[80 B4 1,9 TDI 1Z] Zawór N75
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
[80 B4 1,9 TDI 1Z] Zawór N75
Witam wszystkich wiele postów już przeczytałem o tych zaworach n 75 i dziś zamieniłem wężyk, co idzie od turbo ten czerwony bezpośrednio do tej gruszki ze sztangą i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe, więc chyba n 75 do wymiany i jeszcze dodam ze falują mi obroty na ciepłym silniku jak jadę od50 km/h w górę i wyrzucam na luz i wtedy falują tak koło 1000 nie wiem, co to tez za przyczyna jak odepnę czujnik od prędkości to jest wszystko ok. Dodam ze na postoju nie falują tylko podczas jazdy. <osohozi>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Coś żle zrozumiałeś ,jak nie ma różnicy po bezpośrednim wpięciu wężyka z turbiny w gruszkę to n75 jest sprawny .kris00 pisze:Witam wszystkich wiele postów już przeczytałem o tych zaworach n 75 i dziś zamieniłem wężyk, co idzie od turbo ten czerwony bezpośrednio do tej gruszki ze sztangą i nie zauważyłem żadnej różnicy w jeździe, więc chyba n 75 do wymiany
Nastawnik masz do czyszczenia <ok>kris00 pisze:dodam ze falują mi obroty na ciepłym silniku jak jadę od50 km/h w górę i wyrzucam na luz i wtedy falują tak koło 1000 nie wiem, co to tez za przyczyna jak odepnę czujnik od prędkości to jest wszystko ok. Dodam ze na postoju nie falują tylko podczas jazdy. <osohozi>
- pepo_avant
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 03 paź 2008, 14:04
- Lokalizacja: T_L/lubelskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
Sory, że się chwile nie odzywałem, ale zawsze brak czasu ciśnienia doładowania nie sprawdzałem, ale turbo jest nowe w tamtym roku wymieniałem i starałem się uważać na niego, więc turbo jest ok. na 100 %, logi robiłem statyczne więcej nie mogę sprawdzić, bo mam na przepływce, Bosch więc kicha, samochód dużo mi pali tak ponad 7 litrów przy spokojnej jeździe to jest dużo, bo na początku palił mi około 5,5 i było wszystko ok. a stało się to po wyczyszczeniu kolektora dolotowego z nagaru sadzy i oleju i od tego czasu jest słabszy i więcej pali :cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 269
- Rejestracja: 16 lip 2009, 21:07
- Lokalizacja: Łańcut/Rzeszów
- Kontakt:
No właśnie nic innego nie da się sprawdzić a szkoda wtryski sprawdzałem no 2 lata temu i były jeszcze w miarę a teraz, w jakim stanie są to nie mam pojęcia może i faktycznie leją a nastawnik jest nieruszany pasowało by go wyczyścić, ale niestety wszystko kosztuje myślałem żeby samemu go wyczyścić, ale potem może to wszystko odmówić posłuszeństwa