[1.6 td sb] Wyciek paliwa z pompy
[1.6 td sb] Wyciek paliwa z pompy
Witam mam problem z pompą wtryskową ,ponieważ cieknie z niej paliwo w miejscu dzwigni wyprzedzenia kąta wtrysku. Więc pytanie,jak zdemontuje pompe czy dam rade wymienić te oringi bez wizyty u pompiarza. Jeżeli to nie jest zbyt trudne to prosze o wymiary tych oringów,z góry dziękuję.
Sorry za odkopanie tematu, ale się przyłącze. Mam problem w B3 1Y gdyż mam mokro pod pompą wtryskową (ropa) Ale nie widać skąd to leci. Co ciekawe mokre jest tylko wtedy jak włącze ssanie jak odpalam auto bez ssania jest sucho. Ostatnimi dniami auto i bez ssania i na ssaniu i na ciepłym i zimnym silniku ciężko kręci. Koniec pompy wtryskowej czy może zły kąt ustawiony ?? Akumulator naładowany i rozrusznik też ok
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
A jak wygląda ssanie w dieslach? Proszę opisać jego zasadę
Trzeba wymienić uszczelki koło przyśpieszacza zapłonu. Dość częsty wyciek. Bez wyciągania pompy się nie obejdzie.
Puszcza dyma po odpaleniu? I cicho silnik pracuje?
Zobacz przy okazji, czy Ci się nie zapowietrza układ, zobaczysz to poprzez pęcherze w przewodach paliwowych.
Napisz jeszcze, czy silnik traci moc po rozgrzaniu. Mam pewne przypuszczenia odnośnie spóźnionego kąta wtrysku.
Trzeba wymienić uszczelki koło przyśpieszacza zapłonu. Dość częsty wyciek. Bez wyciągania pompy się nie obejdzie.
Puszcza dyma po odpaleniu? I cicho silnik pracuje?
Zobacz przy okazji, czy Ci się nie zapowietrza układ, zobaczysz to poprzez pęcherze w przewodach paliwowych.
Napisz jeszcze, czy silnik traci moc po rozgrzaniu. Mam pewne przypuszczenia odnośnie spóźnionego kąta wtrysku.