Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1,9 TDI 1Z] Zawór N75

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

[80 B4 1,9 TDI 1Z] Zawór N75

Post autor: kris00 » 01 wrz 2010, 14:18

Witam wszystkich wiele postów już przeczytałem o tych zaworach n 75 i dziś zamieniłem wężyk, co idzie od turbo ten czerwony bezpośrednio do tej gruszki ze sztangą i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe, więc chyba n 75 do wymiany i jeszcze dodam ze falują mi obroty na ciepłym silniku jak jadę od50 km/h w górę i wyrzucam na luz i wtedy falują tak koło 1000 nie wiem, co to tez za przyczyna jak odepnę czujnik od prędkości to jest wszystko ok. Dodam ze na postoju nie falują tylko podczas jazdy. <osohozi>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 wrz 2010, 14:35

kris00 pisze:Witam wszystkich wiele postów już przeczytałem o tych zaworach n 75 i dziś zamieniłem wężyk, co idzie od turbo ten czerwony bezpośrednio do tej gruszki ze sztangą i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe, więc chyba n 75 do wymiany
Coś żle zrozumiałeś ,jak nie ma różnicy po bezpośrednim wpięciu wężyka z turbiny w gruszkę to n75 jest sprawny .
kris00 pisze:dodam ze falują mi obroty na ciepłym silniku jak jadę od50 km/h w górę i wyrzucam na luz i wtedy falują tak koło 1000 nie wiem, co to tez za przyczyna jak odepnę czujnik od prędkości to jest wszystko ok. Dodam ze na postoju nie falują tylko podczas jazdy. <osohozi>
Nastawnik masz do czyszczenia <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 01 wrz 2010, 17:14

szukajka? <ok> o n75 jest kupę tematów <ok>

Awatar użytkownika
pepo_avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
Lokalizacja: T_L/lubelskie
Kontakt:

Post autor: pepo_avant » 02 wrz 2010, 16:17

Witaj a ja skłaniałbym się do stwierdzenia MUNIORA. A skoro odczepiłeś czujnik to ewidentnie wskazuje na nastawnik, już dwa razy podobnie miałem.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 02 wrz 2010, 18:22

a moze kolega powiedzial by co konkretnie sie dzieje na sam poczatek????jakie ma cisnienie doladowania, zrobil logi :roll:

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 05 wrz 2010, 11:48

Witam , mam taki problem, że auto rozpedza sie łądnie i np w momencie 110-120 km/h odcina mu całkowicie moc wciskajac pedał do konca nie ma efektu czy to N75 ?

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 wrz 2010, 12:38

niekoniecznie, logi dynamiczne gr. 003, 011 i wskazania manometru dadzą 100% odpowiedź <ok>

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 wrz 2010, 12:38

na 88% :mrgreen: <ok>

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 05 wrz 2010, 12:40

a ten 12% to uszkodzony wężyk między IC a map sensorem lub dziura w dolocie ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 wrz 2010, 12:43

i jakiś tam % nastwanik :mrgreen:

maciek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
Lokalizacja: Łuków/lubelskie

Post autor: maciek1994 » 05 wrz 2010, 16:34

a i dodam jeszcze ze takie odciecie mocy dzieje sie jak temperatu spada do okolo 10 stopni na dworze w lato nic takiego nie miało miejsca

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 05 wrz 2010, 17:49

nie sądzę żeby to zależało od temp. na dworze :-?

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 06 wrz 2010, 15:08

Sory, że się chwile nie odzywałem, ale zawsze brak czasu ciśnienia doładowania nie sprawdzałem, ale turbo jest nowe w tamtym roku wymieniałem i starałem się uważać na niego, więc turbo jest ok. na 100 %, logi robiłem statyczne więcej nie mogę sprawdzić, bo mam na przepływce, Bosch więc kicha, samochód dużo mi pali tak ponad 7 litrów przy spokojnej jeździe to jest dużo, bo na początku palił mi około 5,5 i było wszystko ok. a stało się to po wyczyszczeniu kolektora dolotowego z nagaru sadzy i oleju i od tego czasu jest słabszy i więcej pali :cry:

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 06 wrz 2010, 18:30

no i nic wiecej nie poradzisz BS to wszystko niestety. na dziure w dolocie to tez nie wygląda. do tego spalanie. Dobrze by było sprawdzić wtryski w jakim sa stanie no i możliwe że nastawnik ma juz dość

kris00
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 269
Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: kris00 » 06 wrz 2010, 20:36

No właśnie nic innego nie da się sprawdzić a szkoda wtryski sprawdzałem no 2 lata temu i były jeszcze w miarę a teraz, w jakim stanie są to nie mam pojęcia może i faktycznie leją a nastawnik jest nieruszany pasowało by go wyczyścić, ale niestety wszystko kosztuje myślałem żeby samemu go wyczyścić, ale potem może to wszystko odmówić posłuszeństwa :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl