ee to powinien to zrobić jakikolwiek spec od gaźników.
[ Dodano: 2010-08-29, 20:22 ]
Ale najpierw spróbuj ustalić jaki masz gaźnik i poszukaj jak go naprawić. Jeśli to nie jest wynalazek jak np. pierburg 2ee to powinien to zrobić jakikolwiek spec od gaźników.