[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Wprawdzie pytasz UKI_XX, ale pozwolę sobie odpowiedzieć że nic złego w logach nie widać ,za wyjatkiem bardzo dużych ujemnych korekcji na wtryskach,bo powyżej 2 na czwartym garze to już na prawdę kosmos ,u mnie korekcje wahają się ale zawsze 0 i coś tam po przecinku ,ja bym sprawdził wtryski na twoim miejscu
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:12 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
:roll: to jak Ty masz podłączone sterowanie turbiną :?: jeżeli w ten sposób to wszystko jasne: brak sterowania turbiną :shock: na początek podłącz tak jak fabryka nakazałarewolwer pisze:Za bardzo nie wiem jak ten bajpas zrobić.bo jak podepnę przewód od turbiny bezpośrednio pod gruszkę,to co zrobić z tym od gruszki który dochodzi do dolotu?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To dobrzerewolwer pisze:Mam podłączone chyba dobrze,do metalowego krućca zaworu wchodzi przewód od turbiny,
ale to masz żle ,do dolotu idzie od góry N75 ,a ten pod kątem 90 stopni idzie właśnie do gruszki.rewolwer pisze:patrząc z drugiej strony kruciec pod kątem 90 stopni idzie do dolotu
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 08:52 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.
MUNIOR pisze:Wprawdzie pytasz UKI_XX, ale pozwolę sobie odpowiedzieć że nic złego w logach nie widać ,za wyjatkiem bardzo dużych ujemnych korekcji na wtryskach,bo powyżej 2 na czwartym garze to już na prawdę kosmos ,u mnie korekcje wahają się ale zawsze 0 i coś tam po przecinku ,ja bym sprawdził wtryski na twoim miejscu
Mam pytanie, u siebie tez mam ujemne korekcje, najwiecej to ok 2 a czasami to lekko ponad, bylo tak od zakupu auta, zrobilem 7 000 km i nic niepokojacego sie nie dzieje, no moze powinno auto byc troche zwawsze.
I tu moje pytanie, czy mozna tak jezdzic nadal? czy to jest szkodliwe dla silnika, poki co to na zmiane wtryskow troche brak funduszy, ale wiem ze wczesniej czy pozniej trzeba bedzie do tego zagladnac.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
W zasadzie niczym strasznym to nie grozi ,prócz tego że silnik w przypadku lejących wtrysków gorzej pali i nie chodzi jak powinien bo nie spala żle rozpylonej ropki .Jak są duże korekcje powyżej 2 to prawdopodobnie leją wtryski ,lub ciśnienie spręzania jest mniejsze na tym cylindrze .A wtryski zanim wymienisz ,zawsze można sprawdzić bo kosztuje to grosze i trwa chwilę zakup dobrych używek to koszt od 200 do 400zł i nie baw się w regenerację bo nie za bardzo sie sprawdzaaudion pisze:Mam pytanie, u siebie tez mam ujemne korekcje, najwiecej to ok 2 a czasami to lekko ponad, bylo tak od zakupu auta, zrobilem 7 000 km i nic niepokojacego sie nie dzieje, no moze powinno auto byc troche zwawsze.
I tu moje pytanie, czy mozna tak jezdzic nadal? czy to jest szkodliwe dla silnika
Co koledzy sądzicie o tych pomiarach?
Silnik 1.9 Tdi AFN 110 KM, kolega narzeka na dymienie. Silnik i turbo po remoncie.
Wygląda mi na chip, czy podzielacie zdanie?
logi dynamiczne MB:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22000.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22001.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22002.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22003.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22004.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22005.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22006.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22007.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22008.html
logi statyczne MB:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22009.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22010.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22011.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22012.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22013.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22014.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22015.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22016.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22017.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22018.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22019.html
logi statyczne BS:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22020.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22021.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22022.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22023.html
Silnik 1.9 Tdi AFN 110 KM, kolega narzeka na dymienie. Silnik i turbo po remoncie.
Wygląda mi na chip, czy podzielacie zdanie?
logi dynamiczne MB:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22000.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22001.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22002.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22003.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22004.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22005.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22006.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22007.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22008.html
logi statyczne MB:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22009.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22010.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22011.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22012.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22013.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22014.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22015.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22016.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22017.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22018.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22019.html
logi statyczne BS:
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22020.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22021.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22022.html
http://vaglog.rtnet.pl/vertuss1_22023.html