Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1.9 TDI] Prośba o analizę logó -Słabo ciągnie od dołu

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 sie 2010, 21:01

Wprawdzie pytasz UKI_XX, ale pozwolę sobie odpowiedzieć że nic złego w logach nie widać ,za wyjatkiem bardzo dużych ujemnych korekcji na wtryskach,bo powyżej 2 na czwartym garze to już na prawdę kosmos ,u mnie korekcje wahają się ale zawsze 0 i coś tam po przecinku ,ja bym sprawdził wtryski na twoim miejscu
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:12 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 30 sie 2010, 21:06

A różnica ciśnienia na niskich obrotach w logach gr.11?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 30 sie 2010, 21:20

rewolwer pisze:A różnica ciśnienia na niskich obrotach w logach gr.11?
No faktycznie ,jakoś mi umknęło .Coś się słabo turbina rozkręca bo ożywa dopiero powyżej 2 tys ,albo to z powodu tych dużych ujemnych korekcji albo ...no właśnie ,a zrobiłeś bajpas tak jak Łukasz sugerował ?

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 30 sie 2010, 21:31

Za bardzo nie wiem jak ten bajpas zrobić.bo jak podepnę przewód od turbiny bezpośrednio pod gruszkę,to co zrobić z tym od gruszki który dochodzi do dolotu?Mam też dawkę ustawioną na 4 może to za mało?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 30 sie 2010, 22:57

rewolwer pisze:Za bardzo nie wiem jak ten bajpas zrobić.bo jak podepnę przewód od turbiny bezpośrednio pod gruszkę,to co zrobić z tym od gruszki który dochodzi do dolotu?
:roll: to jak Ty masz podłączone sterowanie turbiną :?: jeżeli w ten sposób to wszystko jasne: brak sterowania turbiną :shock: na początek podłącz tak jak fabryka nakazała

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 31 sie 2010, 06:33

Mam podłączone chyba dobrze,do metalowego krućca zaworu wchodzi przewód od turbiny,patrząc z drugiej strony kruciec pod kątem 90 stopni idzie do dolotu,a drugi do gruszki,masz jakiś rysunek poglądowy jak zrobić bajpas?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sie 2010, 07:26

rewolwer pisze:Mam podłączone chyba dobrze,do metalowego krućca zaworu wchodzi przewód od turbiny,
To dobrze
rewolwer pisze:patrząc z drugiej strony kruciec pod kątem 90 stopni idzie do dolotu
ale to masz żle ,do dolotu idzie od góry N75 ,a ten pod kątem 90 stopni idzie właśnie do gruszki.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 08:52 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 2 razy.

audion
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 28 lut 2010, 19:21
Lokalizacja: RZE

Post autor: audion » 31 sie 2010, 07:40

MUNIOR pisze:Wprawdzie pytasz UKI_XX, ale pozwolę sobie odpowiedzieć że nic złego w logach nie widać ,za wyjatkiem bardzo dużych ujemnych korekcji na wtryskach,bo powyżej 2 na czwartym garze to już na prawdę kosmos ,u mnie korekcje wahają się ale zawsze 0 i coś tam po przecinku ,ja bym sprawdził wtryski na twoim miejscu

Mam pytanie, u siebie tez mam ujemne korekcje, najwiecej to ok 2 a czasami to lekko ponad, bylo tak od zakupu auta, zrobilem 7 000 km i nic niepokojacego sie nie dzieje, no moze powinno auto byc troche zwawsze.

I tu moje pytanie, czy mozna tak jezdzic nadal? czy to jest szkodliwe dla silnika, poki co to na zmiane wtryskow troche brak funduszy, ale wiem ze wczesniej czy pozniej trzeba bedzie do tego zagladnac.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sie 2010, 07:46

audion pisze:Mam pytanie, u siebie tez mam ujemne korekcje, najwiecej to ok 2 a czasami to lekko ponad, bylo tak od zakupu auta, zrobilem 7 000 km i nic niepokojacego sie nie dzieje, no moze powinno auto byc troche zwawsze.

I tu moje pytanie, czy mozna tak jezdzic nadal? czy to jest szkodliwe dla silnika
W zasadzie niczym strasznym to nie grozi ,prócz tego że silnik w przypadku lejących wtrysków gorzej pali i nie chodzi jak powinien bo nie spala żle rozpylonej ropki .Jak są duże korekcje powyżej 2 to prawdopodobnie leją wtryski ,lub ciśnienie spręzania jest mniejsze na tym cylindrze .A wtryski zanim wymienisz ,zawsze można sprawdzić bo kosztuje to grosze i trwa chwilę ;-) zakup dobrych używek to koszt od 200 do 400zł i nie baw się w regenerację bo nie za bardzo sie sprawdza :-/

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 31 sie 2010, 16:41

zawór jest podłączony ok.,tak jak napisał MUNIOR,to ja zle napisałem.Możecie zapodać jakiś poglądowy rysunek jak zrobić bajpas tego zaworu?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sie 2010, 19:48

rewolwer pisze:Możecie zapodać jakiś poglądowy rysunek jak zrobić bajpas tego zaworu?
Toż to prostsze niż konstrukcja cepa :czerwony wężyk z metalowego króćca n75 ,czyli z turbiny ,podłączasz bezpośrednio do gruchy WG <ok> i tyle ,reszta wężyków nie istotna przy bajpasie

rewolwer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 26 paź 2008, 14:16
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: rewolwer » 31 sie 2010, 20:32

czyli mogą oba wisieć w powietrzu nie podpietę,tak?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 31 sie 2010, 21:40

<piwo> proszę bardzo

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 31 sie 2010, 22:12

rewolwer pisze:czyli mogą oba wisieć w powietrzu nie podpietę,tak?
Tak


ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl