Witam,
Znajomy jeździ B4 1Z-tem i problem jest taki, że autoo nie ma takiego kopa jak powinno Nie dysponuje teraz logami, ale logowałem te auto i na pierwszy rzut oka parametry w normie (brak błędów, dawka, kąt etc). Zauważyłem wolny wzrost ciśnienia doładowania (natomiast N75 sprawny ponieważ w odpowiednim momencie ciśnienie stabilizuje sie na poziomie 0,9 bara) oraz zauważyłem, różnica w MAF specifed a MAF actual wynosi zawsze okolo 300 (tzn. wartość w specifed np. około 850 a actual nie wiecej jak 500). Na wolnych obrotach w actual jest wiecej (zaślepiony EGR). Dziur w dolocie nie ma, co może być tego przyczyną? Przepływomierz pierburga sprawny (zakładałem drugi na test i jest to samo). Auto bez CHIP-a.
[B4 1Z] Przepływomierz przycina..
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Też tak myślę ,skoro podmieniałes przepływkę, musi gdzieś ssać lewe powietrze albo dolot zabity na maksaUKI_XX pisze:sprawdź szczelność odmy (najlepiej zrób "wolną odmę") i filtr powietrza a jak to nic nie zmieni to pewnie zabity nagarem kolektor ssący z kanałami w głowicy i gruba warstwa nagaru na zaworach dolotowych, innych pomysłów nie mam jeżeli nie ma dziury między przepływomierzem a turbiną