[80 All] halogeny audi 80 90 coupe cabrio s2
[80 All] halogeny audi 80 90 coupe cabrio s2
mam pytanie czy sie rozna prostokotne halogeny przednie w tych autach ( nie wliczajac oczywiscie RS2 cabrio po lifcuie )
Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 13:26 przez levis1991, łącznie zmieniany 4 razy.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
levis, https://audi80.pl/all-halogeny-vt11052.htm
Spotkałem się z różnymi kształtami szkieł w prostokątnych halogenach, tzn. jedne były proste, a drugie pochylone.
Spotkałem się z różnymi kształtami szkieł w prostokątnych halogenach, tzn. jedne były proste, a drugie pochylone.
shellah, masz na myśli chyba kierunki a nie halogeny.Z tego co kojarzę potrafią być dwa różne klosze(szkła).Różnica polega na ich wewnętrznym użebrowaniu.Jedne mają takie same te żeberka na szkle od środka a te drugie w miejscu soczewki maja te żeberka bardziej delikatne(nie są tak widoczne) przez co bardziej widoczna staje sie soczewka halogenu.
W coupe i cabrio przed FL sa inne a konkretnie tak jak koledzy piszecie maja pochylone szkielka, wszystko dlatego zeby pasowaly pod ksztalt zdezraka ktory rowniez jest sciety w strone tylu auta. Haloegeny od zwyklego zderzaka B4 i S2/Competition maja proste puionowo szkielka poniewaz i zdezrak jest w miejscu halogenow pionowo ukształtowany. To jedyna rożnica.
technicznie pasuja zamiennie w zdezrak ale zakladajac halogen od coupe do zderzaka s2 bedzie dol halogenu lekko zapadniety w glab zderzaka, roznica prawie nie zauwazalna.
ETKA nie widzi dwoch rodzai halogenow poniewaz poza szkielkiem nie roznia sie niczym, za to zagleb iajac sie w konstrukcje mozna zauwazyc ze sa dwa numery szkielek.
PS- Kierunkowskazy w zderzaku sa ukształtowane pod halogen, odpowiednio; sciete-coupe/cabrio i proste- b4, s2/competition.
Dziekuje, dobranoc
jacekku, nie widziales przykreconych halogenow na jedna srubke tylko w zwyklym zderzaku b4 gdzie nie ma kierunkowskazow na srubkach mocujacych halogen jest taka zaslepka mocowana na jedna srubke na srodku
technicznie pasuja zamiennie w zdezrak ale zakladajac halogen od coupe do zderzaka s2 bedzie dol halogenu lekko zapadniety w glab zderzaka, roznica prawie nie zauwazalna.
ETKA nie widzi dwoch rodzai halogenow poniewaz poza szkielkiem nie roznia sie niczym, za to zagleb iajac sie w konstrukcje mozna zauwazyc ze sa dwa numery szkielek.
PS- Kierunkowskazy w zderzaku sa ukształtowane pod halogen, odpowiednio; sciete-coupe/cabrio i proste- b4, s2/competition.
Dziekuje, dobranoc
jacekku, nie widziales przykreconych halogenow na jedna srubke tylko w zwyklym zderzaku b4 gdzie nie ma kierunkowskazow na srubkach mocujacych halogen jest taka zaslepka mocowana na jedna srubke na srodku