[b3 1.8 pm] stacyjka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 lip 2009, 18:40
-
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 28 lip 2009, 18:40
spróbój przekrecic sama kostke, tak jakbys odpalał, najlepiej zrobic to płaskim śróbokrentem, jeśli bedzie się sróbokretem za kazdym razem przekrecac tak samo to to nie wina kostki (mi osobiście wydaje sie że raczej kostka nie, raczej wkład) ale zawsze możessz sprawdzic
prośba do użytkowników forum, czy ktoś może kiedys ukręcił kluczyk w stacyjce Audi 80 B3, lub tak uszkodził stacyjke że można skozystac z jej wkładu... no w sumie nie z całego wkładu, tylko z tej cześci z języczkiem, kupiłem wkład z wyższej półki 52 zł i nie spasował!!!! totalna załamka mam teraz dwa wkłady które sie minimalnie od siebie różnią i orginalny ma urwany jezyk a nowy nie odpala auta.... Czy ktoś może ma taki wkład lub sama tą cześć z językiem, bo nigdzie nie chca mi sprzedac samego języka
prośba do użytkowników forum, czy ktoś może kiedys ukręcił kluczyk w stacyjce Audi 80 B3, lub tak uszkodził stacyjke że można skozystac z jej wkładu... no w sumie nie z całego wkładu, tylko z tej cześci z języczkiem, kupiłem wkład z wyższej półki 52 zł i nie spasował!!!! totalna załamka mam teraz dwa wkłady które sie minimalnie od siebie różnią i orginalny ma urwany jezyk a nowy nie odpala auta.... Czy ktoś może ma taki wkład lub sama tą cześć z językiem, bo nigdzie nie chca mi sprzedac samego języka
-
- Forum Audi 80
- Posty: 122
- Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
- Lokalizacja: Malbork
bez wiercenie nie pójdzie,ja próbowałem zmienić samą pletwę i przełozyć tak żeby mieć jeden kluczyk i o co dziwo druga stacyjka była inna,stacyjka była w coupe i o co dziwo z tego samego roku,z tego co pamiętam to numery sie zgadzały seryjne tylko końcówka była inna w jednej bodajże b a w drugiej,Miodek świadkiem <ok> muszę teraz wozić dwa kluczyki,ale za to demontaż stacyjki teraz dla mnie to 30 minut aby wszytstkie klucze mieć pod ręką
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Na elektrodzie niektórzy pisali że się da bez wiercenia ale jest to trudne bo trzeba jakoś grzebać między wkładem a obudową wkładu aż się trafi na tą sprężynkę. Jednak wg. mnie łatwiej i szybciej wywiercić.
U mnie też ktoś pewnie w ten sposób to dopasował aby mieć jeden kluczyk - udało mu się, tylko nie ma blokady kierownicy.pandamix pisze:o co dziwo druga stacyjka była inna,stacyjka była w coupe i o co dziwo z tego samego roku,z tego co pamiętam to numery sie zgadzały seryjne tylko końcówka była inna w jednej bodajże b a w drugiej